Recenzie~ Linger de Maggie Stiefvater

Cand am aflat ca la libraria online Libris au si carti in engleza, prima mea grija a fost sa ma asigur ca au si seria Lupii din Mercy Falls a lui Maggie Stiefvater :). Eram la scoala cand a venit curierul sa-mi aduca Linger, asa ca atunci cand am ajuns acasa am fugit direct in camera mea, sa vad cu ochii mei minunatia :)). In vreo 3 zile am si terminat-o, iar ieri seara, cand am dat ultima pagina, aveam sentimental ala ciudat ca lipseste ceva, ca parca am clipit si am pierdut ceva…si inca il mai am. Am asteptat 6 luni sa citesc Linger. Si acum ce? Lipseste ceva, nu mai am pentru ce sa astept, Forever o am oricand la dispozitie tot pe sit-ul Libris… Seamana putin cu sentimental pe care l-am avut cand am terminat Academia Vampirilor, pentru ca in jur de jumatate de an m-am tot dus la biblioteca in cautarea volumelor si apoi nu mai avea motiv sa merg la biblioeca, nu mai asteptam sa gasesc nici un volum…

Lasand la o parte sentimental ala ciudat, am sa trec la continut <3. Am sa va spun din start ca mi-a placut foarte mult, dar totusi nu la fel de foarte mult ca si primul volum. De data asta nu a mai existat sentimental ala ca vroiam sa citesc cartea iar si iar si iar, la nesfarsit. As mai citi o data si Linger, dar nu imi doresc asta la fel de mult cum mi-am dorit sa recitesc Fior <3. Probabil se intampla chestia asta din cauza ca in primul volum au fost doar Sam si Grace, pe cand in Linger ei impart scena cu Isabel si Cole (unul dintre noii lupi ai lui Beck) si la un moment dat ajunsesem sa ma intreb cat mai palavrageste Cole acolo, pentru ca eu ii vreau pe Sam si pe Grace :)).

Prima jumatate a cartii mi s-a parut destul de linistita, singurele motive de ingrijorare fiind durerea de cap a lui Grace si parintii ei, care in sfarsit au inceput sa se poarte ca si cum ar fi intr-adevar parintii ei si nu doar colegi de apartament. In cea mai mare parte a cartii, in planul despre Sam si Grace (pentru ca de data asta actiunea e pe mai multe planuri) este vorba despre cum ei sunt nevoiti sa stea despartiti din cauza parintilor ei. Mai multe nu va spun, sa nu stric suspansul :). Insa partea cea mai interesanta (sau cu cel mai mult suspans) e in ultimile 100 de pagini, cand totul ia o alta intorsatura si ne duce spre un final ce m-a lasat cu ochii in lacrimi, in mintea mea revoltandu-ma impotriva autoarei, strigand “nuuuu! cum ai putut sa faci asa ceva? :((“. Siiii, acum astept cu mare nerabdare sa pun mana pe Forever, din pacate ultimul volum :(.

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Mar 27, 2012 @ 10:05:13

    Să înţeleg că volumul II e la fel de trist ca şi primul? :( Ador cărţile dramatice, dar în acelaşi timp mă dărâmă…
    BW, îmi place foarte mult recenzia şi abia aştept să văd ce zici de Bloodlines <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 28, 2012 @ 22:23:40

      Da, e cam la fel de trist, dar primul parca m-a daramat un pic mai tare :). Dar asta e unul dintre lucrurile care ma fac sa imi placa atat de mult seria <33
      Citesc in curand si Bloodlines, saptamana viitoare cel tarziu cred ca am apuc de ea :)

      Răspunde

      • Cupcake.
        Noi 07, 2012 @ 21:43:39

        Ai facut rost de Bloodlines? Pfui, si eu care credeam ca sunt doar 2-3 exemplare in Romania :))
        Le-ai comandat de pe ‘net? Incerc sa fac rost de Bloodlines inca de cand au aparut volumele si culmea… n-am reusit sa le gasesc in tot orasul! Bine, n-am scormonit chiar tot orasul, dar in mare… Daca le-ai comandat de pe vreun site, imi poti da linkul te rog? :o3

  2. Roxana Radu
    Mar 27, 2012 @ 21:34:44

    IH, abia astept sa citesc si eu cartea. DAR, chiar vreau sa astept pana apare in romana… O.O

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 28, 2012 @ 22:21:49

      De ce sa astepti? Eu mi-am cam pierdut speranta ca il voi citi in romana…si totusi…verific in fiecare saptamana sit-ul Rao de cel putin 5 ori :))

      Răspunde

  3. bibliodevafiliala3
    Iul 14, 2012 @ 12:03:32

    Eu am citit doar prima carte din seria Lupii din Mercy Falls, Fior. Mi-a plăcut foarte mult şi deşi ştiu cât de cât engleza, nu mă încumet să citesc continuările în engleză. Sper să le traducă cât mai curând. Oricum mi-a plăcut mult, este romantică, bine scrisă şi inovatoare faţă de tematica oamenilor lup.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

