Iaaarnaaa!

*Va spun de pe acum, sa nu ma-njurati mai tarziu :)) ~in prima parte a postului doar bat eu campii, asa cum fac de obicei cand incep sa scriu si uit sa ma opresc…dar de data asta mi-a luat chiar mai mult pana sa-mi dau seama si sa inchei :)) *spuneti-mi sincer, chiar palavragesc prea mult si fara rost, ma intind prea mult? pentru ca eu asa am impresia xD *. In a doua parte gasiti alte noutati, de la Leda, desigur, ca vad ca nu mai termina cu ele :)*

Calendaristic, stiu ca nu mai e mult si vine primavara, dar abia zilele astea am simtit si eu iarna in adevaratul sens al cuvantului. Si cand spun asta vreau sa spun ca am simtit caldura iernii. La figurat, desigur, iarna mi se pare un anotimp foarte calduros..poate cel mai calduros. Adica in suflet..parca iarna e mai mult spirit de sarbatoare, veselie si fericire si distractie (da’ distractie de-aia copilareasca in care te bucuri sa razi de orice, pentru ca eu nu cunosc alt fel de distractie) decat in alte anotimpuri. Cel putin pentru mine. Pe cand vara mi se pare un anotimp trist *asta nu inseamna ca nu-mi place vacanta de vara, Doamne fereste!*, prea cald ca sa fac orice si prea cald ca sa imbratisej lumea, eu- foarte mare amatoare de imbratisari <3. Revenind la iarna, azi a nins mai toata ziua ca fulgi maaari si frumosi, deci dupa ce ca eram inzapeziti de tot, acum suntem inzapeziti si mai tare :). In drum spre liceu, a fost scurt drumul, ca e aproape statia, dar am avut grija sa nu trec pe langa nici un morman de zapada fara sa-mi bag cizmulitele prin el. Insa la intoarcere a fost cu totul altceva. Am avut mai mult de mers, o statie mai exact, ca tinem noi neaparat sa facem plimbarea de seara si sa mergem mai mult pe jos, noi insemnand eu si inca o colega si un coleg. Si de data asta am avut grija sa nu ratez nici un morman de zapada, doar ca nu doar cu picioarele :)). Asa am mers toti trei tavalind toata zapada ..si n-ati fi vrut sa ma vedeti cum aratam cand am ajuns acasa, cu tot parul ud si ciufulit si rimel oriunde altundeva mai putin pe gene..bine ca era noapte si nu ma vedea nimeni =)).
Am mai avut acum cateva zile tot in drum spre casa o faza amuzanta de iarna. Eram cu acelasi coleg mentionat mai sus si la un moment dat ajungem in dreptul unui santier, unde trotuarul, cat a mai ramas din el, a avut mult de suferit si e plin de gropi, gropite si cratere, de obicei pline cu apa. Cand am ajuns pe unul dintre aceste „cratere”, m-am uitat in jos si am zis ca „uuuiiite, cat de dragut, a inghetat!” si atunci a inceput sa se sparga gheata. A fost ca in filme cand cineva e pe un lac inghetat si incepe sa se sparga gheata si fuge sa ajunga la mal. doar ca noi nu eram decat pe o baltoaca supradimensionata. Si fuuuugi! Desigur, am fi putut sa ne dam cativa pasi la stanga, unde era doar zapada, dar am mai fi avut atunci motiv sa ne amuzam? :)
Si ce-mi mai place iarna e ca in pauze la scoala pot sta langa calorifer cu colegele, privind pe geam la zapada si band ciocolata calda <3. Chestia asta mi se pare ataaat de draguta :).
Daaaa, azi chiar am avut o zi draguta si distractiva, in ciuda celor 7 ore ,in mare parte materii urate, pe care le-am avut, in ciudat faptului ca m-a ascultat la istorie *materie pe care o urasc cu pasiune* (printr-o minune mi-a pus 8 desi i-am zis doar cateva chestii pe care reusisem sa le invat in autobuz…in mod normal imi pune note de 8, dar de obicei ii spun o lectie intreaga pentru asta…), in ciuda noii profe de fizica, despre care un coleg a zis ca probabil a fost prezenta la majoratul lui Tutankamon, si nu m-as mira sa fie asa, pentru ca pe langa ea, bunica pare in floarea varstei, si ne crede niste genii ale fizicii doar pentru ca pe semestrul asta avem fiecare cate o nota intre 8 si 10, desi pe primul semestru e aproape jumatate de clasa corigenta…

Gata, am palavragit deja prea mult, asa ca trec la partea importanta. Normal ca stiti ca se apropie Valentine’s Day, cum sa nu stiti? Eu una o consider o sarbatoare draguta dar stupida si enervanta, dar asta nu ma impiedica sa profit de ea: deja mi-am facut unghiile cu inimioare si sunt asa mandra de ele, ca doar mi-a luat 2 ore sa le fac si doar eu stiu cate „ustensile” si sticlute de oja am folosit ca sa le fac. Ca de exemplu, ce-ati zice daca va spun ca am folosit chiar si o strecuratoare micuta? :)) In fine, nu asta e ideea; ideea e aia ca putem profita de sarbatoarea asta si cand vine vorba de cartile noastre dragalase <3.

