Blog discussion #1 La librarie

Da, e vorba despre noua rubrica despre care vorbeam cu cateva posturi in urma :). N-am avut deloc inspiratie pentru titlul rubricii, asa ca am pus unul sec…am sa-l schimba cand voi avea o idee mai interesanta. As aprecia daca m-ati ajuta si voi un piciculet :)

Deeci, primul post din aceasta rubrica va fi despre librarii. Adica ce faceti voi cand mergeti la librarie? Si sa nu aud pe nimeni cu chestii gen „Cumperi carti?! Ce naiba ai putea face intr-o librarie?!” pentru ca ala nu e singurul lucru pe care il poti face :). Dupa ce carti va uitati? Cu cine mergeti? Cate ore stati?:)) Scrieti totul aici :)

Eu ador sa casc gura prin librarii, desi nu cumpar aproape niciodata carti de acolo. Doar foaaarte rar si daca au reduceri. Dar imi place pur si simplu sa ma pierd printre carti, sa le iau pe toate la rand si sa nu ramana una inspre care sa nu fi aruncat macar o privire. Dar in general ma uit mai mult la cartile pe care le stiu *despre care am auzit, nu neaparat sa le fi citit* si in special la cartile mele preferate. Adica primul lucru pe care il fac intr-o librarie e sa gasesc rafturile cu literatura fantasy sau cu editura Rao ca sa ma uit dupa Fior :)). Daca o gasesc, ma gandesc automat la Sam si raman acolo, uitandu-ma pierduta la carte si visand cu ochii deschisi :). Daca nu o gasesc, ma enervez, ma revolt si incep sa comentez ca „de ce nu au cartea? cum se poate sa nu aiba asa o carte? Ignorantii!”. Apoi fac acelasi lucru cu seria Damnare si Ingerul noptii <3.
De obicei merg doar la Diverta si Carturesti, amandoua in acelasi mall, unde imi tar prietenele asa cum ma tarasc ele prin magazinele cu haine :) Dar totusi prefer sa merg singura, pentu ca atunci nu ma mai bate nimeni la cap sa mergem si pot sta acolo cat vreau <3. De obicei acest "cat vreau" variaza intre 15 si 30 de minute, depinde de cat timp am la dispozitie sau de cat de foame imi e…
Anul trecut mai mergeam inainte de ore pe la Diverta sa citesc, dar am renuntat si la "sportul" asta, pe de o parte pentru ca am prea multe carti necitite in biblioteca, pe de alta parte pentru ca m-am facut prea lenesa ca sa ma mai trezesc devreme *a se citi in jur de ora 9…oh, tu, singurul avantaj de a avea ore dupa-amiaza <3*

Gata, acum ca am palavragit eu destul, astept si raspunsurile voastre <3. Cum spuneam, astept si daca aveti propuneri pentru titlul rubricii si nu ma deranjeaza nici daca aveti sugestii despre ce sa fie viitoarele discutii, chiar m-ar bucura sa va implicati si voi in ce fac eu pe aici :)

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. Shadowbooks
    Mar 24, 2012 @ 14:35:15

    Eu am fost miercuri la Humanitas sa-mi cumpar o carte si m-am intors cu totul alta carte :)) Imi facusem o lista cu 8 carti, nu ma puteam decide, asa ca am folosit random.org sa ma decid :)) si a iesit Damnare. Ei bine ajunsesem la librarie, ma uit peste carti, rasfoiesc, dar nu gaseam Damnare, o intreb pe vanzatoare care spunea ca mai au cartea in stoc, a tot cautat, printre, se catara, cobora, cred ca am inebunit-o pe saraca :)) dar tot nu o gasise. Asa ca am pus mana pe Altfel de ingeri, Sange Albastru si Tristeti de sucub. Care sa o cumpar? ma tot holbam la coperti, inauntru, si am ramas in mana cu Altfel de Ingeri si Georgina Kincaid, dupa am pus cartile jos si m-am dus la sectiunea cu carti noi aparute! Acolo am dat de Nascuta la miezul noptii si Naluca si Naucul. Alta grea decizie, care? Puneam Naluca si Naucul la loc si luam Nascuta la miezul noptii si tot asa, pana cand m-am ales cu Nascuta la miezul noptii! Si toata aventura mea a durat cam in jur de o ora jumate cam asa :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 24, 2012 @ 14:48:35

