Back <3 *+leapsa si alte cele..*

Daaa, in sfarsit mi-am recuperat pc-ul de la reparat (ce-i drept, in exact aceeasi stare ca atunci cand l-am dus…cica nu are nimic, la ei merge perfect si la mine se restarta din 30 in 60 de minute..). Acum iar ma simt ca si cum as fi chioara si m-as misca cu viteza luminii (mda, asta pentru ca intre timp am avut iar unitatea veche, care in mod normal are un monitor d-ala vechi si ca sa se vada ceva calumea e setata rezolutia miiica…asa ca la monitorul meu se vedeau niste iconite si un scris uuuurias O.o *da, as fi putut sa schimb rezolutia, dar pe urma iar se imbarliga treaba ca data trecuta..* si pe de alta parte dupa ce sa se mica greu, mai si mergea netu’…aproape deloc..). In fine, am mai zis povestea asta de destule ori…Acum trec la leapsa :) Am primit de la Anna si de la Roxtao o leapsa a dorintelor neimplinite… Am destule dorinte neimplinite, multe dintre ele fiind dorinte pe care mi le-am pus la un moment dat (fie cand punea ata de martisor in pom, fie cand prindeam un puf de papadie/plop sau orice alt puf zburator..), dorinte pe jumatate imposibile si care au sfarsit cand mi-am dat seama ca defapt nu-mi mai doream acel lucru, poate nu mi-l dorisem niciodata, dar n-am stiut asta atunci… Dar am sa ma limitez la dorintele care inca vreau sa mi se indeplineasca :)

1. Sa calatoresc. In afara Romanicii noastre, ca pe ea am vazut-o destul. Vreau sa vad lumea, sa cutreier cat mai multe orase din cat mai multe tari <3
2. Sa-mi intalnesc baiatul-lup. Hihi, asta-i codificata, mama stie ce inseamna :))..dar poate va prindeti si voi, ca nu-i asa greu :)
3. Sa fiu independenta in toate privintele.Hmm…poate mai putin emotional, pentru ca sa fiu dependenta emotional de cineva mi-ar placea si mi-ar displacea in acelasi timp…

Siii pasez leapsa laaaa Diana <3Ca de obicei, o poate lua si oricine altcineva o vrea, ca nu ma deranjeaza s-o sterpeliti de aici :).

Acum ca am terminat si cu leapsa, am o alta veste a la Leda <3
~pam pam pam~ probabil ati aflat deja, eu, intarziata ca de obicei…
EVERNIGHT, volumul 1 din seria omonimă de Claudia Gray
BESTESELLER NEW YORK TIMES

În zorii primei zile de şcoală, Bianca încearcă să evadeze.
Traversează în goană pădurea, dar cineva este pe urmele ei…

Nevoită să-şi părăsească oraşul natal, Bianca urmează să studieze la Academia Evernight, o şcoală misterioasă, cu tradiţie de sute de ani, adăpostită într-o stranie clădire gotică. Elevii pe care îi întâlneşte aici sunt ciudat de perfecţi: atrăgători, deştepţi şi… primejdioşi! Din prima clipă, Bianca îşi dă seama că locul ei nu este aici.
Apoi îl întâlneşte pe frumosul Lucas, un singuratic la fel ca ea. Nici el nu este “genul Evernight” – încalcă regulile şi nu-i agreează pe snobi; o previne pe Bianca să aibă grijă de ea şi să se protejeze… chiar şi de persoana lui.
Între cei doi tineri se creează însă o legătură care, în ciuda tuturor opreliştilor, nu poate fi negată. Bianca va risca totul ca să fie cu Lucas, dar vechi secrete întunecate îi despart… făcând-o pe tânără să pună sub semnul întrebării toate principiile ei de până atunci.

“Odată ce am început să citesc Evernight, n-am mai putut-o lăsa din mână! De-abia aştept următoarea carte din serie!” – L.J. Smith, autoarea celebrei serii Jurnalele Vampirilor, bestseller New York Times

Claudia Gray (pe numele său adevărat Amy Vincent) este o autoare de romane de dragoste fantasy pentru tineri.
Înainte de a se dedica în întregime scrisului, a mai lucrat ca avocată, jurnalistă, disc jockey şi chiar chelneriţă (dar una foarte, foarte neîndemânatică, după cum declară ea însăşi). Îi plac foarte mult casele vechi, stilul vintage, filmele clasice şi istoria, toate acestea regăsindu-se în lumea pe care o construieşte în scrierile sale. De asemenea, citeşte foarte mult şi o pasionează muzica. Dar mai mult decât orice, îi place să scrie.
Este cunoscută pentru seria Evernight, devenită bestseller New York Times. A mai publicat romanul Fateful (2011) şi scurte povestiri în antologii (Immortal, Vacations From Hell, Enthralled), alături de cunoscute scriitoare precum Cassandra Clare, Rachel Caine, Kelley Armstrong.
În prezent, locuieşte la Chicago.

Pentru mai multe informaţii, vizitaţi http://www.claudiagray.com

Saptamana trecuta am avut photoshop, n-am avut timp; saptamana asta am avut timp, dar n-am avut photoshop. Zilele astea sper sa le am pe amandoua si sa reusesc sa-i dau blogului un nou aspect, ca vine vara pana ma misc eu. Am mai incercat si pana acum sa fac ceva, am facut 2 fundaluri dar nu mi-a placut niciunul. Super :)) Poate schimb si tema, ca am inceput intr-un final sa ma plictisesc si eu de ea..dupa un an si ceva sau pe-acolo :))

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Mar 17, 2012 @ 16:35:56

    Mă bucur că ai revenit! Ți s-a simțit lipa pe aici.
    Îmi plac mult dorințele tale :D mai ales cea cu băiatul-lup :D

    Răspunde

  2. roxtao
    Mar 17, 2012 @ 21:16:49

    Multumesc pentru ca ai acceptat leapsa! ^_^

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 17, 2012 @ 21:19:53

      Oricand :) Eu accept toate lepsele, ca-mi place sa le rezolv <3

      Răspunde

      • roxtao
        Mar 17, 2012 @ 21:27:14

        E bine de stiut :D la mine a fost prima si aveam emotii cu privire la transmiterea ei. am ales doar cateva bloguri mai de suflet asa si vad ca pana acum a mers bine. deci o sa stiu pe viitor sa te pun ca destinatar in continuare:)

      • Sayuki
        Mar 17, 2012 @ 21:31:20

        Uuu, mi-a placut partea cu „bloguri mai de suflet”…ma faci sa ma emotionez :)..hi hi, merci de apreciere >;D<

      • roxtao
        Mar 18, 2012 @ 12:27:48

        :) Pai..cred ca ai unul dintre primele bloguri despre carti pe care le-am descoperit, de unde am invatat cum se face un astfel de blog si care m-a inspirat sa incerc si eu. Si am ramas foarte atasata de el, chiar daca in timp am mai descoperit si altele cu profil asemanator.

  3. Giddusadik
    Mar 18, 2012 @ 08:42:12

    Foarte frumoase raspunsurile tale :)
    Am si eu o intrebare: de unde ai background-ul? Ca vad ca are un „deviantart„ scris pe el :D

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

