Woaf!

Grr, m-am saturat xD V-am spus in postul trecut ca in cel mult o saptamana ma intorc, dar se pare ca am mintit… Cel putin pana sambata nu prea cred ca o sa apuc sa ma pun iar calumea pe postat. Pana atunci mai am de facut un rezumat la ultimile 10 capitole din Enigma Otiliei..in detaliu, la fiecare capitol in parte si cu fraze reprezentative, ca de, vorba unei colege „rezumatu’ lu’ soacra-sa de rezumat” ca noi scriem pagini intregi, nu ea -.-‘ . Si azi am aflat ca vineri e olimpiada la franceza xD…super. Pana atunci sper sa se intampla iar minunea de vineri~ adica sa ninga atat cat sa ajunga mama sa imi spuna „Da’ daca nu te duci azi la scoala?” Bine :D. Si mai sper eu la o minune, dar tare mi-e ca o sa ramana doar asa, ca pc-ul meu da semne ca se apropie al 9-lea deces al sau. Ce naiba, s-au facut 7 luni de cand e asa…
Oh, si legat de titlu…trebuie sa sune a latrat :)). Pentru ca n-o sa ma auziti vreodata pe mine oftand asa cum ofteaza tot omu’. Nuuuu, eu spun un „woaf” care daca l-as spune pe un alt ton, mai vesel, ar suna a caine. Okay, defapt chiar se mai intampla sa ma trezesc latrand, ca deja zic cuvantul asta fara sa-mi dau seama, indiferent de starea de spirit. Bine ca s-a obinuit lumea cu ciudateniile mele, sa nu se mai mire :)).

Si daca tot sunt in trecere, va ami las cateva vesti de la Leda, care se misca prea repede pentru mine xD Serios, sunt edituri care se misca mai ceva ca un melc lenes si editura Leda, care incepe sa ma enerveze ca publica prea multe carti. Nu ca ar fi ceva rau in asta, dar chestia care ma enerveaza e ca raman in urma mult cu lectura…uh, scoala asta…a vrea sa fie vacanta iar…si apoi iar..si iar…atunci n-as mai spune ca publica prea repede carti noi :).

Oh, tocmai am vazut cat e ceasul…iar m-am intins..trebuia sa dorm de ceva vreme >.>

VAMPIRII DIN MORGANVILLE, VOL. 7, STINGEREA, de Rachel Caine
în curând la editura LEDA

Ai putea crede că acum, când maleficul Bishop nu-i mai terorizează pe locuitori cu prezenţa lui, viaţa tuturor a reintrat pe făgaşul normal, iar oamenii şi vampirii trăiesc în armonie. Dar uite că nu-i chiar aşa! E adevărat că morţii-vii au făcut unele concesii, dar asta nu înseamnă că toată lumea e fericită.

În grupul celor patru prieteni – Claire, Shane, Eve şi Michael – apare o intrusă, Kim, care tulbură rău de tot apele. Iar când în conflictele create sunt implicate şi creaturile nopţii, este clar că trebuie să ne aşteptăm la lucruri nu tocmai plăcute… Trebuie să descoperiţi singuri ce se întâmplă. O să aveţi parte de multă acţiune, fantezie, suspans, dar şi umor şi romantism! Reţeta perfectă pentru o carte aşa cum vă doriţi!

„O electrizantă poveste care adaugă o nouă dimensiune miturilor cu vampiri.” Midwest Book Review

„Captivant și hipnotic!” The Eternal Night

Cartea are 384 de pagini, formatul 13 x 20 cm, este cartonată fără supracopertă şi costă 36,90 lei, preţ de listă. Dacă veţi face precomandă, veţi beneficia de reducerea de 25% şi de transportul gratuit.

*Click pentru precomanda*


BLESTEMUL FOCULUI, vol. 1 din seria ELITA ÎNTUNECATĂ de Chloe Neill în curând la Editura LEDA


Blestemul focului, volumul 1 din seria Elita Întunecată al îndragitei autoare Chloe Neill, e o carte a personajelor puternice, a suspansului şi a replicilor savuroase.

