Breaking Dawn…sau ultimul film vazut anul trecut…

Hmmm…ete ca inevitabilul s-a intamplat iar si a inceput scoala…iar… Si sunt in pana de idei de posturi, nu mai am nici o recenzie scrisa si momentan nici timp sa scriu alta dar vreau eu neaparat sa postez ceva, ca prea ma plictisesc la ora asta *a se citi am destule de facut dar uite-asa n-am de gand sa fac nimic si sa le las pe toate pe ultima suta de metri cum fac de obicei, ca lenea-i mare* asa ca ajung sa mai postez ceva la rubrica de „Carti si filme”, sa nu se simta chiar paraginita…

Si ghici ghicitoare, care-i ultimul film pe care l-am vazut anul trecut? Oh, da: Breaking Dawn! Adica asa mi-am petrecut eu revelionul, uitandu-ma la filmul asta cu mama… In fine, de data asta nu il pot compara cu cartea, pentru ca am renuntat sa mai citesc seria pe la jumatatea volumului 3. Dar parerea mea despre el e cam aceeasi pe care o am si despre filmele 2, New Moon, respectiv 3, Eclipse : nici unul nu mi s-a parut cine stie ce. Singurul care chiar mi-a placut, atat filmul cat is cartea, e primul, Twilight.

Trecand peste faptul ca as putea povesti tot filmul in cateva randuri (adica n-a prea avut actiune, chestie care pe mine nu ma deranjeaza), nu mi-au placut actorii; adica felul in care aratau…. In filmele precedente era mai bine. Iar ce i-au facut Bellei…uh.. Pricep ca la sfarsit vroiau s-o faca sa arate ca moarta…dar ea arata ca un cadavru vreo jumatate de film @_@

Poate oi fi eu de pe alta planeta si e bun filmul dar nu ma prind si eu de asta, ca in rest pe toti i-am auzit ca le-a placut. Dupa ce l-a vazut, colega de banca m-a sunat sa-mi spuna ca a apucat-o plansul si sa-i spun ce se intampla mai departe, sa poate sa doarma bine la noapte.

Daca v-a placut cartea, eu zic sa va uitati; daca nu, atunci probabil n-o sa va placa nici filmul… Partea mea preferata a fost soundtrack-ul :)..

Photobucket

15 comentarii (+add yours?)

  1. Niahara
    Ian 18, 2012 @ 00:24:47

    Am citit cartile si initial mi-au placut. Dupa aceea am stat sa ma intreb ce mi-a placut le ele si mi-am dat seama ca probabil faptu ca am putut citi 1 pe zi in engleza si pe calculator. La filme am renuntat la al doilea, dar pe ultimul as vrea sa-l vad asa de chestie. Insa Bella arata horror in el.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 18, 2012 @ 00:29:00

      Exact. Atat de horror ca imaginea ei e primul lucru care-mi vine in minte cand zic Breaking Dawn >.<

      Răspunde

      • Niahara
        Ian 18, 2012 @ 00:45:14

        Sincer am o singura curiozitate. In ultimul volum, in partea a doua apar doi vampiri romani care mie mi-au placut la nebunie. ( singurele personaje din 4 carti – cred ca apar vreo suta de pagini -_- ). Vreau sa vad daca apar in a doua parte din film.

  2. DORICE
    Ian 19, 2012 @ 18:16:21

    Ok, cartile mi-au placut. Dar dupa primul volum ecranizat eu zic ca restul trebuiau sa ramana la stadiul de carti si atat, daca nu sunt in stare de ceva ca lumea. Breaking Down a avut un buget de 110 milione de euro si dupa mine e un cacat de film. Norocul tau ca l-ai vazut acasa, ca yo m-am dus ca fraiera la cinema am dat 15 lei pe bilet si l-am carat si pe gagicu meu cu mine. Cel mai bun lucru la faptul ca am fost la cinema e ca ne-au dat popcorn gratis si ceai. In rest, imi venea sa ma ascund sub scaun sa nu ma vada vreun cunoscut p’acolo! Mi s-a parut un film facut la repezeala. Pentru bugetul pe care l-au avut merita mai mult!
    Cat despre Bella, ea saraca e oricum numai piele si oase in general. Intr-adevar juma’ de fil arata ca un schelet ambulant! :))
    Imi pare rau pentru revelionul tau!

