Leeeapsa <333

Am primit ieri o leapsa de la Niahara si am promis ca ma ocup de ea azi <3. Intre timp mi-a revenit si fericirea, deci chiar am chef sa ma tin de promisiune :).

1. Daca vi s-ar propune sa va scrieti biografia, carui scriitor i-ati incredinta sarcina aceasta?
Paaai, daca asta e un fel de a intreba stilul carui autor imi place cel mai mult, atunci am sa raspund Maggie Stiefvater, pentru ca are un fel usor ciudat de a descrie lucrurile si Becca Fitzpatrick, pentra ca face ca toti baietii sa para…uh! O.o <333

2. Care sunt motivele pentru care i-ati incredinta lui sarcina aceasta?
Eh, cred ca deja am zis asta :))

3. Este sfarsitul lumii. Ce carte ati pune in capsula cosmica pentru a pastra o « urma» a umanitatii?
Paaai, nu sunt sigura ca pricep exact ce vrea intrebarea asta, dar cred ca P.S. Te iubesc a Ceceliei Ahern. Ca in cazul in care cineva *extraterestii sau asa ceva* o va descoperi dupa ce se sfarseste sfarsitul lumii sa stie ca printre noi, pamantenii, au fost si fiinte sensibiloase <3

4. Cum arata pentru dvs. pauza ideala pentru a citi o carte?
Pauza e atunci cand te intrerupi de la ceva pentru a citi, deci pauza mea ideala e atunci cand ma opresc din facut orice trebuie sa fac. Prin pauze pe la scoala citesc doar rar, desi am mai tot timpul cate o carte la mine…de obicei citesc atunci cand suntem mai multe cu cartile la noi si facem clubul de lectura :))

5. Dacă ati avea puterea de a « sterge » un personaj de roman, care ar fi acesta?
Nu stiu…am impresia ca era un personaj, dar nu reusesc sa’mi aduc aminte care…nici din ce carte era… Daaar, cred ca l-as sterge pe Stanica Ratiu din Enigma Otiliei. N-am intalnit personaj mai enervant ca asta @.@

6. Care sunt motivele pentru care ati scoate acest personaj?
Cum spuneam, n-am intalnit personaj mai enervant ca asta @.@

7. Cati kilometri ati merge pentru a gasi o carte ?
N-am idee. Atat cat as putea.

8. Daca ar fi posibil sa va intoarceti in trecut, ce scriitor ati vrea sa intalniti ?
Toti scriitorii pe care as vrea sa ii intalnesc inca traiesc. Cu o exceptie: Liviu Rebreanu.

9. Care ar fi primele cuvinte care i le-ati adresa (In afara de « Buna ziua ») ?
Nu i-as spune nimic, doar i l-as baga pe gat pe Ion cu tot cu referintele critice de la sfarsit, asa cum ziceam intr-un post mai vechi ca mi-as dori.

10. Descrieti biblioteca visurilor voastre.
Intr-un pod maaare, inalt *mda, in mintea mea exista asa ceva :))* neprafuit si decorat intr-un stil vechi <3 Adica vreau o biblioteca cu muuulte carti care sa arate ca o biblioteca de epoca si sa fie intr-un pod *mda, am eu o pasiune pentru poduri <3* si sa aiba si un pervaz laaaat la un geam maaaare si cu un calorifer dedesubt pentru picioarele si mainile mele vesnic reci <3.

Aaaacum *okay, cred ca incep sa lungesc prea mult si prea des cuvintele @.@* dau leapsa mai departe laaa…hmm…Andreea :). Daca mai e cineva care o vrea, puteti s-o sterpeliti de aici. Dar vreau sa-mi lasati link intr-un comentariu, ca imi place sa vad ce raspunde lumea la lepse :))

Photobucket

11 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Mar 10, 2012 @ 22:51:37

    Îmi place faza cu Ion! :)) Și eu aș face la fel. Dar prima dată m-aș duce la Sadoveanu! >:)

    Răspunde

  2. Niahara
    Mar 10, 2012 @ 23:17:49

    Imi place la nebunie faza cu Ion. Si eu as face fix acelasi lucru. Cu el si cu multe alte carti din lectura obligatorie pentru bac… ugh…

    Răspunde

  3. Dee.
    Mar 11, 2012 @ 08:40:47

    Tari raspunsurile:)). P.S. Te iubesc <3. Ma innebuniti cu cartea asta! Nu o sa mor pana n-o s-o citesc.

    Dee.

    Răspunde

  4. Niahara
    Mar 11, 2012 @ 11:36:18

    Daca ai vrea sa arunci un ochi pe un proiect pe care incerc sa il demarez cand ai timp ti-as fi profund recunoscatoare: http://niaharasworld.wordpress.com/2012/03/09/biblioteca-prin-posta/

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 12, 2012 @ 21:31:13

      Am vazut postul si da, mi se pare interesanta ideea ta :). Dar eu nu cred ca am sa ma bag, mai intai pentru ca am destule carti necitite in biblioteca, apoi pentru ca biblioteca din orasul meu e destul de bine aprovizionata si gasesc acolo majoritatea cartilor pe care le vreau si in final pentru ca deja fac pe biblioteca publica pentru o gramada de colege/prietene de-ale mele si de-ale mamei si am inceput sa ma satur de atatea goluri prin biblioteca…

      Răspunde

      • Niahara
        Mar 12, 2012 @ 21:34:37

        Mersi :) Oricum acum este la stadiul de sfaturi si pareri, mai este mult pana la stadiul in care sa se implice lumea. Incerc sa il conturez acum doar, de aceea imi place sa aud cat mai multe sfaturi si pareri. Stiu cum este chestia cu biblioteca publica si mama o facea.

  5. Patty
    Mar 11, 2012 @ 12:37:03

    Mi-am permis să o iau şi eu, este super tare leapşa :D. Uite link-ul: http://wavesofimagination.blogspot.com/2012/03/leapsa-despre-carti.html

    Răspunde

  6. RRoxana
    Mar 11, 2012 @ 20:11:29

    http://pustoaica-scrie.blogspot.com/2012/03/leapsa-like-boss.html
    :> Dragute raspunsuri, le-am citit abia acum, dupa ce am terminat-o si eu pe a mea :)) Uhghg, curand va trebui sa citesc si eu Ion -_-.

    Răspunde

  7. Dee.
    Mar 12, 2012 @ 19:14:07

    Ce mai face Sayuki a noastră? E invitată să participe la proiectul/provocarea (zi-i cum vrei) de la noi de pe blog. O asteptam cu un raspuns sau macar o parere!:*
    http://love-for-books.blogspot.com/2012/03/scris-de-blogger.html

    Dee.

    Răspunde

  8. jacqlineveve
    Mar 16, 2012 @ 00:46:25

    Hei!
    Am dat startul primului meu concurs sponsorizat de libraria online Libris, unde poti castiga vol. Divergent de Veronica Roth.
    Te astept sa participi la http://jacqlineveve.wordpress.com/2012/03/15/concurs-libris/
    :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

