Leapsa + cateva noutati

Mda, inr-un final e saptamana altfel si aproape vacanta .< Sper sa iau si examenul asta si sa scap in sfarsit, ca e ultimul si n-am alte restante.
Deci nu sunt intr-o dispozitie tocmai buna, dar am sa incerc sa ma inveselesc putin postand o leapsa draguta :)….si niste noutati, dar mai intai leapsa, pe care am primit-o de la Roxtao Merci mult >;D<

1. Ce carte ai recomanda unui dezamagit in dragoste si de ce?
Fata de hartie de Guillaume Musso. Pentru ca personajul principal isi gaseste adevarata dragoste in timp ce „alerga dupa fosta'” si a gasit-o *la dragoste ma refer:)* acolo unde se astepta mai putin…acolo unde parea imposibil sa se afle chiar :)

2. Ce carte ai recomanda iubitului/iubitei si de ce?
Oh, de-as avea asa ceva :)). Dar, in cazul in care as avea, fara doar si poate Fior de Maggie Stiefvater :). Dintr-o multime de motive. Pentru ca e cartea mea preferata si atat o ador incat e imposibil sa nu il pun sa o citeasca..sa il oblig daca e nevoie :)). Apoi, ca sa stie cine-i iubirea mea fictionala :)). Si apoi i-as mai recomanda-o si pentru simplul fapt ca e baiat. Deoarece creierasul meu a ajuns la concluzia ca daca baietii ar citi astfel de carti (in afara de cativa de prin blogosfera, nu cunosc decat un baiat care nu se stramba atunci cand ii povestesc despre carti <3) noi, fetele, am trai intr-o lume mai buna.

3. Ce carte ai recomanda celui mai bun prieten si de ce?
Am doar prieteni, nici un cel mai bun prieten. Dar deja le recomand carti prietenelor apropiate…uneia i-am recomandat Fior, pentru ca-i mai linistita, mai ca mine :)…colegei de banca i-am recomandat Ingerul noptii, ca-i mai agitata si pentru ca stiam ca o sa-i placa de Patch :)

4. Ce carte ai recomanda unui copil de 10 ani si de ce?
Poveste fara sfarsit de Michael Ende, pentru ca e prima carte care imi vine in minte atunci cand ma gandesc la copilarie. E si prima pe care am citit-o si care mi-a si placut dupa o perioada in care am urat lectura (lucru petrecut prin clasele 5-6..)

5. Ce carte ai recomanda unui mare aventurier/calator si de ce?
Jocurile Foamei. Unde e mai mult suspans si aventura decat acolo?:) Am vazut ca majoritatea au pus carti de jules Verne la punctul asta…eu de la el as spune doar Insula Misterioasa, care chiar mi-a placut. Dar restul pe care le-am citit mi s-au parut plictisitoare…

6. Ce carte ai recomanda unui dusman cunoscut si de ce?
Nu cred ca am dusmani…doar persoane care nu ma prea suporta din cine stie ce motive necunoscute mie, daca astea se pot incadra la categoria dusmani :)…Le-as recomanda…hmm….poate Vampirii din Morganville, in speranta ca isi vor da seama ca le aseman cu Monica. N-o sufar pe Monica:)

7. Ce carte ai recomanda unei persoane care nu iubeste lectura si de ce?
Jurnalele Vampirilor sau Fior. Sunt Sunt vreo 5-6 persoane pe care le-am facut sa citeasca incepand cu una dintre cartile astea. Mai ales Jurnalele Vampirilor, pentru ca primele 4 volume sunt micute si se citesc repede iar cand il termina pe a 4-lea vor fi deja prea prinsi in actiune ca sa se mai sperie cand le pun in fata un volum 5 de 640 de pagini :))

8. Ce carte ai recomanda unuia “cu nasul pe sus” si de ce?
Niciuna din cele ce mi-au placut. Pentru ca n-as suporta sa aud pe cineva “cu nasul pe sus” vorbind despre cat de grozava e nu stiu ce carte ca si cum e singurul de pe planeta care a citit-o iar restul suntem prea idioti sa stim ce grozava e cartea aia. Am specimene d-astea in clasa si urasc sa le aud in ora de romana „Vaaai, dar cat mi-a placut Enigma Otiliei! Superba carte! Si Invitatie la Vals, care am facut-o anul trecut, mi-a placut foarte mult! Vaaai, cat de emotionanta a fost!” ..apoi incep sa povesteasca din carte…Oh, serios?! Din cate imi amintesc stiam deja cu totii tot ce se intampla in cartile alea 8-|

9. Ce carte ai recomanda celui care apare primul in lista de bloguri si de ce?
Primul din lista de bloguri eeee…Adrian :). Nu stiu ce as putea sa-i recomand, probabil a citit mult mai multe decat mine. Dar n-am idee daca a citit Fior, asa ca am sa i-o recomand, ca tot o recomand la toata lumea :))

Gata leapsa, trec la noutati :)

IUBITUL VIRTUAL de KATE BRIAN – ediţie de buzunar distribuită pe 24 aprilie 2012 cu revista Bravo

„O hârjoneală amuzantă… o intrigă spumoasă, cu personaje cuceritoare!” – SCHOOL LIBRARY JOURNAL

Adevăraţii prieteni sunt alături la bine şi la rău. Dar mai ales la rău!
Ca urmare, când Lane şi Vivi văd că Isabelle suferă cumplit după ce Shawn, iubitul acesteia din urmă, o părăseşte cu doar o lună înainte de balul de absolvire, sunt gata să facă orice pentru ca prietena lor să-l uite şi să fie din nou fericită.
Ideea genială apare! Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, fetele creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o salveze pe Isabelle. Ce păcat că e doar virtual!
Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…
Finalul vă rezervă însă cea mai neaşteptată surpriză!


