Bonjour, printemps!

Daaaaa, in sfarsit a venit primavara <3. Chiar daca afara inca e cam frigulet, spiritul primaverii tot e pe aici pe undeva si nici ca-mi pasa de mia mult :). Chiar daca iarna asta mi-a placut, cu toti nametii ei de zapada, nu pot sa nu ma bucur ca vine primavara, anotimpul meu preferat <3. Acum astept sa vina si perioada aia ploioasa <333
Vreau sa va urez o primvara frumoasa si vesela si sper ca ati avut si o zi de 1 Martie cel putin draguta <3. Ati impartit/primit martisoare la/de la prieteni? :) Mie una nu-mi prea place chestia asta *vreau sa spun ca in general martisoarele sunt cam uratele :))…si totodata nefolositoare…* asa ca anul asta am modificat traditia si le-am dus fetelor mele ciocolata…care a fost intampinata cu mult mai multa bucurie decat matisoarele :)).Hmm….si voi aveti vreo traditie de martisor? :) Eu o tin in fiecare an pe aia in care un baiat iti leaga o ata de martisor la mana, ata pe care o tii acolo nu mai stiu cate zile si apoi o legi intr-un copac inflorit si iti pui o dorinta..doar ca eu tin ata la mana pana infloreste copacul :)

Si daca tot sunt in trecere *in ultima vreme mai mult in trecere am fost pe aici xD * va anunt si ca momentan sunt in lucru "intensiv" la franceza, dar pe 10 e olimpiada si pe urma cred ca scap, ca nu prea ma vad eu ajungand la regionala sau nationala sau orice ar urma dupa judeteana asa ca peste o saptamana si un pic mi se va mai elibera programul si voi putea posta mai des :). Plus ca am scapat si de toate romanele la romana *in sfarsit @.@ *.
Mai am si doua noutati de la Leda, o melodie (care nu e chiar genul meu, dar dintr-un motiv necunoscut a ajuns sa-mi placa) si am plecat :)

Rapirea, volumul 2 din Cele noua vieti ale lui chloe King
*Click pentru detalii*

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Mar 02, 2012 @ 18:18:05

    Prima reacție pe care am avut-o când am văzut ”Răpirea” a fost ceva de genul: ”Whar the fuck???” :)) Apoi a început să-mi placă puțin câte puțin..
    O primăvara frumoasă! :*

    Răspunde

  2. dianacudublun
    Mar 04, 2012 @ 17:00:40

    Mie imi place foarte mult 1 martie, pentru martisoarele alea cu flori, pentru ghiocei, si pentru ca mai primesc martisoare de la colegi si oameni care isi mai aduc aminte de mine. E inceputul primaverii, poate va devine ziua mea preferata. hehe.
    Apropo blogul tau a devenit atat de draguut. Imi place foarte mult, mi-a saltat inima cand am intrat pe el dupa atata timp. Scuze ca am lipsit atata. :) :*

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 04, 2012 @ 21:36:48

      Merci :)
      Huh, chiar ma intrebam ce s-a mai intamplat cu tine, ca n-ai mai dat nici un semn de viata de ceva timp nici pe blogul tau si nici prin lata parti. Welcome back >;D<

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

