Nou in biblioteca…(11)

Interventie *mai mult sau mai putin* rapida. O sa-mi permit sa scriu un post asa, de dimineata *pentru mine e dimineata* ca daca tot m-am trezit si n-am chef nici s-o termin de citit pe Otilia, nici sa invat la istorie sau altceva, macar sa mai postez si eu ceva :).
Asa ca revin cu noutati de prin biblioteca mea, care’s prea multe, prea multe *Oh Doamne, tocmai a revenit curentul..dupa ce s-a intrerupt, desigur.. E clar ca universul comploteaza impotriva mea..* si am ramas foaaaarrrte in urma cu lectura..Dar tot nu ma pot abtine sa nu mai cumpar..si nici mama nu poate sa-mi zica sa nu mai cumpar, ca deh, ea nu abia asteapta sa iasa din sesiune si sa se puna iar pe citit intensiv?:))

Deeeci, sa vedem ce carticele am adunat pana acum in anul asta :)
De la libraria online Libris am primit Crescendo, pe care am devorat-o si a carei recenzie o voi posta zilele astea..dupa ce o voi scrie…

De la Book Corner am castigat Tradari si Carpe Corpus *uf, trebuie sa fac ceva cu chestia asta, am citit abia 3 volume din seria asta @.@ *

Pe The Search for Something More a castigat Pe Jumatate Moarta, din care am apucat sa citesc doar vreo 90 de pagini..

Si ieri mi-a venit si o comanda de pe Elefant.ro, pentru ca asa cum spuneam, in weekend au avut reduceri la ce carti imi plac mie; cum sa ma abtin?
Mi-am luat Daca as ramane,

Paranormal *abia astept sa o citesc, astept cartea asta de un car de vreme <3*, Divergent *sa vad si eu ce-i asa grozav la ea, de o lauda atat lumea*

O plimbare de neuitat *sa vad si eu care-i treaba cu Nicholas Sparks..oh, si nu credeam sa pun vreodata in bibliioteca o carte cu o coperta atat de urata O.o * si, in sfarsit, Fata de Hartie, ca a laudat-o prea mult Roxana ca sa n-o trec macar pe lista de cumparaturi :).

Comandasem si Panza de Paianjen de Cella Serghi, pe care chiar vroiam demult s-o citesc, si cand ma uit in colet, vad ca mi-au trimis scrisoare ca nu-mi pot livra comanda integral, blah blah blah, ca defapt n-o mai au in stoc nici eu nici la editura, chiar de cand am dat comanda scria produs in stoc. Si drept consolare mi-au trimis o carticica despre silueta si cum sa slabesti. Eh, dar ce m-au nimerit la fix cu asta, ca nici de vreau, n-am de unde sa slabesc. Sau as putea, dar nu vreau sa stiu cum as arata atunci :)). In fine, a fost dragut c-au facut chestia asta, chiar de n-am nevoie de carte, dar mie tot imi pare rau ca n-au mai avut Panza de Paianjen :(.


*Dragut poneiul meu, nu-i asa? :) Scuzati fundaulu..prea mult..al pozelor, dar trebuie sa plec la scoala, n-am cand sa le mai si editez..*

Photobucket

13 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Feb 02, 2012 @ 11:43:50

    Câte cărţi! :) Spor la citit!

    Răspunde

  2. Niahara
    Feb 02, 2012 @ 11:47:57

    Ce carti interesante ai primit.
    Ai dreptate, cred ca O plimbare de neuitat are cea mai urata coperta dintre toate cartile lui Nicholas Sparks.
    Eu am Panza de paianjen in varianta de la Jurnalul National. Ai incercat sa comanzi de la ei? Cred ca o mai au inca in stoc.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 02, 2012 @ 22:23:44

      Varianta de la Jurnalul National am comandat-o si eu, ca era mult mai iesfina decat cealalta. Dar nu o mai au pe stoc nici la editura…

      Răspunde

      • Niahara
        Feb 02, 2012 @ 23:28:05

        Ai vrea sa ti-o caut eu si sa ti-o trimit prin posta?
        Parca sa zic ca am gasit-o la Diverta langa bunica mea.

      • Sayuki
        Feb 02, 2012 @ 23:56:56

        Dragut din partea ta :) Merci mult, insa deocamdata pusculita mea e anemica si e nevoie sa mai astepte, ca si pentru cartile astea a trebuit sa-mi dea mama bani xD. De pe Elefant as fi luat-o chiar si asa pentru ca o luam cu 50% reducere. Cand fac rost de banuti ma duc si eu pe aici in Diverta sa vad ca poate o gasesc, la asta nu ma gandisem :)..daca nu, ori o caut pe la biblioteca, ori iau cealalta varianta :).

  3. giorgianaturcu
    Feb 02, 2012 @ 12:14:52

    multe…si frumoase

    Răspunde

  4. Zipyღ
    Feb 02, 2012 @ 12:21:34

    Carti frumoase!!Super!!Spor la citit!!

    Răspunde

  5. DORICE
    Feb 02, 2012 @ 16:34:05

    Din toate astea am citit Paranormal si tocmai am terminat Divergent! Pot sa spun ca mi-a placut mai mult Paranormal desi, intr-adevar, e mula mai laudata Divergent. Din pacate nici una nu e in topul preferintelor mele!

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 02, 2012 @ 22:27:17

      Eu Divergent am luat-o mai mult de curiozitate, sa vad ce-i de capul ei de e asa de laudata *exagerat de laudata dupa parerea mea, oricat de buna ar fi* ca descrierea nu ma atrage atat de tare.
      Si sincer, la Paranormal imi amintesc vag descrierea de cand am citit-o acum multe vreme in engleza. Si de atunci mi s-a pus mie pata ca vreau sa citesc cartea asta..plus ca imi place si coperta :). Descrierea in romana nu-mi amintesc daca am citit-o..am obiceiul de a nu citi descrierile sau de a uita daca le-am citit sau nu :)).

      Răspunde

  6. Shadowbooks
    Feb 06, 2012 @ 13:33:18

    Cate carti, spor la citit:)
    Am si eu o intrebare, intre Pe jumatate moarta si Altfel de ingeri care ti-a placut mai mult? Pentru ca vreau sa cumpar una dintre ele doua si nu stiu sigur care, poate ma sfatuiesti tu daca le-ai citit:)

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 06, 2012 @ 19:48:56

      Din Pe jumatate moarta nu am apucat sa citesc decat vreo 100 de pagini. Dar din cate am vazut pana acum, nu cred ca imi va placea mai mult decat Altfel de Ingeri. Altfel de Ingeri mi-a placut foarte mult :). Acum depinde si de gusturile tale. In ambele gasesti actiune si chestii interesante, dar Altfel de Ingeri e muult mai „zbuciumata” iar Dru e o fata gen Rose Hathaway in sensul ca e in stare sa se bata aproape la fel de bine ca si ea, dar totusi e ceva mai…umana :).

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

