Nou in biblioteca…(13)

Ooo, da! In sfarsit e vacanta <33. Sau aproape, ca se presupune ca trebuia sa fiu la scoala acum..dar noaptea trecuta am stat pana la 4 sa termin Naluca si Naucul, asa ca…nici o sansa…S-apoi, de luni nu facem nimic altceva decat sa jucam carti si sa fugim *la prorpiu* din liceu imediat ce prindem un moment cu poarta deschisa…scoala altfel :)) Radeau ieri femeile de serviciu de noi ca alergam de la etajul 2 pana la poarta mai ceva ca la proba de viteza la sport:))
In fine, lasand asta la o parte, am iarasi noutati in biblioteca <3. *Oh, haide…n-am cumparat nimic si ea continua sa se ingrase O.o…e buna la casa omului :) *

De la fetele de la Carte pentru mine am castigat Incredibil, Micutele Mincinoase 4….trebuie sa fac rost de volumul 3..repede!

Cu Niahara am facut schimb de carti si am primit Tunele :)

Siiii, de la noul sponsor al blogului *pam pam pam* Libraria Elefant, am primit Naluca si Naucul, Elixirul vietii, Semnul. Casa noptii 1 si Panza de paianjen pentru a le scrie recenzii :). Unde adaugi si cartea de la Libris, inseamna ca de acum voi scrie cel putin 5 recenzii pe luna :)

Voi ce-ati mai cumparat/primit/castigat/citit in ultima vreme? <3

Photobucket

22 comentarii (+add yours?)

  1. Bianca
    Apr 06, 2012 @ 15:05:13

    Ce faine titluri ai! :) Abia astept sa citesc si noile tale recenzii. Vezi ca-ti „fur” emailul si ti-l bag in lista :))

    Răspunde

  2. cafebiblioart
    Apr 06, 2012 @ 15:28:36

    Cumparat: Fior, Uratii, Gazda
    Citit: Naluca si naucul, Divergent, Chimie perfecta, Frenezie

    Răspunde

  3. Anna
    Apr 06, 2012 @ 16:26:02

    Am și eu primele două volume din ”Tunele” dar încă nu am găsit momentul potrivit să le citesc. Sunt curioasă cum o să ți se pară. Abia aștept recenzia. :D
    Lectură plăcută! :*

    Răspunde

  4. thelionbooks
    Apr 06, 2012 @ 16:27:30

    Mi-am cumparat si am citit Naluca si Nalucul deocamdata…stau prost cu situatia financiara…dar si ei baga preturi scumpe…:((

    Răspunde

  5. Simona Husaru
    Apr 06, 2012 @ 16:55:34

    Wow :D Se ingrasa biblioteca :)) Super :D Si la mine creste de te miri unde!
    Naluca si Naucul a fost super :D Si eu am citit-o rapid =D.
    Si cate carti ai primit! Lectura placuta :D O sa ai treaba :))
    Carti care au aparut in biblioteca: Naluca si Naucul,Elixirul Vietii,Paranormal,Jules Verne-2 romane :D,Jocul Minciunii

    Răspunde

  6. Shadowbooks
    Apr 06, 2012 @ 17:26:35

    Spor la citit, eu am doar Naluca si Naucul din ce ai tu aici >.<

    Răspunde

  7. Rose
    Apr 06, 2012 @ 18:01:31

    Uau, lectura placuta! Felicitari pentru sponsorizare!
    Abia astept recenzia de la Bloodlines <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 06, 2012 @ 22:42:55

      Merci :)
      Bloodlines mai are un pic de asteptat. Ma apucasem sa citesc din ea, apoi mi-a venit coletul de la elefant si am abandonat-o…simteam nevoia de ceva mai usor de citit. Dar in vacanta asta tot o citesc, promit :)

      Răspunde

  8. Niahara
    Apr 06, 2012 @ 18:05:00

    Lectura placuta! Eu mi-am luat in sfarsit primul volum din Iron Fey, the Iron King si sunt foarte incantata de el.
    Pot sa te intreb cum ai primit sponsorizare de la elefant? Le-am trimis si eu un e-mail la un moment dat, dar nu am primit niciun raspuns. Mersi :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 06, 2012 @ 22:41:30

      Merci :) Iron Fey o am si eu pe wishlist, mai ales acum ca o au si la Libris <3 Abia astept sa-ti vad recenzia :)
      Cu Elefant mi s-a intamplat si mie acelasi lucru. Le-am trimis un mail, nu mi-au raspuns si le-am mai trimis unul dupa vreo luna sau asa ceva, cand mi-am adus amine de ei :)). Incep sa cred ca ne testeaza sa vada cat de hotarati suntem :))