Asa ca urmeaza sa apara carti mai romantice cu reviste ca Bravo si Joy, carti ca:

BLOODY VALENTINE. Trei poveşti de iubire de Melissa de la Cruz, un volum-satelit al seriei Sânge Albastru
NEW YORK TIMES BESTSELLER

Pentru fanii Melissei de la Cruz şi ai seriei Sânge Albastru (din care Editura Leda a publicat deja primele trei volume: Sânge Albastru, Bal mascat şi Revelaţii), iată trei povestiri tulburătoare, în care personaje îndrăgite, vampiri sau nu, trăiesc momente romantice, îşi împărtăşesc iubirea sau află ce înseamnă suferinţa din dragoste. Oare va putea o tânără vrăjitoare să vindece inima frântă a lui Oliver? Cum a ajuns Allegra să se îndrăgostească de o fiinţă umană? Oare Schuyler şi Jack, după atâtea momente de cumpănă, vor fi în cele din urmă uniţi?
Chiar dacă cei cu Sânge Albastru au puteri care merg dincolo de înţelegerea umană, atunci când vine vorba de dragoste, nimeni, nici chiar aceşti vampiri nemuritori, nu deţin un control deplin.
Romantism, senzualitate, iubiri interzise, pasiuni care înving timpul – toate acestea se împletesc într-un volum deosebit care va apărea în cel mai potrivit moment al anului – Ziua Îndrăgostiţilor!
Pregătiţi-vă să fiţi iremediabil cuceriţi!


Nu rata ediţia de chioşc specială – cadou de Ziua Îndrăgostiţilor! Din 14 februarie 2012 numai împreună cu revista BRAVO

Preţ excepţional: 10,99 lei!

si

CEL PE CARE ŢI-L DOREŞTI… E MAI APROAPE DECÂT CREZI de Jill Mansell
din 25 februarie 2012 cu revista JOY, numărul de martie 2012

Totul a început cu o maşină roşie de tuns iarba…
Când Nancy îşi vede pe peluză cadoul de Crăciun de la soţul ei, îşi dă seama că bijuteria pe care o aşteptase se află de fapt pe mâna altcuiva. Deci cine a primit diamantul ei?
Carmen, prietena cea mai bună a lui Nancy, a renunţat la iubire atunci când şi-a pierdut soţul adorat, rock starul milionar Spike Todd. Carmen are nevoie acum de un bărbat care s-o trezească la viaţă, dar alegerea lui nu e atât de uşoară.
Mia tocmai a sosit la Londra pentru a sta cu tatăl ei, atrăgătorul Connor O’Shea. Din clipa în care o cunoaşte pe scorpia ce ar putea deveni viitoarea ei mamă vitregă, se hotărăşte să joace rolul lui Cupidon – iar săgeţile ei, trimise total haotic, vor crea confuzie, dar în acelaşi timp vor arăta drumul adevăratei iubiri…
Imprevizibilă, plină de întorsături neaşteptate, de romantism, pe alocuri sexy şi teribil de amuzantă, cartea spune mai multe poveşti odată, purtându-ne cu isteţime prin acest labirint umoristico-amoros populat cu o galerie fascinantă de personaje fermecătoare… şi, mai ales, făcându-ne să descoperim în fiecare erou/eroină câte ceva din noi!

Cartea are 496 de pagini, formatul 10,5×17,5 cm, este broşata, preţ revista + carte: urmează să vi-l comunic, atunci când îl voi primi, dar cred că va fi în jurul a 11,99 lei pe volum.

JILL MANSELL, una dintre cele mai cunoscute autoare britanice contemporane, este iubită de femei din întreaga lume pentru romanele ei amuzante, care vorbesc despre dragoste, sex şi relaţii dintre oameni.
În prezent, trăieşte in Bristol cu partenerul ei şi copiii lor.
A publicat 19 titluri, unele dintre ele ajungnd pe listele de bestselleruri ale marilor cotidiene, fiind vândute in peste 3 milioane de exemplare.

Bloody Valentine nu prea cred ca o voi lua, pentru ca nu mi-au prea placut volumele seriei Sange Albastru. Dar cartea cu Joy vreau sa o iau :). Ei, voi ce parere aveti de ele? <3

Siiii, tot de la Leda avem reduceri de sarbatoare :) Click pe banner ca sa ajungeti la pagina cu cartile la oferta.

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Anna
    Feb 03, 2012 @ 09:56:37

    Mie una, îmi place când „baţi câmpii” la începutul postărilor! Până la urmă mă interesează părerea ta în legătură cu ceva, aşa că ţine-o tot aşa! >:D<

    Răspunde

  2. Rose
    Feb 03, 2012 @ 20:16:41

    Da, si mie imi place mult de tot cand „bati campii”. Da mai mult farmec postarii :)
    Ma bucur ca ai avut o zi draguta. Eu.. in afara de lovitura de la deget, nu s-a intamplat nimic deosebit azi. >.<

    Răspunde

  3. DORICE
    Feb 03, 2012 @ 21:05:13

    Au dreptate! Mai spune, mai spune, nu de alta da’ mai te cunoastem si noi mai bine pe tine, nu doar cartile! :D

    Răspunde

  4. Sayuki
    Feb 03, 2012 @ 21:16:24

    OKay, okay, in cazul asta am sa dau frau liber..tastelor :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

