Blog discussion #2 Top 3

Hei voi! :) E timpul pentru o noua discutie pe blog si de data asta ma gandeam ca tema sa fie cea mai buna carte pe care ati citit-o vreodata. Dar mi se parea un pic prea crud sa va pun sa alegeti doar una, asa ca sa zicem un top 3 :). Puteti scrie si mai multe daca simtiti nevoia. Sunt curioasa care sunt cartile voastre preferate <3

Cat despre mine…cine a trecut macar de cateva ori pe aici probabil se asteapta deja sa zic ca pe primul loc e Fior de Maggie Stiefvater :)). Inevitabil :)). Dar mai nou nu mai zic doar Fior, zic Lupii din Mercy Falls, ca de', am citit si al doilea volum si il ador si pe ala <3.
Pe al doilea loc….seria Ingerul noptii de Becca Fitzpatrick. Ooooh, cat astept urmatorul volum <3333…si apoi ultimul :(.
Iar pe locul 3, seria Damnare de Lauren Kate. Fosta no.1, pentru ca am citit Damnare inainte de cartile de mai sus si seria cu cele mai superbe coperte pe care le-am vazut <3.

Eh..si mai spun ca sunt fana vampiri, ca imi plac mai mult decat restul creaturilor O.o…mda, sigur:))

Woah…asta-i printre cele mai scurte posturi pe car ele-m scris vreodata O.o
Photobucket

24 comentarii (+add yours?)

  1. cafebiblioart
    Apr 07, 2012 @ 13:33:58

    1. Divergent de Veronica Roth
    2. Seria Damnare –

    Răspunde

  2. Anna
    Apr 07, 2012 @ 13:34:11

    Păi e destul de greu să aleg, pentru că am impresia că nu-mi amintesc toate cărțile pe care le-am citit și nu vreau să uit una importantă. :D
    Dar topul meu în momentul de față arată cam așa:
    1. seria Harry Potter. (cred că și atunci când o să am 100 de ani tot pe primul loc o să fie)
    2. Cronicile Wardstone.
    3. La răscruce de vânturi. ^^

    Răspunde

  3. cafebiblioart
    Apr 07, 2012 @ 13:34:56

    3. Chimie perfecta….mi s-a blocat browserul…sry :(

    Răspunde

  4. Rose
    Apr 07, 2012 @ 13:43:27

    „Coliba unchiului Tom” (uuh, cat am dat apa la soricei!) si seria AV.

    Răspunde

  5. Shadowbooks
    Apr 07, 2012 @ 13:48:21

    1. Divergent de Veronica Roth
    2. Jocurile Foamei
    3. Jocul Minciunii

    Răspunde

  6. Bianca
    Apr 07, 2012 @ 13:59:28

    Nu am una preferata dar in top pe primele 3 locuri ar fi Oscar si Tanti roz de Schmitt, De ce fierbe copilul in mamaliga- Aglaja Veteranyi si Maitreyi a lui Eliade…:)

    Răspunde

  7. Bia
    Apr 07, 2012 @ 14:22:28

    Hmm… nu am citit prea multe carti, dar daca ar fi sa aleg :
    1. Evermore
    2. Eve
    3. Fata de hartie :)

    Răspunde

  8. Heidi
    Apr 07, 2012 @ 14:52:40

    buna ideea cu cele mai bune carti :)
    Deci: 1-Ingerul Mecanic
    2-Jocurile Foamei
    3-Jurnalele Vampirilor

    Răspunde

  9. bookish girl
    Apr 07, 2012 @ 15:03:19

    Am sa trec in topul asta trei carti care m-au facut sa spun „wow asta da carte buna”, fireste am si carti care mi-au placut desi nu sunt capodopere literare, dar pe acestea nu o sa le mentionez. Deci:
    1. Anna Karenina
    2. Panza de paianjen
    3. Idiotul.

