..si iarasi woaf!..

Mda, ziceam printr-un alt post care-i faza cu „woaf”-ul meu *mda, adica latrat*, n-am de gand sa o spun iar. Dar si de data asta il folosesc tot cu sensul de „oh, cat ma enerveaza”…ma enerveaza ca la romana ne da in continuu de citit romane, cand eu vreau sa citesc ce am adunat prin biblioteca, si dupa ce terminam cu asta la care suntem acum mai avem doar Morometii de facut…si apoi ce? ce facem pana la vara, texte argumentative? sper ca nu >.>…Si ma mai enerveaza profa de fizica…si ECDL-ul, ca m-am saturat de el, ca are numai cursuri plictisitoare iar la examen oricum iti da altceva..si numai intrebari idioate la care nu sti ce sa raspunzi nici cu tot cursul in fata sau cu tot internetul la dispozitie sa cauti raspunsuri *mda, chiar am incercat astea :))*..si ma mai enerveaza ca in ultima vreme nu mai postez pe blog asa cum o faceam inainte, ci doar amestecaturi de posturi cum e asta….siii…nu stiu ce ma mai enerveaza, dar sigur mai gasesc ceva daca ma straduiesc :)). Vestea buna e ca s-a facut caldurica afara si azi am putut sa port iar fusta…dupa o luna de frig, zapada si purtat pantaloni :))…cam simteam ca lipseste ceva *pantalonii* dar m-am obisnuit :). Si mai e o veste buna, aia ca tot azi am mai dat un examen la ECLD si l-am trecut…deci mai am doar..2 …S daca stau sa ma gandesc mai gasesc o veste buna, aia ca citesc Pasiune si ca imi place…foarte mult…mai mult decat primele 2 volume chiar, pe care le ador <3 Mai am 100 si un pic de pagini, ma duc sa mai citesc; va mai las doar noutatile de la Leda, ca de obicei :)

ARMONIA DIN FARFURIE. Totul despre alimentaţia sănătoasă a femeii de Maryse Wolinski şi dr. Laurent Chevalier din 20-25 februarie cu revista AVANTAJE, numărul de martie

O viaţă echilibrată şi o alimentaţie armonioasă – acestea sunt recomandările făcute de autorii cărţii de faţă, romanciera Maryse Wolinski şi medicul nutriţionist Laurent Chevallier, ambii gurmanzi, dar atenţi totodată să-şi menţină o bună formă fizică.
Clară, precisă, uşor de consultat şi analizând principalele etape din viaţa femeii, inclusiv „perioada tuturor pericolelor” – adolescenţa –, cartea ne propune un gen nou de abordare a acestei problematici, sfătuindu‑ne cum să ne controlăm apetitul, să alungăm oboseala, să prevenim diferite suferinţe sau boli, să mâncăm ce trebuie în timpul sarcinii sau a perioadelor stresante, să ne păstrăm pielea frumoasă şi o siluetă atrăgătoare, indiferent de vârstă.
Armonia din farfurie oferă soluţii pentru găsirea unei atitudini pozitive faţă de problemele alimentaţiei, ajutându-ne astfel să ne regăsim zâmbetul şi plăcerea de a trăi.

Format: 13 x 20 cm
208 pagini
Preț: 13,99 lei (ediţie de chiosc cu revista AVANTAJE, martie 2012)
Apariţie: 20-25 februarie 2012


ABSOLUT STRĂLUCITOARE! de Cinzia Felicetti
De la rochia neagră la cămaşa albă, cele 10 elemente obligatorii din garderoba unei femei

„Stilul e asemenea diamantelor: etern. Doar că el costă mult mai puţin.” – ne declară Cinzia Felicetti, şi cum am purtea sa nu-i dam dreptate?

Cine ar putea-o uita pe Audrey Hepburn în Breakfast at Tiffany’s , îmbrăcată în minunata petite robe noire, sau pe fermecătoarea Grace Kelly în deux-pièces-ul roz din High Society, ca să nu mai pomenim de inconfundabila combinaţie de jeanşi şi cămaşă albă afişată nonşalant de Jackie Kennedy? Toată lumea vrea să ştie cum să se îmbrace şic şi să lase o impresie de neşters, dar şi stilul este o artă care, în fond, se poate învaţă! Cum ne mărturiseşte de altfel şi autoarea:: “am învăţat că a te îmbrăca bine e la fel cu a te săruta: foarte plăcut, dar e nevoie de puţin exerciţiu, înainte de a obţine rezultate deosebite.. Însă, odată ce ai învăţat cum se face, nu mai uiţi niciodată.”

Această carte este o călătorie în istoria fascinantă şi fără vârstă a elementelor-cult ale garderobei feminine: de la rochia neagră la tricou, trecând prin veşnic popularii blugi, dar şi cămaşa albă, puloverul din caşmir şi colierul de perle. Să nu uităm nici clasicul trenci, geanta cu statut de simbol, tocul cui, şic si sexy, precum şi obiectul la care nu am putea renunţa niciodată, le rouge à levres. Trăsătura comună a acestor zece magnifice elemente? Sunt perene. Şi devin tot mai valoroase odată cu trecerea timpului, ignorând, pline de superioritate, diversele tendinţe în modă.

Format: 10,5 x 17,5 cm, 288 pagini
Preț carte + revistă: 14,99 lei (ediţie de buzunar cu revista UNICA, numărul de martie 2012)
Apariţie: 20-25 februarie 2012

Siii, cele doua precomenzi :) *click pe bannere*

Si o melodie, doar pentru ca imi place <3

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Alex
    Feb 22, 2012 @ 18:01:34

    Exact in aceeasi situatie sunt si eu la romana! :)) In legatura cu ECDL-ul eu nu m-am hotarat sa-l dau momentan pentru ca mi s-a parut destul de scump, dar si pentru ca am inteles ca e valabil doar 3 ani de zile. Ceea ce e absurd. Asa primesti o diploma pentru competente digitale si la bac.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 22, 2012 @ 22:23:36

      Uf, romana asta >.<
      Nici eu nu eram sigura sa dau ecdl-ul, dar m-au convins mama si profa de info :). Si am inteles ca te ajuta mai mult decat competentele digitale de la bac.

      Răspunde

  2. Dee
    Feb 26, 2012 @ 12:04:02

    Imi place melodia :D
    Dar cartile cu revista nu ma atrag. Sunt curioasa ce va mai aparea cu Bravo. Tot urmaresc blogul Leda ca sa aflu :))

    Răspunde

  3. Patty
    Feb 27, 2012 @ 11:24:53

    Ma bucur sa gasesc o alta fana Snow Patrol <3. Iar legat de ECDL, inteleg perfect prin ce treci. Eu mai am de dat 3 examene si ma enerveaza ca simularile sunt mereu aiurea :))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

