Lucruri stupide…si noutati

Mda, pentru inceput am de gand sa palavragesc despre o chestie care de multa vreme imi tot pandeste prin minte…Si anume lucrurile stupide care continua sa se intample. Adica pe mine ma scot din sarite si vreau sa ma asigur ca nu sunt singura, ca iar incep sa cred ca-s dereglata…defapt chiar cred asta, dar deocamdata numai din alte motive :)). Ca de exemplu…am mult exemple O.o…am sa incep cu parul meu :)). Nu ma refer la chestiile ale pe care le zic toate fetele ca le sta parul naspa sau mai stiu eu ce, ci la faptul ca de cateva saptamani aveam o suvita care nu stiu de unde aparuse, pentru ca era mult mai lunga decat bretonul, dar mult mai scurta decat restul parului. Si partea enervanta e ca imi tot venea in fata…intr-un final m-am enervat si am taiat-o cat bretonul. Toate bune si frumoase, pana cand peste vreo 2-3 zile o alta suvita exact ca cea pe care o taiasem incepe sa-mi cada in fata @_@ A urmat si o a treia, si pana la urma m-am tuns, ca tot era nevoie, si sper sa scap de suvitele alea =)). Alt exemplu ar fi felul in care ma tai mereu in hartie cand imi bag caietele in geanta. Mereau am grija cum umblu cu mainile, ca m-am saturat sa am degetele pline de zgarieturi, si mereu ma tai si incep sa tip, sa ma enervez si sa spune vreo replica de-a mea *nu injur, dar am replicile mele ciudate, stupide si fara logica :))*. O data m-am taiat chiar si in geanta *nu ma refer in interiorul ei* chestie care inca mi se pare cel putin dubioasa O.o… Iar alt exemplu, cunoscut de toata lumea probabil, e chestia cu felia de unt *okay, poate fi orice pe felie, dau eu o zic pe aia cu untul :)*. Adica intotdeauna cand scapi o felie cu unt, ea o sa cada cu fata in jos. Si asta e o lege nescrisa a universului, pentru ca s-ar roti Pamantul invers de s-ar intampla grozavia de a cadea cu untul in sus si sa nu murdareasca nimic! O colega, ca sa-mi arate ca nu-i degeaba la mate-info, zice ca e din cauza gravitatiei, ca dupa ce dai felia de paine cu unt, e normal sa fie mai grea pe partea pe care are untul. Dar eu tot cred ca e ceva dubios la mijloc :)). Pun pariu ca daca lipesti 2 feli de paine cu unt la mijloc si le scapi, ar trebui sa leviteze, ca untul e la mijloc si nu poate sa se imprastie pe covor, oricum s-ar roti painea aia… Dar, ca sa nu intram noi, pamantenii, la banuieli, se aseaja painea jos cand o privim si leviteaza cand nu se simte privita!
Concluzia: ori sunt eu paranoica, ori ma gandesc prea mult la lucruri de care nu-i pasa nimanui, ori lucruri dubioase chiar se intampla O.o

Gata, am fabulat destul, sper ca nu v-am plictisit prea tare :). Va mai las cateva noutati si am plecat sa citesc din Pe jumatate moarta, ca de vreo 2 luni cred ca am chinui cu ea si tot o las balta pentru alte carti :))

Mai intai, avem noi precomenzi la Leda :). *click click click*

Si la Litera va aparea in curand Aripi de Aprilynne Pike :)

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Mar 28, 2012 @ 22:18:07

    Nu eşti paranoică. Şi pe mine mă enervează astfel de lucruri, ca de exemplu când mă aşez pe scaun, la şcoală, şi e gumă lipită de el care mi se lipeşte de blugi. Şii, deşi mi se întâmplă asta aproape în fiecare zi, niciodată nu-mi amintesc să verific.
    În legătură cu chestia cu untul, mi se pare şi mie ciudată. Ciudată în sensul că mie îmi cade cu partea cu untul în sus şi habar n-am de ce. Nu că aş vrea să se întâmple invers, dar totuşi..

    Răspunde

  2. Patty
    Mar 29, 2012 @ 16:16:04

    De fiecare data cand ma tai in hartie ma astept ca un Jackson Rathbone vampir sa vina si sa ma atace :)). Anyway, sunt extrem de dureroase aceste taieturi :l

    Răspunde

  3. Ramona Alexis
    Mar 30, 2012 @ 10:28:33

    Misterioase sunt caile lui Murphy…:)) Am avut o lectie la engleza recent si fix exemplul asta era prezentat, cu painea cu unt:))

    Răspunde

  4. roxtao
    Mar 31, 2012 @ 18:15:22

    Buna! Ti-am lasat o leapsa: http://roxtao.wordpress.com/2012/03/31/leapsa-2/
    Sper sa iti placa sa o rezolvi!
    Weekend placut!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

