Un moment artistic #1

Intr-un final m-am hotarat sa creez si rubrica asta, ca prea demult tot imi umbla prin minte. Deci, la rubrica asta am sa postez chestii…artistice…stiti voi, desene, fotografii, chestii editate in photoshop/photoschape sau ce program aveti, compuneri, povesti si orice altceva tine de creatie. Nu este obligatoriu ca aiba legatura cu cartile. Dar nu vreau sa postez doar chestii de-ale mele, asa ca va invit si pe voi sa-mi trimiteti pe mail orice lucrusor ati facut si vreti sa vi-l postez aici :). Sa-mi scrieti si numele sau nickname-ul…adresa de mail o gasiti in dreapta, la contact.
Pentru ca e primul post si n-aveati cum sa-mi trimiteti voi ceva pana acum, am sa postez un desen de-al meu, ce-i drept cam vechi, are vreo 10 luni, cuuuu Academia Vampirilor <3 *click sa-l vedeti mai mare*

Mda..se vede ca-i vechi desenul ca acum parca desenez ceva mai bine *sunt modesta :))* dar si dupa scrisul meu :)) Scrisul meu se tot modifica de ceva vreme…si intotdeauna am impresia ca scriu frumos, dar dupa cateva luni cand vad cu scriam inainte spun ca scriam urat:)). In fine, asta e singurul desen de-al meu in care e si un baiat…parca a iesit cat de cat acceptabil, pentru ca de obicei nu imi ies deloc..dar absolut deloc O.o Culorile de pe fundal sunt facut in photoshop, restul cu manuta pe hartie :). Sper sa va placa<3. Mai am si un desen cu Georgina Kincaid, dar are atatea greseli ca ma ingrozesc, asa ca mai bine l-am lasat deoparte :)

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Mar 18, 2012 @ 21:00:45

    Ok, tot ce pot spune este ca desenul este foooooarte dragut. Imi place mult de tot.

    Răspunde

  2. Anna
    Mar 18, 2012 @ 21:15:15

    Wow! Tu chiar ai talent! Sper să pui mai multe desene, în timp.. :D

    Răspunde

  3. Roxana Radu
    Mar 18, 2012 @ 21:22:22

    L-am mai vazut la un concurs, si trebuie sa ma repet, E EXTRAORDINAR, imi place la nebunie!!!! :X:X:X:X::X:X

    Răspunde

  4. Rose
    Mar 19, 2012 @ 13:56:34

    E superb! <3 Si uite-l si pe Dimitri, cu dusterul <3 Ador noua rubrica si abia astept urmatoarele desene! Am si eu cateva, deci, daca te pot ajuta, da-mi e-mail-ul tau si ti le trimit :)

    Răspunde

  5. Niahara
    Mar 22, 2012 @ 14:03:28

    Răspunde

  6. krisszu95shinny
    Aug 19, 2012 @ 13:29:05

    il iubesc..desenul e genial ai talent felicitari..

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