      :)) Si iata de ce cumpar eu online :)) Au mereu cartile in stoc, prind cate o reducere mare si imi iau mai multe carti si imi fac viata mai usoara, ca nu mai e nevoie sa aleg o singura carte :)

      Răspunde

    • Gabi Zanfir
      Mar 24, 2012 @ 20:55:08

      si eu tot d.aia cumpar online . App. ai facut o greseala , parerea mea. Eu am toate cartile de care vorbesti in post ( inafara de Tristeti de Scrub ) si cea mai buna a fost Sange Albastru , urmata de Naluca si Naucul si Damnare , apoi de Nascuta la Miezul Noptii . Daca reusesti cumpara.ti cartea , e asa ciudata ! :)
      Ah .. de unde ai facut rost de Linger ? =p~

      Răspunde

      • Sayuki
        Mar 24, 2012 @ 21:02:06

        Chestie de gusturi :) Eu zic ca a facut bine ca n-a luat Sange albastru, mie nu prea imi place seria..In schimb Damnare si Altfel de Ingeri merita amandoua <3 De restul nu stiu ca nu le-am citit.
        Linger o am de la Libris <33 *click pe poza :)*

  2. Rose
    Mar 24, 2012 @ 16:01:39

    Pai.. eu ma apuc de citit, asteptand sa vina vanzatoarea si sa ma goneasca :D Mai am un obicei ciudat: miros cartile noi.

    Răspunde

  3. bookish girl
    Mar 24, 2012 @ 17:20:18

    Si eu merg la Diverta si Carturesti din City Park Moll pentru ca sunt cele mai apropiate librarii de casa. Inainte mergeam si la Universiaria, dar acum nu mai merg pentru ca nu mai dispun de timpul necesar. Intotdeauna merg singura si cu bani la mine pentru cel putin doua – trei carti, daca nu am bani mai bine nu merg. Si eu ma uit pe la cartile fantasy, dar si pe la promotii. Eu am o multime de amintiri frumoase legate de librarii pentru ca bunica mea a fost librar si ma lua cu ea la munca pentru ca nu avea cu cine sa ma lase, asa ca o parte din copilarie mi-am petrecut-o intr-o librarie de cartier.

    Răspunde

  4. miku`
    Mar 24, 2012 @ 17:23:32

    Si eu obisnuiam sa merg in librarii…Diverta, de fapt, care era intr-un magazin destul de mare cat sa poata fi vazut drept mall. Sau in Real, Kaufland…
    Aveam obiceiul sa cumpar carti din Real, acum doi ani, cumparam destul de multe, pentru ca mergeam des…apoi a urmat Kauflandul…dar preturile erau enorme, uneori mai mari decat in librarii.
    Apoi am realizat ca nu e nici un risc online, asa ca am inceput sa cumpar online.
    De asemenea, ca si Rose, obisnuiesc sa miros cartile noi :)) Imi place mirosul de tus pe colile acelea.
    Nu am mai cumparat demult o carte dintr-o librarie.
    Ba nu, mint. Am cumparat acum o saptaman o carte de teste psihologice la 3,5 lei:)) Cautam demult asa ceva, dar aveau preturi uriase. Si cum am vazut-o pe-asta am si luat-o.
    Carti din librarii mai cumpar cand ajung in alt oras. Imi place sa cumpar suvenire si de obicei exista si cate-o taraba cu carti de la care mai cumpar cate ceva.
    Cand sunt plecata din oras ma simt de parca toti banii pe care-i am la mine nu se termina sau nu conteaza, asa ca obisnuiesc sa cumpar cam tot ce ma atrage.
    Partea proasta la comenzile online e ca dureaza prea mult timp sa ajunga la mine. Si unele librarii online au niste tae fabuloase la Curier. Posta Romana e ceva mai rezervata, dar nici ea nu e asa slaba.
    Cu toate astea, comenzile online sunt cele mai bune pentru ca au oferte profitabile.