Lily se trezeşte brusc într-o şcoală particulară elitistă din Chicago, înconjurată de fete răsfăţate, pline de bani şi de ifose.
Scout, ciudata fată cu cercel în nas care primeşte semnale misterioase pe telefon şi dispare în fiecare noapte, e cea care o menţine pe linia de plutire şi care îi dezvăluie o lume nocturnă foarte activă în subsolurile şcolii.
Grupul de adolescenţi cu puteri magice din care face parte Scout îl are printre ei şi pe chipeşul Jason, şi astfel tensiunea cărţii se echilibrează cu un strop de romance. De remarcat tachinările dintre personaje!
Cu atâta acţiune şi suspans continuu, viaţa lui Lily la Sfânta Sofia nu mai e deloc plictisitoare, cu atât mai mult cu cât faptul că şi ea are anumite puteri magice de care nu avusese habar nu e singurul lucru pe care îl descoperă…

„Dacă îţi doreşti o poveste cu intrigi, mister, magie şi un strop de romance, ai în faţă cartea potrivită.” – Bookstack

„Chloe Neill a creat nişte personaje extraordinare, iar eroina, Lily, are o voce minunată, antrenantă. Fanii cărţilor de urban fantasy şi paranormal sigur nu au cum să rateze acest roman şi se vor cufunda în magica lume subterană a oraşului Chicago.” – Fresh Fiction


Cartea are 352 de pagini, formatul 13×20 cm, este cartonată fără supracopertă şi costă 36,90 lei, preţ de listă. La precomandă beneficiaţi de reducerea de 25% şi transport gratuit.

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Feb 01, 2012 @ 08:30:20

    Aparent voi rescrieti Enigma Otiliei nu ii faceti rezumat. Succes!
    Ct ma bucur ca am lasat acele vremuri in urma.

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 02, 2012 @ 10:46:47

      Ceva de genul..uf
      Mersi :)
      Hmm..eu cred ca o sa ma bucur si nu prea cand voi termina liceul… Pe de o parte vreau sa scap o data de astea si sa ajung la facultate, pe de alta o sa-mi fie dor de vremurile astea…

      Răspunde

      • Niahara
        Feb 02, 2012 @ 11:46:35

        Stiu cum e… eu inca plang dupa caldura minunata din liceu in comparatie cu congelatorul de la facultate. Si dupa diversitatea materiilor… prea multe cursuri pe aceeasi tema ma innebunesc.

  2. Anna
    Feb 01, 2012 @ 10:00:40

    Şi eu am avut de scris ca „temă de vacanţă” rezmatul pentru „Enigma Otiliei” dar spre norocul meu.. nu pe capitole. :D
    Spor la scris şi sper să te întorci repede pe blog!

    Răspunde

  3. Rose
    Feb 01, 2012 @ 10:51:25

    Succes la scoala! :) Pf, trebuie sa citesc si eu Enigma Otiliei…

    Răspunde

  4. Lole
    Feb 01, 2012 @ 11:30:37

    Doamne, fata, esti atat de nostima..:)))
    Te citesc de doua zile (te-am descoperit intamplator, citind recenzia unei carti).
    Te simt daramata de aceasta Otilia si enigma ei. Zau asa…nu-i cea mai rea lectura obligatorie. Educa-ti vointa sa-ti PLACA si ai sa vezi ca de fapt are un sens,povestea are un fir, si- culmea!- nici macar nu-i cea mai groasa dintre cartile din biblioteca. Floare la ureche.
    Mai greu cu rezumatul pe capitole…ma declar depasita de noile standarde- scrieti de mana intr-un caiet toata chestia asta?
    Spor la treaba; sper sa ti se indeplineasca visul cu tona de zapada, la tine, acolo.:)) Pe mine ma ingrozeste gandul ca ar trebui sa conduc pe o vreme atat de rea chiar daca fac doar 10 minute pana la birou.
    Yeah…ai intuit acum ca sunt o persoana maaaaare…asa de mare ca nici nu-mi mai amintesc prea bine colegii de liceu.
    Shame on me! :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 01, 2012 @ 23:02:25

      Nuuu, nu sunt deloc „daramata” de Enigma Otiliei, ci de rezumatul pe care trebuie sa i-l fac si caruia chiar nu-i vad rostul, din moment ce daca tastezi pe google „enigma otiliei rezumat” si intri la primul sau al doilea link, gasesti aceeasi chestie pe care o gasesti in caietele a mai mult de jumatate de clasa. Si culmea, ca profa chiar e mandra si crede ca suntem asa o clasa de elevi care iubesc lectura… mda, sigur..
      Defapt, chiar imi place cartea, ziceam in postul trecut ca e printre singurele *pe cale de disparitie chiar* lecturi obligatorii care mi-au placut.
      Merci :) Sper si eu sa se indeplineasca, de preferat in noaptea asta, ca maine am prima ora istorie si chiar n-am chef sa stau iar cu caietul in fata tot drumul, reusind in final sa retin cateva fraze care sa mi se stearga automat din minte 15 minute mai tarziu..uf

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

