Oooo, da!

Pare-mi-se ca am mai facut candva un post cu titlul asta…hmm…Dar nu conteaza, e una din replicile mele..
Oricum..
Am avut o zi tare draguta azi :) *hmm..poate excluzant partea cu seringile cand a trebuit sa ne intepe in ora de psiho xD* Intai un orasel intreg are jumatate de ora in plus apa pentru ca cei cu reparatul conductelor sparte m-au asteptat pe mine sa fac baie *avantaj mie :))*, apoi aflu ca am trecut mai departe la olimpiada la franceza *daaa!*,la ora de info am stat cu colega de banca la calculator cautand si holbandu-ne la orice articole/poze/trailere care aveau legatura cu seria Ingerul Noptii, deci si cu Patch <3, la penultima ora, sport, am reusit sa o convingem pe profa sa ne lase sa stam in vestiar, pentru ca nu vroiam sa jucam volei cu restul clasei *ca de obicei* si ne era lene sa sarim coarda, chestie pe care o facem de obicei eu si cateva colege la ora de sport :)…si apoi am plecat de la ultima ora, engleza, ca profa nu stiu ce are, dar ideea e ca nu era in scoala :). Si am ajuns acasa si am vazut ca am primit premiu de la Rose <3..Oh, ce emotionant, primul meu premiu! …


***Aaaaa, bufnita <3 Aaaaadooor bufnitele! Eu insami am fost o bufnita inainte sa intru la liceu si sa se sparga gasca…uf..ce vremuri..***

1.Aminteste-ti persoana care ti-a dat premiul printr-un link catre blogul ei:
Roza, cine alta? :)
Edit: Uh, tocmai am vazut ca l-am primit si de la Niahara <33

2.Raspunde intrebarilor care insotesc premiul!
Baietii nu trebuie sa raspunda la punctele a si b daca nu vor :D
a.Care este produsul de machiaj preferat?
Nu prea ma machiez eu, doar un pic de rimel pe gene, dar am o obsesie pentru rujuri <3. Pur si simplu le ador, la colectionez, ca si pe sticlutele de oja, si nu ies niciodata din casa fara ruj pe botic:). Luna trecuta am fost pe la bunica si imi zice "Uite, e domnisoara mare, se da si ea cu ruj" "Mamaie, ma dau cu ruj de cel putin un an si ceva…" Apoi se face ca nu ma aude, ca doar nu insinuam ca nu-si cunoaste nepoata,nu? :))

b. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Oh, na-i sa ma vezi niciodata pe mine imbracata cu ceva "in trend". Pe langa faptul ca nu-mi plac hainele alea care "se poarta", mi se pare stupid sa te imbraci cu toate alea din simplu fapt ca asta face toata lumea, deci n-ai nici un pic de personalitate. Asta mi se pare una dintre cele mai oribile chestii posibile, eu nu ma pot abtine sa nu personalizez orice…dar absolut orice, fara exceptie!

c.Care e desertul tau preferat?
Ciocolata *de preferat alba sau cu alune8, fara dicutie! Si inghetata *de preferat de vanilie sau caramel*! Ooooh, da..cat imi place sa mananc cate o cutie mare de inghetata sau ciocolata o data <333

d. Culoarea preferata?
Rooooosuuu!

e. Care este prenumele tau?
Alexandra :)

f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
The Maine – Into your arms …si inca o ascult <3

g. Pisici sau caini?
Pisici. Era o vreme acum cativa ani in care aproape ca ridicasem pisicile la rang de zeitati :)). Femeia de la magazinul de reviste imi zicea fata pisica :)).

3.Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Hmm…nu cred ca am mai spus ca mi-ar placea sa ma pricep la masini siiii *acum vine partea palpitanta :D* sa ma bag sub una ca sa o repar <3..si desigur, prutand tot hainele mele obisnuite, adica fustite, ciorapi colorati, poate si tocuri, ca doar n-am sa port eu o chestie d-aia pe care o poarta de obicei mecanicii auto O.o Doar sa mai bag si ondulatorul in par si ar fi perfect :)). *huh, n-am sa visez niciodata la o meserie feminina…niciodata O.o *

4.Premiaza cate bloguri crezi tu ca merita acest premiu.
Hmm, cred ca sunt multe bloguri care merita acest premiu, unele cunoscute de mine, altele nu, dar am sa ma limitez doar la doua *nu-s zgarcita!*, adica cele doua pe care le vizitez zilnic…la restul cred ca mai trece cate o zi fara sa trec pe la ele..gomenasai…
Pustoaica scrie
Carte pentru mine

5.Asigura-te ca anunti proprietarii blogurilor ca au primit acest premiu.
Okay, okay, ii anunt, cum sa nu…

Rose a facut si ea un banner, nu-i asa ca-i draaaagut? :)

Gata, inca o chestie va mai spun si am plecat.
Avem de la Leda o veste despre filmul Femeia in negru, film facut dupa romanul cu acelasi nume al lui Susan Hill. Cilck aici pentru curiosi :)

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Giddusadik
    Feb 07, 2012 @ 09:23:06

    Felicitariiiii! Foarte frumoase raspunsurile tale. :) Si cele doua bannere sunt foarte cute.

    Te rog, poti lasa un comentariu la postarea asta:http://inabookshelf.wordpress.com/2012/02/07/youll-get-infected/

    Ar insemna mult pentru mine. Mersi!

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 07, 2012 @ 10:30:12

      g@fe4&^& @_@
      Okay, am sa-ti las un comentariu, ma-nnebuniti cu chestiile astea :))
      Lumea din ziua de azi e trista… Nici macar la concusruri nu se mai poate juca corect.. Nu zic de tine, ca ideea e ca daca cineva a inceput asa, atunci cred ca ceilalti au si ei tot dreptul sa joace la fel.

      Răspunde

  2. RRoxana
    Feb 07, 2012 @ 13:33:43

    Multumesc, multumesc! >:D< Esti o draguta! :*

    Răspunde

  3. Dee.
    Feb 07, 2012 @ 15:25:25

    Felicitari, felicitari!:> Dragute raspunsuri.

    Dee.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