    Răspunde

  5. Dee.
    Mar 24, 2012 @ 18:16:44

    Imi place sa merg singura la librarii pentru ca daca m-as duce cu o prietena cu siguranta ne-am lua cu vorba si am uita complet de ce ne aflam acolo, so…:)) Prima data ma uit la romanele de dragoste si de fiecare data imi indrept atentia spre carti despre care sa nu fi citit nimic online. Dupa aia trec la rafturile cu paranormal(suna a naibii, stiu!), desi ma plictisesc repede fiindca stiu deja cam tot ce se poate despre majoritatea cartilor de acolo. De obicei ma intorc acasa cu mana goala(prefer sa intru in librarii cu un buget destul de mare, nu sa imi iau numai cate o carte).

    Dee.

    Răspunde

  6. Anna
    Mar 24, 2012 @ 18:29:57

    Eu când intru într-o librărie… hehe.. cu greu mă mai scoate cineva! :)) Îmi place să mă uit la fiecare carte pe care am vazut-o pe net, sau în caz ca trebuie să primesc niște cărți prin poștă și nu mai am răbdare, merg și le studiez într-o librărie.
    Singurul lucru pe care nu-l suport și motivul pentru care prefer să iau cărțile de pe net, este felul cum unele vânzătoare stau și-mi suflă-n ceafă. :)) Plus reducerile care sunt foarte rare! (și atunci mici)

    Ai primit un premiu! http://anna-annaswords.blogspot.com/2012/03/premiu.html

    Răspunde

  7. Niahara
    Mar 24, 2012 @ 22:47:49

    Libraria mea preferata la momentul de fata este Antic ExLibris pe care o am vis-a-vis de facultate. La etaj este librarie si la parter Anticariat. Si au niste preturi superbe, numa ca trebuie sa ai noroc sa gasesti ce vrei. Este o intreaga aventura, deoarece stocul lor se schimba foarte des. Asa ca cel mai bine intru fara pretentii si vad cu ce ma aleg.

    Joi am fost cu o prietena si am ramas acolo 50 de minute fara sa ne dam seama ca a trecut timpul si fara macar sa coboram la anticariat. Pur si simplu zburataceam de la raft la raft. Au foarte multe enciclopedii in limba engleza… eu am ramas lipita de cea cu dinozauri, dar pana la urma nu am luat-o. Am luat Oracolul de la Leda ( cu 15 lei cartea O_O ), o carte despre cum sa iti faci o gradina de trandafiri si o carte cu poze cu pisici.

    Cand mai intru in librarii imi place sa scot carti la intamplare din raft si sa citesc descrierea,,, apoi sa le fac poze celor care mi s-au parut interesante pentru a le citi mai tarziu.

    Răspunde

  8. DORICE
    Mar 24, 2012 @ 23:38:07

    Ultima data cand am fost intr-o librarie am luat Damnare, primul volum. E nasol sa nu ai un job sau un venit lunar constant, asa ca ma feresc de librarii in ultima vreme.
    Intru in librarii si sunt efectiv fascinata. Preferata mea e sctiunea de fantasy.
    Cand am cumparat Damnare, l-am luat pe iubitul meu cu mine. El nu prea le are cu cititul si saracul de el, bineinteles ca nu reuseam sa ma hotarasc la ce carte sa cumpar. Eram la Diverta. SI pana la urma ne-am dus la Carrefour pe unde am mai pierdut vremea vreo ora pana am ales Damnare.
    Am fost foarte incantata cand am gasit reduceri fabuloase la Cora, 25 lei cartea, de Craciun. Mi-am luat atunci doua carti care m-au tinut cam o saptamana la citit.
    M-am mai tot uitat dupa astfel de reduceri dar rar gasesti la carti asa ceva, ceea ce e foarte rau pentru cei carora chiar la palce sa citeasca.
    Chiar am cautat sa imi cumpar carti pe Okazii, au preturi bune, dar daca tot dau un ban, de ce sa iau ceva la mana a doua. mai ales la cat sunt de obsedata sa nu le patez.
    Imi plac cartile cartonate si cand le citesc imi place sa le fac coperti de hartie ca sa nu le murdaresc, zgarii, etc. Ma deranjeaza pana si urmale de degete cateodata.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

