Iar intarziata, revin cu scaul cu noutati..sau poate vin cu ele in geanta, ca s-a modernizat lumea, ne? Am fost un pic ocupata zilele astea cu scoala, dar acum s-a mai eliberat un pic treaba, cel putin pana miercurea urmatoare. Dar mai e un pic pana la saptamana altfel si apoi la vacanta <333 Ooo, da :)

Nu ma mai lungesc cu vorba, AICI gasiti un interviu cu Veronica Roth, autoarea Divergent, dar probabil stiti deja asta *zau asa, am impresia ca sunt ultima de pe planeta care inca nu a citit cartea asta O.o toata lumea care stie cu ce se mananca lectura a citit Divergent. Mama a citit Divergent. Colega mamei a citit Divergent. 2=15$!$3r3#cqWr5 @___@ *

Cu Bravo din 10 aprilie apare Clubul V de Kate Brian
*click pe coperta pentru detalii :)*

Siiii precomanda la Evernight <3 Nu-mi place coperta, dar descrierea ma face sa vreau sa o citesc <33. Pacat ca trebuie sa mai astepte, pusculita mea aprca ar fi la dieta xD

Si inca 2 noi viitoare aparitii <33 *click pe coperte pentru detalii, nu le mai copiez si aici ca iar incarc prea tare postul @.@ *

Cele treisprezece motive de Jay Asher, pe care abia astept sa pun mana<3

Si Adevar sau provocare de Sara Shepard, al doilea volum din Jocul Minciunii. Despre asta nu stiu ce sa spun, ca nu am citit inca primul volum, dar am citit Micutele mincinoase de aceeasi autoare si imi place, desi nu e chiar genul meu preferat de carte :)

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Mar 22, 2012 @ 23:58:49

    Daca te face sa te simti mai bine am prieteni pe care ii bat la cap cu Divergent, dar nu au citit inca romanul :D Oricum, mama ta a citit Divergent! WOW! Mama nu a citit de la mine decat Harry Potter.

    Răspunde

  2. Simona Husaru
    Mar 23, 2012 @ 08:41:07

    Si eu ma alatur clubului celor care nu au citit Divergent :)) Dar ne luam noi revansa :>
    Mama mea nu prea are timp sa citeasca :)) Citeste a ta pentru toate mamele :D Noi cand o sa avem copii o sa fim mame cititoare :>

    Răspunde

  3. Anna
    Mar 23, 2012 @ 09:42:34

    Trebuie să recunosc că nici eu n-am citit Divergent, abia am pus mâna pe carte și încă așteaptă.. :D I-a plăcut mamei tale Divergent?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