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 22, 2012 @ 00:09:54

      Si eu vroiam sa merg la cinema, am ajuns chiar pana la casa de bilete, dar nu mai era loc in sala pentru inca 6 fetiscane sau cate eram …Huh, nu ca nu ne-am fi asteptat la asta, era 1 decembrie, dar nu ne-a dat prin cap la niciuna sa face rezervare …

      Răspunde

  3. Dee
    Ian 19, 2012 @ 23:31:01

    Eu inca n/am vazut nici filmul si nu a citit nici cartea, le-am citit doar pe primele 2 din serie si mi-au placut :D Sper in curand sa citesc si Eclipsa :x

    Răspunde

  4. lasateinvoiadragostei
    Ian 22, 2012 @ 22:15:33

    Si filmele mi-au placut mult ,dar cartile au fost cele mai bune !
    Priuml film a fost cel mai frumos facut dintre toate !

    Răspunde

  5. Lole
    Feb 01, 2012 @ 12:54:38

    Ihmmm…
    Dupa ce 4 ani (cam asa ) am tot auzit de trendul Twilight mi-am luat inima in dinti sa vad si eu filmul. Pe primul l-am savurat ca pe un borcanel de Nutella in care, dupa ce-l termini, mai cureti nitel cu lingurita ca sa mai aduni cativa stropi de ciocolata. :))
    In cazul meu- a se citi ca am mai derulat filmul catre cateva secvente care mi-au placut.
    Ba am ajuns pana acolo incat am ascultat atata pian si Debussy de zici ca fusesem consumatoarea genului ani de zile.

    Al doilea film mi-a last un gust amarui.Noroc ca eram asa amorezata in secret de Pattinson incat am trecut cu vederea.
    Al treilea m-a debusolat de tot.Eclipsa pe ecran, eclipsa in capul meu.
    Ultimul a mai asezat un pic lucrurile. Oricum savuram personajele, povestea de dragoste in sine…cred ca putin imi pasa de scenariu.

    Cand am terminat de vazut am cumparat prima carte.
    A fost surprinzator sa descopar ca filmul nu acoperea nici pe sfert gandurile Bellei. Atatea nuante ratate sau care nu puteau fi cuprinse in pelicula.
    Asa am ajuns ca dupa fiecare carte citita sa mai vad o data filmul respectiv.
    Eeeee….altfel sta treaba. Toate capata un sens, stii dinainte ce gandeste X sau de ce actioneaza asa Y.

    Am inceput sa scormonesc internetul, sa aflu, sa descopar…Poate diferenta dintre pelicule se explica si prin faptul ca fiecare film a avut un alt regizor. A fost interesant sa vad tot felul de filmulete ”behind the scene”.

    Acum citesc „Eclipsa”. Desigur ca am sa vad din nou filmul dupa..

    Personal, as spune ca seria e ok.Nu o capodopera, dar a dat niste idoli unei generatii, a mai ramas o poveste de dragoste in cinema.

    Cat despre ”Breaking dawn”-ca sa nu deviez foarte tare de la postul asta- v-ati fi asteptat la ceva mai mult? daca da, la ce…concret?
    Mie mi s-au parut de ajuns nunta- ca doar toate muream sa vedem cel mai bine pastrat secret- rochia.
    Un mire pe care ni l-am dori macar intr-o imbratisare, noaptea in vis – fara colti infipti in gat, normal. :))
    O luna de miere de vissssss…ce loc superb, nu?
    Am admirat maiestria machiajului Bellei. Realizata impecabil- a aratat exact cum trebuia sa arate- rau spre foarte rau- cu o suferinta care-i macina oasele si o ducea spre marele final.
    Final in care a aratat fabulos de perfecta in chip de vampirita.
    Admit ca afurisitul de film m-a tinut cu sufletul la gura pana in ultima secunda.
    (mai ales ca nu citisem cartea si nu aveam de unde sa stiu ca nu va muri).

    Eh…cam asta e cu celebra serie si celebrele filme, din punctul meu de vedere.

