Un moment artistic #2

Si iata ca revin cu o a doua editie a momentului artistic, de data asta si cu „chestiute” de la voi :)

Dorice mi-a trimis cateva desene <33 *click pe ele pentru a le mari*

De la Thavi am primit poezii :)

Am un bebe mic si scump ce dormiteaza.
Gandindu-se la mine pe perna saliveaza.
Fericita, linistita. Pe mine ma viseaza.
Citind mesajul meu, chipul ei se lumineaza.

Si-ar dori sa fiu cu ea dimineata si-n amiaza.
Chiar si noaptea cand stelele pe cer vibreaza.
Citind mesajul meu, in jurul ei cuvintele danseaza.
E drept ca puse pe hartie… altfel se aliniaza.

Altfel le-ar citii. Insa asta mai putin conteaza.
Fericita si curioasa, adormita, inca butoneaza.
Cu-n suspin si-un zambet cald sentimente inventeaza.
Un amestec de caldura si tandrete se formeaza!

Dorul o invaluie si asta, putin o intristeaza.
Insa acum, in gand, iubitul ei, o-mbratiseaza!
O saruta bland si cald si asta o calmeaza.
Il simte si stie ca el nu doar mimeaza.

Cu gandul la ea, o ultima tigara fumeaza.
De dorul ei, o poezie draguta ii creaza.
Pentru zambetul ei , cuvintele jongleaza.
In adancul sufletului el cerceteaza.

Din pacate, obosit si ametit poezia o stopeaza.
O ultima strofa, pentru ea schiteaza.
Pentru ca-i tarziu si nimic nu mai rimeaza.
Insa in continuare, somnul ei vegheaza.

*Si a doua, in care ma regasesc si eu :))

Eroarea nostra cea de toate zilele,
Pe care ne-ai dat-o noua Windows-ule.
In albastru tau ne belim ochii goi,
Ne uitam la tine ca niste boi amandoi


Ne intrebam ce mama dracu am facut,
Si ce gatu’ ma-ti iar nu ti-a placut?
De ce critical error afisezi din nou!?
Tre’ sa ma comport cu tine ca cu-n ou!?

Sute de lei am cheltuit cu tine!
Si ori ce incerc, cu tine nu tine!
Te-am scanat, te-am defragmentat,
Toate update-urie ti le-am instalat!


Sa te reinstalez, sincer m-am saturat!
Iar iau toate programele la instalat?…
Ram-ul si Procesoru-l sugi total,
Si tot te misti ca un mos sedentar!


Gata! Cu tine mi-a ajuns cutitul la os!
Asa ca maine imi cumpar un mac bengos!
Albastrul tau m-a luminat si-am realizat
Ca nu esti decat un produs de cacat!


Ia-ti fisierele jegoase de pe hard-ul meu.
Pe langa pinguin si mac esti un pigmeu.
Te bag in shut down si-asa sa fi mereu!
Iti iau discu’ si manualu’ si ti-l fac pireu!

Aspirator de virusi nenorocit ce esti…
Antivirus?… Firewall?… POVESTI!
Esti un virus si cu ei convietuiest!
Hai gata!… Next ca ma plictisesti!

Si, in final, am primit si de la Bia un inceput din povestea pe care o scrie, Un singur pas. Deocamdata postez prologul. Eu i-am trimis parerea mea, acum probabil o asteapta si pe a voastra <3.

– Vai de mine!Eu aici mor!tipau Rosalie si Ella.

Acum 14 ani,intr’un regat indepartat o tanara ducesa nastea o fata,o printesa ce urma sa conduca palatul si intregul regat cand va implini 16 ani.
Inainte cu doi ani,intr’un alt regat o imparareasa batrana dadea viata unui baiat special,un baiat roscat si cu ochi verzi.
Dar in acei ani,lumea de dincolo de Poarta era cat se poate de normala.Razboie,jafuri,fete tinere furate si baieti pusi la munca inca de la ani fragezi.
Cand Casey a implinit 2 ani,iar Simon avea deja 4 ani,ursitoarele s’au intalnit ,iar impreuna cu parintii au luat o hotarare dramatica si dureroasa:in urmatoarea zi copiii vor fi dusi in lumea de dincolo de Poarta,unde isi vor duce viata cu alti parinti.
– Dar cum se vor descurca?se planse mama lui Casey?
Atunci,ursitoarele incepura sa prezica in fata unui glob de cristal.Ritualul era unul foarte important:toate acestea fiind imbracate in rochii ce sa le reflecte domeniul.4 ursitoare erau acum in jurul unui glob de cristal:Dragostea,Frumusetea,Mintea si Nazbatia isi incepura dansul si urarile ,privin in globul de cristal imaginea lui Casey din viitor:o minunata printesa cu par saten,bucle lejere,slaba si cu tenul alb,si imaginea lui Simon,un baiat cu par roscat,facut tepi,ochi verzi si fizic demn de un conducator,imaginea acestora fiind conturata la primul lor sarut in soare.Iar in CARTEA DESTINULUI incepura sa apare cuvintele Dragostei:

„Cand Casey va avea 14 ani,parintii ei o vor obliga sa mearga la internat,unde in viata eu va aparea Printul Simon,de care ea se va indragosti,iar la 16 ani aceasta se va intoare in lumea din spatele Portii si isi va conduce regatul impreuna cu Simon”