      Răspunde

  9. dark_eyes
    Apr 06, 2012 @ 18:33:10

    Si eu am citit „Naluca si naucu”l si mi s-a parut foarte haios scrisa. Te sfatuiesc sa te apuci de „Elixirul vietii” e foarte interesanta si diferita. Apropo, ai un blog foarte frumos! Recent l-am descoperit si eu. Relaxant…asta este cuvantul potrivit :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 06, 2012 @ 22:54:29

      Deocamdata deja m-am apucat de Semnul, dar planuiesc sa il termin maine *mda, sunt harnicuta ca e vacanta:))* si Elixitul vietii e urmatoarea in plan :)
      Ma bucur ca-ti place blogul :). Relaxant in ce sens? N-am mai intalnit pe nimeni care sa imi descrie asa blogul :)

      Răspunde

      • dark_eyes
        Apr 08, 2012 @ 18:00:52

        Relaxant in sensul ca atuci cand iti citesc postarile, ma detensionez (si ma tot uit din cinci in cinci minute la fata care canta la chiatara, o ador). Plus ca felul tau de a scrie imi este foarte… familiar, ca sa spun asa. Parca atunci cand postezi esti foarte deschisa. Eu acum am terminat de facut o recenzie la „Semnul”. Merge repede, si e o carte numai buna pentru vacanta. O lectura haioasa si usoara :) Spor la citit! (nu te mai retin, oricum am scris un comentariu kilometric)

      • Sayuki
        Apr 09, 2012 @ 00:30:28

        Uuu, merci <3 Chestia asta am observat-o si eu: ca atunci cand scriu pe blog sunt deschisa decat cand vorbesc cu cineva cunoscut. Lucrul asta cred ca se intampla din cauza ca nimeni cunoscut nu stie de blog, pentru ca nu pot fi la fel de deschisa cu toti cunoscutii…pur si simplu nu pot… Nu sunt deloc facuta sa lucrez direct cu oamenii…de aia imi place mie sa scriu pe blog, e un monitor dupa care sa ma ascund :)

  10. Simona
    Apr 06, 2012 @ 22:39:52

    Sayuki, mi-am luat azi Fior. Sunt curioasa cum e, pentru ca asteptarile mele sunt mari (tu m-ai convins:)) )

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 06, 2012 @ 22:58:01

      Aaaa, cat ma bucur :D Sa mai treci pe aici sa-mi spui parerea ta dupca ce termini de citit. Chiar sunt curioasa. Sper sa nu te dezamageasca…eh…da’ n-o sa te dezamageasca, imposibil asa o grozavie!:))

      Răspunde

  11. dorice1987
    Apr 08, 2012 @ 12:25:58

    Wow. De-abia astept Elixirul Vietii. Eu deocamdata sunt la Jocurile Foamei. Sunt cam in urma cu lectura, dar, de cand lucrez, asta e, trebuie sa citesc mai putin.
    Mi-ar placea sa fiu si eu sponsorizata cu noul blog, dar, ma gandesc, ca daca nu mai am asa mult timp de citit si ei vor recenzii, nu stiu cum m-as descurca.
    Acum cand am si eu finante sa imi cumpar cate carti poftesc, nu mai am timp de ele. Ce viata cruda, nu?
    Eu continui sa ingras biblioteca iubitului meu, pentru ca cea de-acasa e full, plus ca, daca ma vede mama cu alte carti noi, imi da cu ele in cap!:))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 08, 2012 @ 16:00:16

      Intr-adevar, viata e cruda ..Dar ma bucur sa aud ca ti-ai gasit de munca :) Eu zic sa incerci daca vrei cu sponsorizarea de la Libris. O recenzie pe luna nu mi se pare deloc mult :)

      Răspunde

  12. alexa
    Apr 08, 2012 @ 22:22:35

    Sper sa iti placa Micutele mincinoase.
    E super volumul 4. Eu doar ce l-am terminat acum 3 zile.

    Răspunde

  13. dorice1987
    Apr 09, 2012 @ 09:05:03

    E adevarat, dar nu stiu daca am timp sa citesc cartea. SI sa trisez ar fi urat!

    Răspunde

  14. Pati
    Apr 18, 2012 @ 16:39:34

    Ce parere ai de site-ul Elefant ? Ca vreau sa fac o comanda , pentru ca este promotia 2+1 gratis( desi nu am prea gasit cartii de fictiune .. ) . Mie cel mai mult imi plac pachetele lor si mi se par foarte rezonabile la pret :D , adica unde mai gasesti Jurnalele Vampiriilor + Academia Vampiriilor + Twilight ( sau tot ceva serie de genu ) la 300 sau 350 ron .. adica o serie costa aproape 200 ..

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 19, 2012 @ 20:03:24

      Pai, avand in vedere ca majoritatea cartilor le cumar de pe Elefant…am o parere destul de buna despre ei :). Eu pandesc reducerile…si cand prind cate 30-40% la fictiune, unde se mai adauga 10% ca sunt client fidel..imi iau mai multe carti o data, sa am ce citi pana la urmatoarele reduceri :))

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