    Pana termin „Eclipsa” de citit am trecut la „Vampire diaries”-sezonul 1. Vreau sa raman conectata cat mai mult la lumea asta. :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 01, 2012 @ 22:52:33

      Nu stiu daca m-as fi asteptat la mai mult sau la ce, dar ideea e ca filmul nu mi-a transmis nimic. Si daca eu ma uit la un film si nu simt nimic, atunci e clar ca nu mi-a placut. Si eu sunt mare amatoare de chestii romantice, fie ele mai mult sau mai putin siropoase.
      Raman la parerea mea ca prima carte nu trebuie ratata, dar fara celelalte se poate.

      Răspunde

  6. Bia
    Iun 03, 2012 @ 23:09:33

    Hmm, sincera sa fiu si mie mi-a placut primul film cel mai mult :-?? Al doilea… nu-i suportam fatza lui Taylor cu claia aia de par in cap :)), Eclipsa a fost dragut, pentru ca nu a fost doar Edward-Bella, Bella-Edward, ci s-a mai pus accent si pe celelalte personaje :). In plus, Breaking Dawn nu prea a fost cine stie ce, la inceput mi-a placut, dar la operatie am inchis pur si simplu monitorul de frica :)). Apoi, m-am apucat de carti… si… wow, nu e nici jumate de poveste spusa in toate cele 4 filme de pana acum! Asta m-a dezamagit :(. Si nu mi-a placut, cum am mai spus, faptul ca marea parte e doar Edward-Bella, Bella-Edward. Inteleg ca e dragostea mare, dar mai sunt si alte personaje *nu principale, dar totusi*. Acum astept cu nerabdare ultimul film, nu de alta, dar tare draguti mi se par aia din clanul Volturi. Mai ales acrita aia care o joaca pe Jane, si aia care o joaca pe Alice:). Dar , sunt curioasa cum se va termina, care va fi secventa de final, pentru ca romanul se termina ceva de genu’ „Si am trait fericiti in aceasta mica, dar perfecta bucata de eternitate” *a se citi ca pur si simplu mi-a ramas in cap fraza asta de final =))*. Doa, in concluzie, am scris un comentariu gigantic, dar ce e drept este ca ma asteptam la altceva din partea filmului, mai ales ca dupa luna de miere, in Zori de zi cand Bella e insarcinata este povestit tot din perspectiva lui Jacob, cand in film e tot din perspectiva Bellei. :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 04, 2012 @ 16:59:38

      Hihi :)) eu nu-i suport fata lui Taylor in nici unul dintre filme:)). Nici pe a lui Robert.. Doar de cea care o joaca pe Alice chiar mi-a placut <3.
      Aaa, de fapt mie doar partea Edward-Bella, Bella- Edward mi-a placut :)) De aia mi-a placut primul volum. Si asa fac in general la astfel de carti..ma concentrez pe povestea de dragoste si atunci cand mai povesteste despre alte personaje parca abia astept sa termine cu ele si sa revina la cele principale :))

      Răspunde

  7. Bia
    Iun 13, 2012 @ 21:35:47

    Oh, acum am inteles ce spuneai tu ;;). Am descoperit Midnight sun, nu stiu daca stii, un al 5-lea volum din seria Twilight. In cateva cuvinte : aceeasi poveste pe dos, din perspectiva lui Edward. E atat de… genial ! <33 Acum s-a intors toata perspectiva mea, adiica, Edward-Bella, Bella-Edward e altfel, si celelalte personaje sunt puse si ele in lumina. Cel putin, am ramas cu gura cascata cand am citit (pe scribd) cum s-a indragostit el de ea. Ce fel gandesc baietii… :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Iun 14, 2012 @ 00:08:55

      Da, am auzit de Midnight sun, dar credeam ca e doar o continuare a povestii. Chiar pare interesant sa aflii si gandurile lui Edward :), dar, cum nu sunt o fana prea infocata a seriei, nu ma tenteaza asa tare:). Iar acum deja incep sa ma obisnuiesc sa citesc carti si din perspectiva baietilor, desi inca mai are o gramada de farmec, nu se compara cu prima data, cand ii citeam gandurile lui Sam in Fior, si un pic mai tarziu ale lui Ethan din A 16-a Luna :).

      Răspunde

  8. ioana
    Oct 21, 2012 @ 22:42:34

    oare ce se intampla cu Stephenie Meyer ? d c nu mai publica nimic? mie mi-au placut cartile, le ador.

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

