Aaaaaa…aaaaa! :D. Si The Notebook :))

Daaaa, v-am zis eu ca o iau de la o extrema la alta =)). Vineri si tot weekendul am fost mohorata si fara chef de viata, acum am prea multa energie, toata ziua am fost prea vesela, zambareata, optimista, am ras de n-am mai putut, am cantat cantecul meu de fericire cu bucata de carne *da, sunt constienta de cum suna :))*, am dansat si am dat din maini si cat timp am fost de serviciu pe scoala am tot facut ture alergand pe scari de la etajul 1 la parter si invers :)) *adica le tot vizitam pe colegele care faceau de serviciu la parter, ca oi fi eu scrantita, dar nici chiar asa sa ma apuc sa alerg de nebuna prin liceu…desi faceam asta prin generala =))*. Mda, azi am fost eu cea scrantita :)). Mi se mai intampla uneori sa am zile d’astea. Nu ma intrebati de ce, pentru ca n-am nici o idee. Tocmai ca singurul lucru buna care mi s-a intamplat azi a fost ca am scapat de testul neanuntat la fizica. In rest a fost o zi nasoala de luni in care a trebuit sa ma trezesc mai devreme decat de obicei, sa plec la scoala mai devreme decat de obicei, apoi cat am asteptat-o pe diriga pe hol m-a enervat unu’ care nici eu nu il cunosteam, nici el pe mine, apoi mi-a zis diriga ca se supara daca nu invat calumea subjonctivul si toooaaate timpurile verbale din franceza xD..apoi am luat aflat ca am luat 7 in test la mate si alte chestii d-astea…
In fine, pentru ca sunt in toane bune *foooarte bune :D* am chef si de postat si am sa va spun, asa cum am promis, de filmul The Notebook, facut dupa cartea cu acelasi nume a lui Nicholas Sparks, sau Jurnalul unei iubiri, pe romaneste :).

Allie Hamilton şi Noah Calhoun s-au întâlnit într-o seară la carnaval şi se îndrăgostesc. Părinţii ei nu consimt legătura fiicei lor, deoarece familia lui Noah nu este suficient de bogată şi cunoscută, şi hotărăsc să se mute departe, cât mai departe de Noah.

Nu e asta toata descrierea, dar e de ajuns, ca pe urma incepe sa spuna prea multe :). Ideea e ca pana aici *adica pana unde e povestit mai sus* e doar o poveste de dragoste foooare romantica, frumoasa si amuzanta. Dar ce se intampla dupa ce Allie pleaca? Ei, acum e-acum :)). Tot ce va spun e ca dragostea lor n-o sa moara niciodata.

E prima data cand vad un film dupa o carte a lui Nicholas Sparks (nici vreo carte de-a lui nu am citit inca *shame shame shame* dar acum sunt hotarata sa o fac <3 ), stiam ca sunt foarte dragute si romantice, si mi-a zis asta si colega de banca, ea fiind cea care mi-a zis sa ma uit la film :). Dar tot mi-a intrecut asteptarile. A fost asa de…asa de…dragut si dulce si profund si romantic si pe alocuri amuzant ..ooooh, daca va plac chestiile romantice *nu siropoase* trebuie trebuie trebuie neaparat sa vedeti filmul asta! Mie una mi-a placut enorm de mult! Si mai ales finalul, pe care desi l-am vazut unul fericit *chestie de interpretare* stateam cu fata in perna si simteam cum mi se incalzesc obrajii si *nu, nu, nu, te rog nu..* si apoi cum mi se umplu ochii de lacrimi *te rog nu plange! te rog nu plange! te rog nu plange!* si apoi incep sa dau apa la soricei *oh, la naiba!*. Deeeci, uitati-va la The Notebook cu prima ocazie, asta va spune o ciudata care nu prea se uita la filme si care se lasa greu impresionata de unul :).

