Recenzie~ Ingerul Noptii de Becca Fitzpatrick

Nu stiu din ce cauza necunoscuta, cartea asta nu m-a atras niciodata. Asta e si motivul pentru care mi-a luat asa de mult pana sa ii dau o sansa. Dar mai bine mai tarziu decat niciodata, pentru ca pana la urma mi-a placut asa de mult ca a ajuns una dintre cartile pe care le ador si la care imi mai fuge gandul din cand in cand.

Totul incepe atunci cand Nora il intalneste pe noul coleg de la scoala, Patch *hi hi, petic :) *. Si de aici pana la a fi inconjurata de lucruri stranii pe care nu reuseste deloc sa le inteleaga (ca de exemplu faptul ca il aude pe noul coleg vorbindu-i in capul ei)…ei bine, nu e decat un pas. Pe parcursul volumului Nora continua sa incerce sa faca lumina in jur si sa descopere cine era defapt misteriosul Patch, de care desigur ca ajunge sa se indragosteasca *si sa nu-mi spuneti ca nu va asteptati la asta! *.

Chiar de n-am povestit despre cine stie ce grozavie *defapt n-am povestit mai nimic din adevarata actiune, dar asa imi place mie; pentru ca urasc atunci cand vad pe alte bloguri prin recenzii ca povestesc tot ce se intampla in carte sau dezvaluie detalii importante…*, actiunea nu e nici pe departe prea simpla, dimpotriva, te tot ameteste si te tine in suspans de nu mai vrei sa lasi cartea din mana. In plus, mai e si chestia ca nu stii daca sa ai sau nu incredere in Patch. Pentru ca vrei sa ai incredere in el, dar chiar atunci face sau spune ceva si arunci la polul opus. Ce sa mai zic de biata Nora? :). Eu abia la sfarsitul sfarsitului volumului doi m-am convins -cel putin asa cred- daca sa am sau nu incredere in el…

In concluzie, daca nu ati citit deja Ingerul Noptii, atunci trebuie neaparat sa o faceti! Cartea asta chiar merita citita, va spune Sayuki :).

Photobucket

25 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Ian 15, 2012 @ 22:57:35

    Suna foarte interesant. :)
    Ce parere ai: e mai frumoasa decat Damare?

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 16, 2012 @ 21:32:01

      Oh, te rog nu ma pune sa raspund la asta! :)) Nu stiu pe care as pune-o mai sus in top, eu le ador pe amandoua, amandoua sunt la fel de frumoase, desi in moduri destul de diferite: Damnare are o atmosfera mai calda, linistita, romantica, pe cand Ingerul Noptii, desi are si ea atmosfera romantica, e totusi mai alerta si mai… intunecata…

      Răspunde

  2. Niahara
    Ian 15, 2012 @ 22:58:00

    Uf, tocma acum cand am ramas eu fara bani am inceput sa descopar toate cartile bune. Ma atrage mult coperta la cartea asta, iar recenzia ta a adancit misterul, deci m-a facut si mai curioasa. ( *adds to wishlist* )

    Răspunde

  3. Rose
    Ian 15, 2012 @ 22:58:16

    Damnare* ;))

    Răspunde

  4. Pantea Adina
    Ian 16, 2012 @ 00:29:10

    foarte draguta recenzia:x
    ..vreau sa te intreb daca tu ai citit si volumul 2..cum tot ai amintit de el:>

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 16, 2012 @ 21:34:15

      Da, doar ce l-am citit, de aceea am si amintit despre el :). Mi-a placut mult, foarte mult, dar parca nu chiar la fel de mult ca primul..dar tot mi-a placut foarte mult :))

      Răspunde

  5. Pantea Adina
    Ian 16, 2012 @ 00:30:33

    Si daca l’ai citit ce parere ai despre el:)

    Răspunde

  6. Zipyღ
    Ian 16, 2012 @ 13:21:51

    Prima data cand am citit-o am fost entuziasmata, pe urma nu. Al doilea volum ma cam dezamagit.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 16, 2012 @ 21:38:06

      Mie mi-a placut si al doilea. A fost la sfarsit intorsatura aia de stiuatie in care am aflat cum au stat defapt lucrurile de-a lungul intregului volum si care m-a facut sa-i dau punctaj maxim, ca inainte de asta scorul era putin stirbit de cateva sutimi :)

