500 Days of Summer

***
Inainte sa trec la ce vreau sa scriu defapt in postul asta, trebuie sa va dau si voua vestea, in caz ca n-ati aflat deja :)
Fericire mare! Mare fericire! :))
Sunt asa de bucuroasa din cauza ca in curand va aprea Invidie la Nemira, adica volumul 3 al seriei Lux, ale carei prime 2 volume mi-au placut foarte mult si pe care le-am citit…in 2010 :|..Iata aici articolul :) Abia astept sa o citesc <3…si abia astept sa vad ce fata o sa faca mama maine cand ii dau si eu vestea :)). Asta e singura serie care mie mi-a placut mult dar care pe ea a plictisit-o :))
***

Gata, acum revin la 500 Days of Summer :)
Cumva, dupa cate ziceam pe undeva pe aici ca s-au intamplat, am reusit sa vad si filmul asta :)

500 Days of Summer este povestea lui Summer si relatia ei cu Tom. Summer nu crede in dragoste adevarata, in suflete pereche si barbatul potrivit. Tom in schimb este un romantic incurabil care nu renunta la ea nici in ruptul capului. Tot ceea ce face el are ca scop „trezirea” la realitate a lui Summer, ca sa se convinga singura ca exista conceptul de dragoste scrisa in stele. Desfasurandu-se pe o perioada de 500 de zile, povestea celor doi „indragostiti” este rostita din punctul de vedere al lui Tom si a actiunilor sale care se lasa usor influentate de muzica pop.

Nu imi sta mie in obicei sa ma uit prea des la filme, dar atunci cand o fac, acel film trebuie sa faca parte din una dintre categorile astea: 1. mi l-a recomandat cineva cu gusturi asemanatoare cu alte mele (ceea ce s-a intamplat cu The Notebook) 2. e filmul care pare cel mai interesant la tv intr-o zi de vacanta in care n-am chef de calculator sau de iesit din casa (chestie care s-a intamplat cu Serendipity) 3. am dat peste el pe undeva pe net(probabil pe youtube) si mi-a placut titlul/posterul. Filmul de fata face parte din ultima categorie :). In primul rand mi-a placut titlul, pentru ca m-am gandit ca vrea sa insemna 500 de zile de vara, nicidecum ca Summer era numele unei fete :)) *mda, nu obisnuiesc sa citesc descrierile, nici la filme nici la carti :))*.

Filmul este unul dragalas *vreau sa spun ca are chestii dragalase in el, d-alea ca intre indragostiti :)*, amuzant si, asa cum spune si in film pe la inceput, nu este o poveste de dragoste; sau este, dar nu una tipica in care la final fat-frumos ramane cu „printesa” lui si traiesc fericiti pana la adanci batraneti. Nu, sa nu uitam ca aceasta poveste nu dureaza decat 500 de zile. Este un film despre soarta si felul in care dragostea ne surprinde mereu, apare atunci cand te astepti cel mai putin sau, dimpotriva, te face sa crezi ca este chiar acolo, langa tine, te face sa crezi ca ai gasit in sfarsit acea persoana, cand defapt doar te amageste…

In final, 500 Days of Summer a fost un film dragut care mi-a placut chiar de nu are nici o legatura cu vara, cum ma asteptam eu :)). Nu il pot compara cu The Notebook, ca tot le-am vazut pe amandoua in acelasi weekend, dar totusi mi-a placut si il recomand :)

She’s like the wind e melodia pe care o auzea Tom de cate ori se gandea la Summer :)). Mie imi place mult melodia si am fost oarecum surprinsa *placut* sa o aud in filmul asta <3

Photobucket

12 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Feb 16, 2012 @ 22:47:37

    Mi-am luat si eu cele doua volume, Lux si Suspiciuni, dar nu am apucat inca sa le citesc. Sunt foarte curioasa cum or sa mi se para, asa ele par foarte interesante.

    Răspunde

  2. Shadowbooks
    Feb 17, 2012 @ 11:15:06

    Abia astept

    Răspunde

  3. Lole
    Feb 17, 2012 @ 11:19:04

    Multumesc pentru inca o idee de shopping la librarie. :)) Ma simt derutata printre atatea titluri noi, dar datorita blogului tau am inceput sa inteleg care sunt seriile, ce continuare a aparut sau nu..

    Răspunde

  4. Patty
    Feb 18, 2012 @ 16:53:06

    Eu una cand am vazut pe Nemira ca apare volulul 3 am fost super-incantata. Vreau sa imi iau seria de mult timp si o sa pot sa o citesc consecutiv, ca sa stau cat mai mult timp in lumea ei :))

    Răspunde

  5. RRoxana
    Feb 19, 2012 @ 20:49:33

    UAA mie mi-a placut groaznic de mult acest film. ^^ Iti recomand Love me if you dare. e in franceza, si mie imi place la nebunie franceza, dar nu stiu de tine. Mi-a placut enorm filmul ala <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 19, 2012 @ 20:52:31

      Am sa incerc filmul, weekend-ul viitor cred :). Nu-mi place franceza, dar merg la olimpiada la materia asta :)). Okay, poate imi place, dar urasc ca nu sunt in stare sa citesc decat in gand…cand deschid gura e dezastru :))

      Răspunde

  6. RRoxana
    Feb 19, 2012 @ 20:50:31

    Citesti Pasiune?:X:X:X: cum eee?8-> trebuie sa mi-o iau si eu!

    Răspunde

  7. Dee.
    Feb 20, 2012 @ 19:42:26

    Hey!:) La schimbul de carti de pe blogul nostru am vazut ca ai fi interesata de Perfect. Well, pe mine ma tenteaza ‘Atractie’ asa ca daca vrei sa facem schimbul, trimite-mi un mail:)>-.

    Răspunde

  8. Dee
    Feb 26, 2012 @ 12:07:25

    Am vazut filmul :)
    E foarte dragut, merita sa va uitati la el :x

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

