Alte noutati Leda + un fel de leapsa <3

Okay, am sa incep de data asta cu noutatile, ca termin repede :)
Avem precomanda la Nascuta la miezul noptii *cliiiick*

Si doua noi viitoare aparitii….daca sunteti curiosi despre ce-i vorba, click pe coperti pentru detalii :) Eu una abia astept sa pun labuta pe Orasul de Sticla <3. M-am convins abia dupa ce am citit si volumul 2 al seriei..

Si acum partea cu „un fel de leapsa”. E vorba despre Lantul de vineri, ideea lui Rose, care mi se pare taaaare draguta *ca doar d-aia o postez si eu, nope? :)*
Deci, ce vrea defapt „lantul” asta? Vrea sa facem o fotografie sau sa descriem locul in care ne place cel mai mult sa citim.
Paaaai, mie cel mai mult imi place sa citesc in camera mea, sa imi adun toate pernele si patura/plapuma/pilota sau ce gasesc prin pat si sa la intind pe langa calorifer, sa ma cocot in varful gramezii, cu o perna la spate si rezemata de calorifer <3. Asa citesc prin weekend-uri si vacante *mai ales iarna <3*, cand citesc mai multe ore in sir…

Si acum vreau sa adaug si eu o chestie: care-i locul ideal in care ati citi? :) Chiar sunt curioasa, asa ca sper sa binevoiti sa-mi raspundeti macar la asta…dar si la cea de mai sus :3.
Eu am doua astfel de locuri ideale: primul e undeva afara *cum zicea Grace in Fior, "Cartile sunt mai reale cand le citesti afara"*, intr-o gradina, intr-un balansoar probabil…asta cand e frumos si cald afara…iar cand e frigulet, inr-un pod *sau mansarda, dar eu am sa-i zic pod* plin cu carti, stand pe un pervaz d-ala lat, la un geam maaare <3.

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Sookie
    Feb 25, 2012 @ 09:59:08

    Si eu citesc iarna inconjurata de perne, paturi etc. Asta e si motivul pentru care mai adorm citind, mai ales daca nu ma prinde cartea respectiva :D Vara in schimb, citesc pe balcon intr-un fotoliu (si aici nu mai adorm indiferent cat de plictisitoare e cartea pe care o citesc :P) pentru ca imi place sa imi vina soarele pe fata si sa vad albastrul cerului (ma topesc dupa culoarea asta!)
    Unde mi-ar placea sa citesc? La malul marii cu siguranta! Sa aud sunetul valurilor (ma linisteste enorm) si sa simt briza marii pe fata. Cu o crema cu factor de protectie ridicat (mi-am invatat lectia), sunt in stare sa stau asa ore in sir :)

    Răspunde

  2. Shadowbooks
    Feb 25, 2012 @ 14:03:35

    Se misca foarte rapid cei de la Leda

    Răspunde

  3. Dee
    Feb 26, 2012 @ 11:51:17

    Abia astept Orasul de Sticla! :D
    Mie imi place sa citesc in fotoliul meu puff :)) si mi-ar placea sa citesc intro biblioteca, asa sa fiu inconjurata de carti cat citesc =P~

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