Laaaaater edit:
Dragilor, ete ca am uitat sa va urez o zi a indragostitilor fericita :). Nu conteaza, va urez acum :)). Asa ca, fie ca aveti cu cine *lucky you* sau nu *uite-asa ca trista de mine :))* sa sarbatoriti, ca urati ziua asta *recunoasteti, nu e ura, e doar invidie!* sau ca pur si simplu o ignorati si treceti peste, sau ca va veti petrece ziua cu vreun baiat *sau fata, dupa caz, desi am observat ca am mai mult cititoare pe aici :)* de printr-o carte *hi hi, aceeasi trista de mine cred ca asta are de gand sa faca :)) *, eu tot va urez o zi frumoasa si placuta si fericita si draguta si dulce si cum mai vreti voi sa fie! So, happy Valentine’s Day! >;D<

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Feb 14, 2012 @ 00:05:27

    Da, stiu sentimentul de la finalul lui The Notebook, since il stiu.
    Dar, totul este atat de romantic si ei sunt atat de draguti. Trebuie sa citesti si cartea este superba :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 14, 2012 @ 00:07:42

      Da, da, da, primul lucru pe care l-am facut dupa de s-a terminat filmul si mi-a sters lacrimile a fost sa intru pe elefant sa caut cartea..dar n-o au in stoc…si nici la editura xD…deci trebuie sa fac cat de curand o vizita la biblioteca, stiu sigur ca o au acolo, mai trebuie doar sa o gasesc :)

      Răspunde

  2. Shadowbooks
    Feb 14, 2012 @ 09:13:48

    Eu l-am vazut de cateva ori, este superb, ultima oara a fost ieri pe digi :)). Cartea inca nu am citit-o nici eu, insa si ultimul cantec (cartea si filmul) sunt superbe

    Răspunde

  3. Sookie
    Feb 14, 2012 @ 09:16:22

    Unul dintre filmele mele preferate!!! Superba povestea, superbi actorii… ce mai! Tot mi-a placut la filmul asta. Si un pic de gossip: actorii au fost impreuna si in viata reala :D . Nu stiu daca mai sunt impreuna si in prezent ;)

    Răspunde

    • Lole
      Feb 16, 2012 @ 11:55:41

      Da, Ryan Gosling si Rachel McAdams au trait timp de 4 ani o poveste de iubire extrem de puternica, toata lumea credea ca se vor casatori in cele din urma. S-au despartit in octombrie 2007.Actorul povestea la vremea aceea ca i s-a intamplat sa fie oprit de fanipe strada si sa fie dojenit sau chiar agresat pentru faptul ca s-a despartit de Rachel:))
      Acum Ryan are o relatie cu Eva Mendes iar Rachel cu Michael Sheen.

      Răspunde

  4. Rose
    Feb 14, 2012 @ 15:55:47

    Ai primit o leapşă. :)
    http://rose-books.blogspot.com/2012/02/leapsa.html

    O să-mi fac şi eu curând timp să citesc cartea :)

    Răspunde

  5. Lole
    Feb 16, 2012 @ 11:50:12

    La capitolul ”citeste cartea si apoi vezi filmul” iti recomand cu caldura ”Apa pentru elefanti” de Sara Gruen. Rolurile din film apartin lui Reese Whiterspoon si Robert Pattinson.
    O sa-ti placa la fel ca ”The notebook”. ;)

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 16, 2012 @ 21:14:29

      Ma tot invart in jurul cartii asteia… Nu stiu daca sa o iau sau nu… Am auzit ca e frumoasa si alte d-astea, dar din ce am citit in descrierea, nu prea stiu daca o sa-mi placa sau nu…Poate ar trebui sa ma opresc in invartit si sa-i dau o sansa :))

      Răspunde

  6. Trackback: 500 Days of Summer « Sayuki's blog
  7. Lole
    Feb 17, 2012 @ 11:10:12

    :)
    Eu zic sa-i dai o sansa.

    Intre noi fie vorba, mi s-a parut cam scumpa, mai ales ca nu-i o carte atat de groasa. Dar am avut norocul sa fie ziua mea intre timp si cea mai buna prietena m-a intrebat ce-mi doresc…i-am zis de carte.:))
    Cu siguranta ii va placea si mamei tale.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 17, 2012 @ 22:54:33

      Gata, m-ai convins :)). Am mai cautat cateva recenzii si am trecut-o pe lista de cumparaturi :)

      Eh, mie in general toate cartile mi se par scumpe, de asta le iau doar cand sunt reduceri, mai ales de pe elefant, le iau cu 50% din pret. In toata biblioteca nu cred ca am vreo carte pe care sa o fi luat la pret intreg :)).

      Răspunde

  8. Trackback: Citindu-i pe alţii – recomandări ale unor bloguri cinefile « bibliodevafiliala3

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