      Răspunde

      • Pantea Adina
        Ian 16, 2012 @ 23:14:54

        cu sfarsitul cartii a doua astept cu sufletul la gura continuarea in Tacere:X…dar bineinteles ..pana se publica si la noi…pff:))

      • Sayuki
        Ian 16, 2012 @ 23:19:59

        Da, da da, si eu <3 Pana apare o sa murim incet si sigur de asteptare @.@ …Dar cel putin Litera mi se pare o editura ceva mai ok, ca sunt altele care se misca mult mai greu…

  7. Dee.
    Ian 17, 2012 @ 19:24:18

    Pe mine nici acum nu ma prea atrage cartea, desi am vazut destul de multi care au fost in situatia mea si totusi au citit cartea. Evident, nu au regretat. O s-o citesc si eu candva, asta e sigur, dar pana atunci, frumoasa recenzie!<3

    Răspunde

  8. andreidanyels01
    Ian 17, 2012 @ 20:49:08

    Si eu o am in biblioteca, ambele volume, zielele astea o sa le dau o sansa, mi-a placut mult recenzia.

    Răspunde

  9. Lexie
    Ian 20, 2012 @ 20:29:29

    Ti-am spus ca o sa-ti placa! Ce ma bucur ca ti-a placut XD

    Răspunde

  10. Niahara
    Feb 26, 2012 @ 19:31:06

    Deci, mai am un pic si termin si tot ce pot spune este: Patch <3<3<3
    Irezistibil e putin spus… a devenit in mod oficial unul din personajele mele favorite din ultima perioada :D

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 22:14:16

      Hi hi, stiu cum e :)) I-am dat cartea si colegei de banca si vreo 2 saptamani am fost amandoua Patch Patch Patch Patch <3333 Acum ne-a mai trecut un pic, suntem asa doar ocazional :)). Abia astept aprilie sa apara volumul 3 <333

      Răspunde

  11. deea97
    Apr 07, 2012 @ 23:12:45

    e mai buna ca damnare ? merita citita ?

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 07, 2012 @ 23:15:21

      Cu siguranta merita citita! Poate e doar un piculet de tot mai buna ca Damnare. Mie mi-au placut ambele foarte mult <3

      Răspunde

      • deea97
        Apr 07, 2012 @ 23:20:04

        peste tot citesc ca seria asta e mai buna ca damnare si pot sa spun ca ma simt un pic „tradata” mie mi-sa parut geniala seria .Si aud numai ca e greu de citit si ca seama mai mult cu o tema si ca te plictiseste …

  12. Sophie
    Iun 02, 2012 @ 00:11:36

    Iubesc seria asta!Pentru mine sunt cele mai bune carti fantasy.
    Sper sa apara luna asta volumul trei.

    Răspunde

  13. Alecsandra
    Noi 23, 2012 @ 23:04:08

    In primul rand felicitari pentru blog! Foarte interesant si review-urile sunt A+! Cartea asta, m-a pus pe jar si in 24 de ore am terminat-o de citit. Inca nu am citit a doua carte din serie, dar in curand sper ca am sa ma apuc de ea. Daca se poate o recomandare pentru cartile lui Jennifer L.Armentrout- Half-Blood & Pure! Mie una mi-au placut enorm de mult!

    Răspunde

  14. anca
    Dec 07, 2012 @ 21:19:49

    mie mi s-a parut patetica. desi speram sa gasesc ceva inedit in ea, am gasit aceleasi clisee de telenovela

    Răspunde

  15. lirenna
    Iul 17, 2013 @ 13:55:29

    Vad ca sunt printre ultimii care au citit cartea asta… A fost ok, mi-a placut ca e un subiect care nu e atat de des abordat , dar cred ca nu am citit-o cand trebuia , pentru ca din cand in cand cam ramaneam in ceata…. m-a ametit rau de tot chestia cu Patch-Bun-Rau-Bun-Rau….

    Răspunde

  16. Andreea
    Dec 26, 2014 @ 17:32:18

    Are doar 3 volume ? :) As fi tentata s-o incerc. :/

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

