Doar in trecere….

Hei voi :) Pentru ca se aunta o saptamana oribila (a inceput de ieri…v-as spune ce zi am avut, dar nu vreau sa vorbesc urat…si maine probabil o sa am o zi la fel de nasoala, mai ales ca imi astept testul la mate, al care stiu ca iau 4 pentru ca am vazut rezolvarile si n-am facut absolut nimic…uh, ce naiba, n-am mai fost niciodata in situatia asta xD …nici macar n-am luat vreodata o nota mai mica de 6…si nu vreau sa incep acum…mi-am aranjat media la mate @.@ ) iar azi am avut o zi doar uratica, trec un pic pe aici sa va mai las cateva noutati, ca nu garantez ca ma mai vedeti pe aici pana in week-end…*mda, cum ziceam prin alt post..o iau de la o extrema la alta: intr-o saptamana sunt toata numai veselie iar in urmatoarea imi vine sa fac gauri in pereti…cu capu’..*

Deeeeci, mai intai avem precomanda la Rapirea, al doilea volum din Cele noua vieti ale lui Chloe King, sau cun ii zicem eu si mama, volumul 2 din Fata-pisica :)

Siiii….
O poveste despre pescuitul la muscă şi urzeli politice, despre neaşteptate acte de eroism şi o dragoste… şi despre încercarea de a face imposibilul posibil: La pescuit de somon în Yemen de Paul Torday.

Înainte să vezi filmul poţi citi cartea!
Comandă acum
Preţ: 15 lei

Siiiii noua viitoare aparitie la Litera, Umbra noptii, cunoscuta ca Nightshade, pe care ieri o adaugasem pe lista de cumparaturi cu carti in engleza *mda, am liste separate:))* asa ca a picat la fix, ca acum o pot lua in romana :)
În vreme ce alte adolescente visează cu ochii deschiși la băieți, Calla Tor își cunoaște deja destinul: la terminarea liceului, fata-lup va deveni partenera masculului alfa Ren Laroche, alături de care va conduce o nouă haită de lupi Gardieni, luptând umăr la umăr pentru a apăra, chiar cu prețul vieții, locurile sacre ale Păzitorilor.

Dar, după ce încalcă legile străvechi ale stăpânilor ei salvându-l de la moarte pe frumosul muritor Shay, încetul cu încetul, Calla începe să pună la îndoială soarta care i-a fost hărăzită, propria existență și întreaga ei lume. Secrete adânc îngropate ies ușor-ușor la suprafață și, odată cu ele, devine tot mai clar că nimic nu este ceea ce pare a fi. Ea știe că, dacă ascultă chemarea inimii, va pierde totul – poate chiar și propria viață. Merită oare o iubire interzisă sacrificiul suprem?


”O lume seducătoare, complicată, în care oamenii sunt pionii unei puternice haite de vârcolaci și nimic nu este ceea ce pare. Am stat cu sufletul la gură până la ultima pagină.” Becca Fitzpatrick, autoarea seriei Îngerul Nopții

”O inteligentă reconstrucție a trecutului în notă fantastică, pusă în scenă în prezent… o carte pentru romanticii incurabili, cărora le plac eroinele aflate în plin conflict între dragoste și datorie, frământate de pasiuni toride, dar înnăbușite.” L.A. Times

”Romanul de debut al lui Andrea Cremer pune mister și pasiune într-o experiență a autodeterminării.” Publishers Weekly

Trădare, pierdere, suferință, spaimă. Cum poate rămâne în viață o dragoste supusă la atâtea încercări? Continuarea în cartea a doua, Blestemul Lupilor.

Si inca o chestie tare, lagat de Divergent :)
Aici e un quiz tare dragut *okay, eu consider ca in general quiz-urile sunt dragute :)* care va va spune carei factiuni apartineti :) Hmm…si asta e motivul pentru care sunt eu nevoita totusi sa am un cont pe facebook, desi nu il folosesc si nici n-am de gand sa il folosesc vreodata… In fine, voi ce rezultat aveti? :) Eu am asta <3

True :) Mai ales partea cu fericirea. Eu spun ca singurul lucru care conteaza in viata e fericirea, pentru ca asta include tot: iubire, implinire, prieteni si alte chestii pe care si le doreste cineva in viata :). Si totusi imi aduc mereu aminte citatul din Eve de Anna Carey care spunea ca Fericirea e un moment, chestie pe care o consider de asemenea adevarata. Nu poti sa fi permanent fericit..poti fi de cele mai multe ori vesel, plin de viata, dar nu e acelasi lucru cu fericirea…sau asta cred eu… Ideea e ca daca ai fi permanent fericit, atunci starea asta de fericire ar deveni starea ta obisnuita, deci n-ar mai fi nimic special…ar deveni ceva…neutru….Sper ca intelegeti ce vreau sa spun…. Siii, in concluzie, daca aduni tot ce-am scris pe aici rezulta motivul pentru caaaare ….nu vom fi niciodata fericiti pentru multa vreme…oh..cred ca am intrat in starea mea de pesimism…

Va mai las o melodie, ca de obicei, si ma duc sa mai citesc putin <3

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Mar 07, 2012 @ 10:08:14

    Foarte interesant testul :) Eu am luat Erudite (eh, ce-o mai fi si aia).
    Iti doresc o saptamana frumoasa ^_^

    Răspunde

  2. Dee.
    Mar 07, 2012 @ 14:55:31

    Saptamana asta trece ataaat de greu! „Umbra noptii” chiar ma tenteaza.

    Dee.

    Răspunde

  3. Alex
    Mar 08, 2012 @ 20:27:41

    La multi ani! Hai ca azi sigur a fost macar putin mai lejer la scoala..:D

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 08, 2012 @ 22:04:50

      Merci <3 Mda, ai dreptate ca a fost o zi mai lejera..defapt foarte lejera, dar eu cand spun despre o zi/saptamana ca e oribila nu ma refer neaparat la cat de incarcat e programul, ci mai mult la starea mea de spirit…

      Răspunde

  4. Shadowbooks
    Mar 09, 2012 @ 21:29:07

    Si eu am fost repartizat in aceasi fractiune ca si tine ;))

    Răspunde

  5. Niahara
    Mar 09, 2012 @ 21:30:27

    Răspunde

  6. DORICE
    Mar 09, 2012 @ 21:36:24

    Si eu sunt ERUDITA! Nu m-asteptam! God! Maybe I’m one of the bad guys! :)))

    Răspunde

  7. Anna
    Mar 09, 2012 @ 23:58:56

    Foarte drăguță melodia! :X

    Răspunde

  8. DORICE
    Mar 10, 2012 @ 08:11:49

    nu chiar baieti rai, dar ceva pe-acolo!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

