Fior in citate

Gaaaata, mi-a venit o idee de rubrica noua…adica o aveam mai demult, doar ca nu adunam niciodata citate de prin carti pana acum. In fine, ideea e simpla: iau o carte si scriu aici cateva citate care mi s-au parut mie mai dragute :).
Pentru inceput am sa scriu din Fior *de parca m-as mira…* pentru ca am scris aproape o pagina cu citate culese de prin carte cand am recitit-o :). Dar toate sunt doar cam din primele 100 de pagini, ca pe urma m-am pus pe citit si am uitat cu totul de citate…
Deeeeeci, sa incep :) :

„Credeam ca e cea mai frumoasa fata pe care o vazusem vreodata, un inger mic si insangerat, iar ei vroiau s-o distruga.”

„Pe masura ce treceau orele, lumina dupa-amiezii imprumuta cartilor de pe rafturi o aura palida, galbena si incalzea hartia si cerneala de sub coperte, astfel ca in aer plutea un piros de cuvinte necitite.”

„Mirosul verii pe pielea ei, cadenta vocii ei pe care abia mi-o aminteam, senzatia degetelor ei in blana mea. Fiecare particica din mine canta la amintirea apropierii ei.”

„De departe, adanc in padure, am auzit un vaiet prelung, intens si apoi inca unul, pe masura ce lupii incepeau sa urle. Mai multe voci se alaturara, unele scazute si triste, altele mai sonore si mai vesele, un cor frumos si misterios. Stiam urletul lupului meu; tonalitatea lui bogata se ridica deasupra celorlalte de parca ma implora sa il aud.
Inima ma durea in piept, sfasiata intre dorinta ca ei sa inceteze si dorinta ca ei sa continue pentru totdeauna. M-am imaginat pintre ei, in padurea aurie, privindu-i cum isi lasa capul pe spate si urla sub un cer de stele nesfarsite, dar nu m-am culcat pana cand nu a tacut si ultimul lup.”

„Lupul meu era un tip simpatic si ma tinea de mana. Puteam muri fericita.”

„Mi-am atins din nou buzele de ale ei si, de data asta, a fost un sarut complet diferit. Au fost sase ani intr-un singur moment, buzele ei prinzand viata sub ale mele, cu gust de portocala si dorinta.
[…]
Si apoi, mi-am deschis ochii si eram doar eu si Grace – nimic nicaieri, doar eu si Grace -, ea apasandu-si buzele una de alta d eparca ar fi vrut sa imi pastreze sarutul in interiorul ei, si eu agatandu-ma de acest moment care era la fel de fragil ca o pasare in mainile mele.”

„Eram o fantoma in padure, tacut, nemiscat, rece. Eram iarna intruchipata, vantul inghetat sub forma fizica.” (Cat imi place felul in care el se compara cu iarna iar pe ea cu vara <3 )

"In sfarsit, in sfarsit, a pasit pe veranda si a aparut prima urma in zapada din curte.
Iar eu eram chiar acolo, aproape la indemana ei, dar totusi la o mie de kilometri distanta."

Sper ca nu v-am plictisit, dar intr-un final sunt gata :). Sub banner gasiti paginile cu ce carti am citit anul asta si anul trecut. Daca vreti citate dintr-o carte anume, spuneti-mi :).

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Dee
    Ian 19, 2012 @ 23:22:14

    Imi plac citatele pe care le-ai ales , sper sa pot citi si eu cartea cat de curand :D

    Răspunde

  2. DORICE
    Ian 20, 2012 @ 20:13:53

    Astept urmatorul volum! :(((( oare cat mai dureaza?

    Răspunde

  3. Rose
    Ian 22, 2012 @ 19:10:05

    Ador citatele. Cred că o să încep să citesc Linger în engleză, că nici eu nu mai pot aştepta! x.x

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

