Recenzie~ Crescendo de Becca Fitzpatick

Hi hi, ce dor mi-a fost sa scriu o recenzie :). Azi n-am fost la liceu din cauza vremii -iar- *uh, e a doua saptamana la rand cand ma bucur de 3 zile de weekend :)* asa ca am avut timp sa ma ocup de Crescendo <3.

In decembrie am citit Ingerul Noptii, asa ca atunci cand pe la inceputul lunii ianuarie am primit volumul doi, Crescendo de la libraria online Libris, am abandonat ce mai citeam si m-am apucat imediat de el.

Desi la finalul primului volum se presupune ca s-au asezat in sfarsit lucrurile intre Patch si Nora, uite ca nu e chiar asa. In mare, actiunea urmeaza cam acelasi tipar ca si in primul. Si e prezenta aceeasi neincredere in Patch (cum spuneam in recenzia primului volum, habar nu ai daca sa ai sau nu incredere in el), aceeasi incredere in persoana gresita si chiar mai multa gelozie *care da pe-afara, nu gluma*. Iar in cartea asta ii cunoastem mai bine si pe Rixon si Marcie, personaje nu tocmai pe placul meu, dar na’.

Am apreciat-o pe Nora pentru ca-i o fata puternica si nu s-a aruncat in bratele lui Patch cu una, cu doua. Dar pe de alta parte m-a enervat pentru ca tocmai din cauza asta nu a putut cartea sa fie si mai romantica.. (are cam la fel de mult romantism ca si in primul volum, dar eu ma asteptam la mai mult <3 ).

Nu mai zic de final, care te face sa vrei sa citesti neaparat si cat mai repede continuarea, mai ceva decat sfarsitul primului volum.

In concluzie, daca ati citit deja Ingerul Noptii, presupun ca nu mai e nevoie sa va spun ca trebuie sa cititi si Crescendo, ca e la fel de superba. Daca nu ati facut-o inca, atunci ce mai asteptati?


Va las si o melodie, fara legatura cu recenzia, doar asa, pentru ca imi place muuuult cum canta Chris Rea :)
Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Feb 03, 2012 @ 20:54:33

    Melodia este superba si recenzia foarte interesanta. Din pacate cei de unde am comandat Ingerul Noptii m-au anuntat ca nu-l mai au in stoc si nu pot onora comanda *sigh*

    Răspunde

  2. Dee.
    Feb 05, 2012 @ 08:17:45

    Ce-mi place recenzia!<3 Deci seria asta… promite multe!:D

    Răspunde

  3. Rose
    Feb 06, 2012 @ 11:31:40

    Răspunde

  4. Zipyღ
    Feb 06, 2012 @ 14:48:01

    Si mie mi-a placut cartea…mai ales la sfarsit:D
    Apropo…te rog imi faci si mie un comentariu la postul asta: http://falleninbooks.wordpress.com/2012/02/05/infect-your-friends/

    Răspunde

  5. Niahara
    Feb 06, 2012 @ 21:00:57

    Răspunde

  6. dydy
    Mar 04, 2012 @ 20:40:10

    stie cineva cumva de unde as putea sa iau cartea a treia?

    Răspunde

    • Sayuki
      Mar 04, 2012 @ 21:34:19

      Cartea a treia inca nu a fost tradusa la noi….am auzit ca va aparea prin aprilie. Daca o vrei in engleza o poti lua de la Libris sau de pe bookdepository.

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

