Nou in biblioteca…(12)

In ultima vreme nu prea am mai cumparat carti, lucrez la reducerea numarului de carti necitite din biblioteca :). Dar tot am reusit sa adun ceva noutati <33

Amintirile Vraciului, pe care am castigat-o de la fetele de la Carte pentru mine <3

The Gnome’s Enigme de Teresa Edgerton, cu care m-am trezit in posta, venita de prin Austria de habar n-aveam ce-i cu ea. Am facut eu niste cautari, dar tot am doar o banuiala cum a ajuns la mine :))

Vei fi acolo? de Guillaume Musso, pe care am primit-o de la editura All in campania vALLuntar :)

Clubul dependentelor de pantofi, luata din Diverta cu 10 lei

Pasiune <33..primita de la Libris luna trecuta <3

Linger, volumul 2 de la Fior <3333..primita saptamana asta de la Libris. Cat am asteptat sa citesc cartea asta <3333

Sii, in final, Blodlines, pe care mi-am cumparat-o de la Libris si pe care abia astept sa o citesc <333


Mda, Pasiune e deja imprumutata, deci lipseste de la poza de grup..
Voi ce mai aveti nou prin biblioteca? <33

Edit~ Era sa uit xD
Am primit un premiu dulce de la Anna si de la Patty. Yay, merci mult >:D<

Dau si eu premiul mai departe fetelor de la Carte pentru mine <33

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Zipyღ
    Mar 25, 2012 @ 17:33:34

    Frumoos!!!
    Happy reading!!
    Abia asteept sa-mi iau si eu niste carti noi. Cum ar fi Linger, abia astept s-o citesc!!

    Răspunde

  2. Alex
    Mar 25, 2012 @ 19:21:09

    Oh..Linger! Sa ne spui cum e! :D

    Răspunde

  3. Rose
    Mar 25, 2012 @ 19:26:28

    Abia aştept să văd ce zici de Bloodlines <33 Sunt în delir după cartea aia!
    Ce tare ar fi să mă trezesc şi eu cu o carte din Austria în poştă ;))

    Răspunde

  4. Shadowbooks
    Mar 25, 2012 @ 19:42:05

    Wow, lectura placuta :D

    Răspunde

  5. Patricia Chioaru
    Mar 25, 2012 @ 21:45:47

    Si eu ti-am oferit premiul asta pe blogul meu :)). Anyway, astept cu nerabdare recenzia de la „Linger”.

    Răspunde

  6. Shadowbooks
    Mar 27, 2012 @ 17:53:02

    Stiu ca am mai zis odata lectura placuta dar cand vad cartea bloodlines imi vine chef sa comentez :))
    Inca nu am citit AV dar Bloodlines tot vreau sa o citesc :))
    Trebuie sa trec si eu pe la Diverta sau Humanitas saptamana asta sa vad ce sa mai cumpar :> Cred ca va trebui sa inghesui vreo 7-8 carti cand fac poza de grup cu ce am adaugat nou in biblioteca :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 28, 2012 @ 22:27:28

      Aaaa, trebuie neaparat sa citesti AV <333 A fost asa super seria ca am plimbat-o peste tot cu mine: la scoala, in autobuz, in vacanta la munte, la bunici…iar eu sunt aia care de obicei citeste decat acasa :)

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