„Haosul inevitabil al încurcăturilor şi happy-endul se dovedesc a fi o combinaţie irezistibilă pentru cititori.” PUBLISHERS WEEKLY

KATE BRIAN este pseudonimul literar al lui Kieran Scott (n. 1974), scriitoare americană cunoscută pentru cărţile sale de succes pentru tineri, precum şi pentru romanele chick-lit. Celebritatea i-a adus-o seria Private, devenită bestseller New York Times şi USA Today, urmată de spin-off-ul Privilege. Printre cele peste douăzeci şi cinci romane ale autoarei se mai numără Sweet 16, Fake Boyfriend, The Princess and the Pauper, The Book of Spells, precum şi o serie de cărţi publicate sub nume propriu sau sub pseudonimul Emma Harrison (actorii ei preferaţi fiind Emma Thompson şi Harrison Ford).
Născută în Montvale, New Jersey, Kate Brian a absolvit Universitatea Rutgers cu o licenţă în engleză şi jurnalism. Timp de patru ani a lucrat ca redactor, după care şi-a dedicat tot timpul scrisului. Locuieşte în New Jersey, împreună cu soţul şi fiul ei.


Pe lângă romanul Iubitul virtual, în viitor Editura LEDA va mai oferi cititorilor (de data aceasta în ediţie de librărie) şi plăcera întâlniri cu seria de succes Private si cu romanul Sweet 16.

Eh, voi va luati cartea? Eu cred ca am sa mi-o iau, ca suna interesant si oricum n-am mai luat ceva cu bravo de vara trecuta, cand au dat Fortele Raului Absolut…

MOARTĂ ŞI ÎNVIATĂ, cartea a doua din seria MADISON AVERY de Kim Harrison, în curând la CORINTeens.

Mă numesc Madison Avery, am şaptesprezece ani şi sunt pe jumătate moartă.
Sunt în fruntea îngerilor întunecaţi din Ceruri, iar aceştia ard de nerăbdare să omoare pe cineva.


Visurile lui Madison Avery de a se adapta la noua şcoală la care învaţă au murit odată cu ea. A reuşit totuşi să-şi păstreze iluzia unui corp, are de-a face cu un înger păzitor cicălitor şi, ah, da, i-a grăbit sfârşitul spintecătorului care o omorâse. În condiţiile astea, nu prea poate să intre în nicio bisericuţă. E uimitor că tipul de care este îndrăgostită, Josh, nu o crede complet ţicnită.

Acum Madison a aflat că este cronometrorul întunericului şi se află la conducerea îngerilor care urmează regulile de nepătruns ale sorţii. Cum nu i-a plăcut niciodată să respecte regulile, hotărăşte că sistemul are nevoie de o schimbare radicală. Cu ajutorul unor aliaţi neaşteptaţi, Madison creează un grup de spintecători rebeli, care nu sunt deloc de acord cu orânduirile Cerurilor.
Dar pe măsură ce se luptă cu noile abilităţi înspăimântătoare specifice unui cronometror, Madison îşi dă seama că s-ar putea să nu fie pregătită pentru ce o aşteaptă – asta dacă nu are parte de o intervenţie divină majoră.

Cartea va avea 256 de pagini pe formatul 13 x 20 cm, va fi cartonată (fără supracopertă) şi va costa 36,90 lei, preţ de listă.

Kim Harrison s-a născut şi a crescut în partea centrală a Statelor Unite, dar s-a mutat în sud ca să scape de zăpadă. Îşi petrece timpul îngrijind orhidee, gătind şi dresându-şi câinele. E pasionată de ciocolată şi sushi. Primul roman din seria Madison Avery, Pe jumătate moartă, se află pe lista de bestselleruri New York Times. Este cunoscută şi pentru bestsellerul Hollows şi, de asemenea, a contribuit la volumul de povestiri Prom Nights from Hell.

Ei bine, de volumul 2 din Madison Avery nu sunt atat de entuziasmata. Nu ca ar fi o cartea asa de rea. Nu este. Dar prea am lalait-o eu. Am inceput-o prin ianuarie sau inceput de februarie si am terminat-o saptamana trecuta, ca ma tot intrerupeam din citit pentru alte carti noi venite in biblioteca si pe care vroiam de mult sa le citesc (vezi Linger <3) Poate mi-ar fi placut mai mult daca o citeam fara intreruperi…

Si, in final, cartea saptamanii :)

P.S.: Maine sper sa reusesc sa poestez al doilea moment artistic :)

Edit: Era sa uit :) Fetele de la Walking on Letters fac o campanie pentru publicarea cartii „Eternal Starling” de Angela Corbett. Click pe imagine pentru detalii <3


Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. roxtao
    Apr 04, 2012 @ 10:23:35

    Multumesc ca ai acceptat leapsa! Foarte dragute raspunsurile :) Cred ca o sa incerc si eu Fior, esti deja a doua persoana care o recomanda cu caldura in aceasta leapsa. Asta pe langa parerile pozitive pe care le-am citit inainte.

    Răspunde

  2. Patty
    Apr 04, 2012 @ 16:43:06

    Mi-au placut raspunsurile la leapsa, sunt foarte interesante. Si sa stii ca iti inteleg obsesia cu „Fior”, chiar e o carte superba <3

    Răspunde

  3. Dee
    Apr 05, 2012 @ 21:51:56

    O sa imi iau Iubitul virtual, suna interesant :D Madison Avery inca nu am citit-o, trebuie sa imi iau primul volum :x

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

