Recenzie~ Ritualul de J.L. Smith

După Jurnalele Vampirilor, serie ce mi-a deschis apetitul pentru acest gen de literatură fantastică, am fost foarte încântată când mi-am văzut în bibliotecă toate cele trei volume ale seriei Cercul Secret, Ritualul, Captiva, respectiv Puterea, scrise tot de cunoscuta autoare L. J. Smith.

De data aceasta am avut de-a face cu o serie cu vrăjitoare, care mi-a fost destul de simpatică. Cassie doar ce s-a mutat în mohorâtul orăşel New Salem, chiar din frumoasa Californie. Fiind astfel şi noua fată într-un liceu unde nu cunoştea pe nimeni, e de înţeles că lucrurile nu au decurs tocmai bine chiar de la început. Şi pe lângă asta, a avut şi „norocul” ca printre primele persoane pe care le cunoaşte să se afle chiar înflăcărata şi periculoasa (să nu mai spun răutăcioasa), Faye, secondată de amicele ei. Curând însă Cassie este salvată de Diana, fata cu înfăţişare şi comportament angelic, ce pare a fi opusă lui Faye în toate privinţele. Între cele doua să înfiripă o prietenie tot mai puternică, iar Cassie ajunge să facă parte din grupul popular din liceu, acel grup ce avea un loc doar al său la cantină şi drepturi speciale în şcoală şi de care toţi se temeau sau îl adorau.

În timp ce se afundă tot mai mult în misterul orăşelului New Salem, Cassie află că acest grup special, sabatul, din care făceau parte atât ea şi Diana, cât şi Faye, nu era un simplu grup de copii populari atât de prezent în fiecare liceu. Iar atât faptul că toţi, inclusiv Cassie locuiesc pe aceeaşi stradă, Crowhaven, cât şi faptul că puţinii părinţi rămaşi în viaţă se cunosc încă din copilărie, iar ceilalţi au murit în aceeaşi zi, nu mai par deloc simple coincidenţe…

Ritualul este o carte plină de mister, magie, uşor înfricoşătoare pe alocuri, în care începe să prindă viaţă şi o poveste de dragoste şi care are un final plin de suspans, ce parcă te roagă să faci imediat rost şi de următorul volum. Este o lectură uşoară, relaxantă, pe care v-o recomand!

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Feb 22, 2012 @ 12:33:50

    Mi se pare interesantă. Cred că o să mi-o iau şi eu cu Bravo; n-am nimic de pierdut :)

    Răspunde

  2. Shadowbooks
    Feb 22, 2012 @ 13:29:16

    Da, si eu o voi cumpara :D

    Răspunde

  3. Alex
    Feb 22, 2012 @ 17:58:33

    Chiar citisem azi recenzia pe Bookmag si mi-a placut foarte mult. Felicitari! La serial te uiti?

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 22, 2012 @ 22:26:54

      Merci :)
      Nope, la serial nu ma uit. De cand a inceput semestrul 2 abia mai am timp de citit, de seriale nici atat. Planuiesc sa-l vad la vara, dar asa am zis si anul trecut pe vremea asta si tot nu m-am uitat la nimic ca aveam pc-ul stricat ;|

      Răspunde

  4. Dee.
    Feb 23, 2012 @ 21:14:56

    Mmm, ce bine suna! Vreau si eu sa citesc seria:)

    Răspunde

  5. Dee
    Feb 26, 2012 @ 12:00:04

    Am citit si eu seria de la o prietena:x
    E frumoasa, merita citita :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

