Recenzie~ Fata de Hartie de Guillaume Musso

Cum spuneam si un picut mai devreme in celalalt post, am tema kilometrica la romana asa ca trebuie sa fac economie de timp. Dar aveam chef de scris o recenzie si tineam neaparat sa o si postez, asa ca aplic iar metoda de recenzie scanata si care am mai folosit-o o data anul trecut :).

GM_FATA-DE-HARTIE-final-2010

Descrierea cartii:
Tom Boyd este un scriitor celebru, aflat in pana de inspiratie. Billie este o tanara frumoasa si rebela, cu un simt al umorului neobisnuit. Dar mai e un amanunt: Billie este chiar eroina romanelor lui Tom. Intr-o noapte, cand el se afla pe buza prapastiei, ea prinde viata. Si ii aduce o veste tulburatoare: daca el nu mai scrie, ea va muri. Astfel incepe o calatorie halucinanta, in care Tom trebuie sa-si recapete inspiratia, ca sa poata salva viata femeii de care tocmai se indragosteste. Exploziva si plina de umor, cu accente de comedie romantica si thriller, Fata de hartie sfideaza orice scenariu previzibil.

Tom si Billie vin din lumi diferite, dar care se hranesc una din alta. Cine va invinge in acest joc dur al seductiei: realitatea sau fictiunea?

Si recenzia :)
Click ca sa vedeti imaginea mai mare *hmm..parca scrisul meu arata mai bine in varianta „gigant” :))*…si sper sa-mi intelegeti scrisul <3

Photobucket

20 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Feb 07, 2012 @ 22:18:22

    Interesant mod de a posta recenziile! :)
    Pare interesantă cartea; cred c-o s-o iau mâine *Doamne, te rog să mai aibă în stoc!*

    Răspunde

  2. Sookie
    Feb 07, 2012 @ 22:22:13

    Foarte ingenioasa ideea cartii. Am aflat de curand de existenta ei. Acum sunt tare curioasa cum se termina pt ca nu pot sa ii intrevad un final fericit….

    Răspunde

  3. Anna
    Feb 08, 2012 @ 10:02:17

    Îmi place mult scrisul tău! :))
    Sună bine recenzia! Chiar sunt curioasă dacă o să-mi placă. O să încerc să pun mâna pe ea cât mai repede! :D
    De Guillaume Musso Îţi recomand şi „Vei fi acolo?” este foarte drăguţă cartea! :)

    Răspunde

  4. Giddusadik
    Feb 08, 2012 @ 11:45:10

    Frumoasa recenzia! Imi place scrisul tau, si e si citet :)

    Răspunde

  5. Evee
    Feb 08, 2012 @ 14:04:47

    Am auzit si eu de carte si ma gandeam sa o citesc dar m-am luat cu alte carti si uite asa acum trebuie sa mai astept pana sa pun mana pe ea.Tare ideea cu recenzia scanata;).

    P.S: Iti adooor scrisul.L-am vazut si in cealalta recenzie scanata dar nu am apucat sa iti spun.Ce n-as da sa scriu si eu ca tine.

    Evee.

    Răspunde

  6. DORICE
    Feb 09, 2012 @ 13:51:37

    OK, cand ai spus click pentru imaginea mai mare, nu m-am asteptat sa fie atat de mare! :))))

    Răspunde

  7. RRoxana
    Feb 10, 2012 @ 18:59:04

    Ma asteptam totusi sa iti placa mai mult. Adica pe mine m-a impresionat profuuuuund! E in top 3 fara doar sau poate! Si da, chiar ai un scris frumooos. Ca si personalitatea ta, de altfel ^^ Eu am scrisul tare dezordonat…:))

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 10, 2012 @ 21:36:34

      Si eu ma asteptam sa imi placa mai mult, dar tot ce m-a impresionat a fost ideea de la sfarsit, restul cartii mi s-a parut doar frumoasa. Si nu cred ca ar intra la mine nici in top 10 :))
      Hi hi, merci <3 Daca la faza cu personalitatea mea te referi ca sunt ordonata sau asa ceva, atunci sa stii ca asta-i o chestie relativa…Vesnic biroul meu arata ca si cum pe el a explodat o bomba nucleara *nu exagerez, abia daca am loc pentru mouse, uneori il mai iau in mana si il misc pe palma sau pe vreo carte* dar eu ma consider ordonata, ca stiu unde imi sunt toata lucrurile…daca as face curat, nu le-as mai gasi :))…Sunt dezordonat de ordonata :))

      Răspunde

      • RRoxana
        Feb 11, 2012 @ 11:43:32

        Ehe, despre chestia asta am vorbit odata la romana, si diriginta a spus ca felul asta de dezordine inseamna o fire rebela si nonconformista. Deci e un lucru bun :)). Si ma refeream ca imi place personalitatea ta, stilul tau si restul. Spuneam asta si daca nu iti vedeam scrisul ^^

      • Sayuki
        Feb 11, 2012 @ 20:54:25

        Uuu, ce dragut, merci >;D<
        Mnoh..chiar sunt tare nonconformista :)…rebela..nu stiu, poate, dar nu in felul in care se gandeste un adolescent "normal" din ziua de azi ca inseamna sa fi rebel. Am propria definitie pentru asta :)

  8. Niahara
    Feb 10, 2012 @ 21:55:54

    Ai un scris foarte frumos! Mi-a placut mult recenzia cartii si m-ai facut si mai curioasa in privinta cartii.

    Răspunde

  9. DORICE
    Feb 11, 2012 @ 19:38:59

    Cum e la voi cu zapada? Va mai duceti la scoala?

    Răspunde

  10. Niahara
    Feb 11, 2012 @ 19:42:53

    Răspunde

  11. deea
    Feb 12, 2012 @ 19:43:17

    Interesanta ideea de a posta recenziile asa:).Ai un scris foarte dragut

    Răspunde

  12. Lole
    Feb 16, 2012 @ 11:46:34

    Ce scris frumos ai!:))
    Nu am citit nimic de Guillaume Musso, dar e acolo, undeva, pe o lista 2012.
    Apropo…scriitorul e destul de frumusel.:))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