Alta ursitoare ii prezise lui Simon,globul de cristal incepand sa radieze de lumina,pana cand ursitoarea Nazbatie ,cunoscuta pentru nazbatiile sale,varsase vin negru peste CARTEA DESTINULUI,fiind nevoita sa inegreasca viata celor doi copii.
– Cascato!Acum le trebuie un pacat!spuse Dragostea,ursitoarea ce tocmai terminase de prezis viata lui printesei Casey.
– Ups…iarta’ma.
– Acum,na,da’le pacatul de pe INSCRIPTIA PACATELOR.
Daca nu stiti ce este INSCRIPTIA PACATELOR,aceasta reprezinta un fel de ecran LCD,pe care,spre surprinderea voastra,exista…pacate.Fiecare pacat,sau mai bine spus frica,fobie,a unei persoane este scrisa acolo.
Cursorul incepu sa se miste cand Nazbatie se apropie cu teama de ecranul LCD,iar imediat pe acesta aparu pacatul,fobia,frica – cum vreti voi sa o luati- a lui Simon si a lui Casey.

„Toata viata sa printul simon va avea fobie pentru tot ce inseamna vietati ale junglei.”

„toata viata ei printesei casey ii va fi frica de singuratate,momentele acesteia ducand’o catre depresie,chiar moarte”.

– Na,poftim,pune tu asta intr’o prezicere,-tipa Frumusete-,dar vezi sa nu alternezi cu prezicerile mele,ca ai pus’o!!!

– Bine,bine.
Astfel,Nazbatie incepu sa’si spuna prezicerea,
– Cat va trai ,Casey va fi o copila,plina de nazbatii si foarte neascultatoare.Va fugi de acasa,se va duce la internat,se va indragosti,dar va fi parasita.Simon va pleca cu tatal lui intr’un turneu in jungla,lasand’o pe Casey ingropata in singuratate.
– CONTINUAAAA!NU TE OPRIII!!!tipa Mintea cand vazu ca Nazbatie nu mai continua.
Dar Nazbatie nu mai putea continua,incepura sa o luara frisoanele si sa ii lacrimeze ochii,semn ca prezise perfect,dar nu mai putea continua.O lasase pe Frumusete si pe Minte sa continue ritualul.

„Casey va fi singura,dar frumusetea ei nu va fi trecuta cu vederea.Buclele sale si parul saten vor acoperi un ten alb ,o gura dulce ,perdea pentru niste dinti albi si niste ochi negri ca niste fantani intunecate,iar aceasta frumusete va fi remarcata de Simon ,printul roscat,cu par ca focul si ochii verzi ca si campia nemarginita.Intr’o normala zi ei se vor cunoaste,iar acest lucru…”

Si nu termina bine,ca si pe ea o luasera frisoanele lasand’o pe Minte sa continue si sa termine ritualul prezicerilor.
– EU??De ce eu?Nu pot…Dragoste,tu nu ai friguri,vin’o tu…
– NUU,tu ,asa’i destinul,spuse Dragostea luandu’si in mana ceasca de vin negru.
– Bineee,spuse Mintea.


„Acest lucru se va intampla la scoala,intr’o frumoasa zi ,la o ora de chimie,iar de aici va incepe o minunata poveste.Casey va fi genul romancier,ii va placea literatura,dar va fi inebunita si dupa chimie,interesand’o si biologia.Printul Simon se va aventura pe culmile fizicii si ale matematicii,va iubi istoria si se va da in vant si dupa sport,iar muzica il va fascina.”

„AM…Aici,Dragoste,prezicerea’i facuta.Frumusete,darul ti l’ai dat.Minte,povestea ai spus’o.Nazbatie,prostia ai facut’o.Prezicerile de 2 si 4 ani s’au scurs,iar timpul a expirat,Maine printii se vor duce in lumea din afara Portii,iar viata isi va urma cursul.”

Astfel,viata incepe …

Iar de la mine, de data asta nu mai am desene pe hartie, doar pe unghii :). Am facut asta weekend-ul trecut. Nu prea e genul meu (de obicei port culori inchise sau nuante de rosu sau albastru) dar chiar imi place cum a iesit <3. Mda, facutul unghiilor e o alta pasiune de-a mea. Defapt, sunt mai mult sau mai putin maniaca…mai imi trebuie cateva oje si ajung la 40 de sticlute :))

Gata, dragalasilor, am terminat cu momentul artistic de azi, eu va astept in continuare creatiile la sayukisblog@yahoo.com si nu uitati sa va spuneti si parerea aici <33

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Apr 05, 2012 @ 12:09:57

    Doamne! Modelul de pe unghii e superb! Ar trebui să-ți deschizi un salon! :D

    Răspunde

  2. bianca
    Apr 05, 2012 @ 16:45:52

    a doua poezie e chiar geniala…imi plac si desenele si prologul la poveste…iar unghiile tale sunt superbe:)

    Răspunde

  3. ioana
    Apr 05, 2012 @ 19:06:42

    mi-au placut poeziile iar povestea m-a fascinat , complimente pt unghii

    Răspunde

  4. Mia
    Apr 06, 2012 @ 12:24:14

    E haioasa prima poza :)) Si poezia despre windows la fel! Imi plac. Iar prologul din povestea Biei si unghiile tale sunt si ele foarte frumoase::)

    Răspunde

  5. dorice1987
    Apr 08, 2012 @ 15:11:17

    Imi plac foarte mult unghiile!

    Răspunde

  6. Trackback: Un moment artistic #3 « Sayuki's blog

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