    Răspunde

  10. Raganar
    Apr 07, 2012 @ 15:55:22

    1 Shadoe Falls
    2 Cercul Secret
    3 Vampirii nin Morgenville

    Răspunde

  11. Simona Husaru
    Apr 07, 2012 @ 16:53:51

    Sunt multe carti pe care inca nu le-am citit si care ar putea intra in topul meu dar pana acum as putea alege urmatoarele:
    1. Seria Harry Potter :D
    2.Halo de Alexandra Adornetto
    3.Punte spre Terabithia de Katherine Peterson. Mi-a placut foarte mult filmul si nu am rezistat sa nu citesc cartea

    Răspunde

  12. Djkosta
    Apr 07, 2012 @ 17:19:04

    Te astept si eu la primul meu concurs ce are ca premiu cartea chimie perfecta

    http://elkosta-books.blogspot.com/2012/04/primul-meu-concurs.html

    Răspunde

  13. deea
    Apr 07, 2012 @ 20:34:56

    1.Seria Academia vampirilor
    2.Seria Instrumente mortale
    3.Chimie perfecta

    Răspunde

  14. Patty
    Apr 07, 2012 @ 21:24:05

    1. Jocurile Foamei
    2. Divergent
    3. Instrumente Mortale si Dispozitive Infernale sunt pe acelasi loc :))

    Răspunde

  15. roxtao
    Apr 08, 2012 @ 00:09:02

    Doamne ce provocare! Am voie sa trisez si sa aleg 4 titluri? Oricum as da-o tot nu reusesc sa ma rezum la 3..Daca imi e permis, iata topul meu (ordinea e aleatorie, sa le clasific mi-e si mai greu).

    It – Stephen King
    Quo Vadis – Henryk Sienkiewicz
    Morometii – Marin Preda
    seria Cei trei muschetari – Al. Dumas

    Răspunde

  16. Giddusadik
    Apr 08, 2012 @ 00:14:29

    Eu am avut norocul sa citesc multe carti care mi-au placut la nebunie si am o lista luuuungaaaaa :D
    1. Seria Amurg – Stephenie Meyer (preferata mea pe veci!)
    2. Seria Culorile Dragostei – Kerstin Gier
    3. Seria Ingerul Noptii – Becca Fitzpatrick
    4. Ingerul Mecanic – Cassandra Clare
    5. Seria Fortele Raului Absolut – Kelley Armstrong
    6. Fascinatie – Melissa Marr
    7. Paranormal – Kiersten White
    8. Graffiti Moon – Cath Crowley
    9. Wanderlove – Kirsten Hubbard
    10. Dash & Lilly’s Book of Dares – Rachel Cohn & David Levithan

    Lunga lista, nu-i asa? Ti le recomand si tie pe toate, sunt foarte frumoase!

    Răspunde

  17. Niahara
    Apr 08, 2012 @ 00:18:39

    1. Silmarillion
    2. Stapanul Inelelor
    3. Seria Harry Potter
    4. Seria Jocurile Foamei
    5. Romantele D’Artagnan
    6. Cavalerii Pardaillan
    7. Ciresarii
    8. Contele de Monte Cristo
    9. Ingerul Noptii
    10. Divergent

    Chiar nu as putea sa le restrang doar la trei.

    Răspunde

  18. dorice1987
    Apr 08, 2012 @ 11:58:33

    Ok, intr-adevar cam greu sa aleg numai trei, mai ales ca exista atatea si atatea stiluri… cum as putea sa pun in acelasi top o carte fantasy si una de dragoste? desi poate sic ea fantasy e dse dragoste… ma rog.. o dau in diverse.
    1. Fortele raului absolut de Kelley Armstrong
    2. Academia Vampirilor de Richelle Mead
    3. Tudor Ceaur Alcaz de Ionel Teodoreanu
    Oricum, de cand citesc tot timpul pe blogul tau despre Fior a ajuns sa imi placa si mie mai mult, desi nu intre in to 3, poate in top 5.

    Răspunde

  19. dorice1987
    Apr 08, 2012 @ 11:59:34

    Btw, cum ti se pare primul volum din Casa Noptii?

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 08, 2012 @ 15:51:00

      Imi place :). Planuiam sa il termin ieri, dar mi-am schimbat planurile. Mai am 100 de pagini, azi tot il termin <3. Saptamana asta scriu si recenzia :)

      Răspunde

  20. evee14
    Apr 10, 2012 @ 22:24:18

    Hmm.. Fior este in fruntea listei mele Must-Read. Acum.. let’s see:
    1) Gazda de Stephenie Meyer
    2) P.S: Te iubesc de Cecelia Ahren
    3)Jocurile foamei de Suzanne Colins

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

