Peste hotare #7~ The Mediator

Image and video hosting by TinyPic

Huh, mi-era dor de rubrica asta…nu de alta, dar au trecut…6 luni si ceva de la ultima postare O.o Uf! Cum am putut uita de biata rubricuta pentru atata timp? Ce groaznica sunt… Mi-am amintit ca aveam si eu asa ceva pe blog acum, de curand, de cand am aflat ca de la Libris se pot comanda si carti in engleza *mare mare maaare bucurie! :D deja astept 3 carti care trebuie sa-mi vina cam in jur de 10 si sper sanu mor de asteptare acuta pana atunci…* Si ca sa am revansev, i-am facut rubricutei un banner doar al ei, pe care sa-l pun la inceputul fiecarui post :). Da, e vorba de imaginea de mai sus. Acum intrebare-itrebatoare: e draguta sau fac alta? Mie mi-e cam indiferenta..se putea mai rau..dar se putea si mai bine…
Enfin, termin acum cu palavrageala si revin la The Mediator, seria scrisa de Meg Cabot pe care am pus de curand ochii, in timp ce scotoceam pe sit-ul Libris.

6 volume are seria, le gasiti grupate in 3 carti aici, aici si aici.

Meet Susannah Simon: she’s a typical teenage girl, who just happens to be a ghost-hunter …oh, and she’s also dead-over-heels for Jesse – the sexiest spook ever! But can this girl get her ghost? In „Love You to Death”, Suze arrives in California and has barely unpacked when her mediator skills are put to the test. A vicious spirit in her new school is hell-bent on making her life a complete nightmare, but Suze is more than ready to kick some serious ghost butt if she has to. In „High Stakes”, Suze’s new life is looking up – cool friends, pool parties and getting to know Jesse (swoon), but then a desperate spirit asks for her help. Suddenly she’s on the trail of a creepy local businessman, who just might be a vampire. Life just got dead complicated. Again.


*Click pe coperti daca vreti sa cititi descrierea si acestor volume :)*

Ei? Cum va suna? :) Eu sper ca poate voi reusi sa fac rost macar de primul volum prin vara…dar pana atunci nu cred..

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Mar 05, 2012 @ 10:30:07

    Suna foarte bine seria! Chiar foarte, foarte bine! Si copertile sunt superbe.
    Banner-ul este dragut!

    Răspunde

  2. DORICE
    Mar 05, 2012 @ 13:05:06

    Dragut bannerul! Poate ar trbuit totusi sa il mai inveselesti putin cu niste culori!

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 05, 2012 @ 20:38:53

      Mda, asta magandeam si eu…ca parca e prea simplu pentru mine :)) Dar deocamdata numai de atat am avut timp…ma ocup de el peste vreo saptamana sau asa ceva…

      Răspunde

  3. Cipryan
    Mar 05, 2012 @ 20:42:43

    te invit la un concurs libris : http://bookaholic-guy.blogspot.com/2012/02/concurs-libris_24.html
    Dara limita- 10 martie

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

