Recenzie~ Pasiune de Lauren Kate

pasiune Uf, de când aşteptam eu să citesc şi cartea asta…din vară chiar, de când am terminat primele 2 volume. Vă imaginaţi cât de mare mi-a fost bucuria când am primit-o de la librăria online Libris :) *nu mai spun că din cauza zăpezii era autostrada blocată şi a durat o săptămână până a ajuns, timp în care să-nnebunesc de atâta aşteptat, nu alta :))…dar aşa a ajuns într-o dată tocmai potrivită de 14 februarie <3*.

După ce în finalul volumului 2 Luce sare într-un mesager, în Pasiune ea urmează să călătorească, tot prin mesageri, desigur, prin vieţile sale anterioare, în încercarea de a găsi o portiţă de scăpare în blestemul aruncat asupra sa şi a lui Daniel. Luce se afundă astfel tot mai mult în trecutul ei, urmărindu-se pe sine cum se îndrăgosteşte iar şi iar de îngerul ei..şi cum de fiecare dată această iubire îi este fatală… Iar Daniel este pe urmele ei, continuând să o caute, călătorind dintr-o ţară într-alta, dintr-un secol în altul, însă întotdeauna ajungând prea târziu…

Cred că Pasiune este volumul meu preferat din serie…şi acum abia aştept să-l citesc şi pe al patrulea si din păcate ultimul… Acest volum se bazează, după cum am spus mai sus, pe încercarea celor doi de a rupe blestemul, dar şi pe faptul că Luce încearca (şi reuşeşte) să-şi alunge îndoiala din suflet şi să se convingă că ei nu sunt uniţi doar de acest blestem, ci ca iubirea lor este adevărată. Mi-a plăcut atât de mult Pasiune pentru că aici personajele, în special Daniel, dovedesc cât de profundă este dragostea lor iar sentimentele lui după ce în fiecare viaţă Luce sfârşeşte într-o coloană de flăcări sunt descrise atât de…de…nu găsesc cuvântul potrivit…dar îmi frângea inima doar când citeam… N-am mai citit în nici o carte despre o dragoste atât de profundă ca cea dintre Luce şi Daniel; majoritatea se limitează la viaţa curentă, pe când ei doi se îndrăgostesc în fiecare existenţă iar şi iar, de câteva mii de ani…
Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Feb 26, 2012 @ 00:10:16

    Oh, Doamne, puteau exista niste coperti mai geniale? <3
    Imi place recenzia, foarte mult, si abia astept sa citesc cartea. Deocamdata o caut pe "Ratacire" :)

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 00:13:30

      Copertile au fost motivul pentru care am inceput sa citesc seria :)). Nu, nu exista coperti mai geniale decat astea <3..si asta o spun eu, cea foarte pretentioasa la coperti, atat de pretentioasa incat din ce am in biblioteca mea, numar pe degete cartile ale caror coperti chiar imi plac :))

      Răspunde

  2. Andi
    Feb 26, 2012 @ 00:23:25

    Stiu copertile sunt geniale :X absolut fabuloase am citit decat primul volum dar urmeaza sa il cumpar pe al doilea cat de curand 8->

    Răspunde

  3. Dee
    Feb 26, 2012 @ 11:46:33

    Am absentat de pe blogul tau in ultima vreme, scuze :D. Promit ca nu mai fac!
    Imi place recenzia, ma face sa vreau sa citesc seria.
    Si da, si copertile sunt chiar superbe :x

    Răspunde

  4. magicbut3rfly
    Feb 26, 2012 @ 13:30:35

    Copertile sunt foarte frumoase dar nu ele m-au determinat sa cumpar primul volum :D
    Sayuki, din cate stiu eu sunt 5 carti in seria Fallen. O sa mai ai ce citi ;P Enjoy Passion until then ~~

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 13:33:25

      Cred ca te referi si la Fallen in Love, care e o carte cu povestioare despre personajele din Fallen. Da, face parte din serie, dar eu ma refeream doar la seria de baza, in care sunt doat 4 carti :)

      Răspunde

  5. Sookie
    Feb 26, 2012 @ 14:49:51

    Si eu sunt la zi cu seria asta. Imi place, dar nu pot sa zic ca ma da pe spate. Si intr-adevar, Sayuki are dreptate, sunt 4 carti + volumul de nuvele „Fallen in love”. Oare o sa apara si acest volum la Litera?

    Răspunde

  6. RRoxana
    Feb 26, 2012 @ 17:18:43

    i. must. read. it!

    Răspunde

  7. deea
    Feb 26, 2012 @ 17:21:59

    Sapatamana aceasta trebuie sa o primesc si eu.Abea astept.Sper sa fie mai buna ca „Ratacire”(aceasta m-a dezamagit putin)

    Răspunde

  8. Dee.
    Feb 26, 2012 @ 18:46:25

    O vreaaaau! Super tare recenzia!

    Răspunde

  9. Gabi
    Feb 28, 2012 @ 20:25:17

    Cartea este geniala si abia astept sa citesc si volumul trei. Dar ca fapt divers.. cartea nu se termina la volumul 4 ci exista si volumul 5 dar cine stie cand va aparea tradus si la noi in tara.Oricum eu si cu prietenele mele asteptam cu nerabdare fiecare volum pentru ca iubim personajele acestei carti si actiunea insasi si vreau sa spun ca este prima carte de care chiar m-am atasat emotional.Super tare recenzia!

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 28, 2012 @ 21:59:32

      Uf, ca sa nu ma mai repet, citeste ce-am scris intr-un comentariu putin mai sus. Nu exista nici o a 5-a carte, informati-va corect inainte sa spuneti ceva.
      Si ca sa nu se mai trezeasca si altcineva sa vina si sa spuna iar ca sunt 5 volume *n-aveti idee cat ma scoate din sarite atunci cand cineva spune ceva iar eu ii demonstrez de ce nu are dreptate, apoi vine altu’ si spune exact acelasi lucru ca si primul O.o…ma face sa cred ca-mi racesc gura de pomana…* cititi aici~> http://www.indiebound.org/book/9780385739184?aff=laurenkatebooks
      Deeci…”In RAPTURE, the […] fourth and final novel in the FALLEN series […]” sper ca acum e clar.

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

