Noi carti cu Bravo si…oh, Doamne, e mort!

Nu uitati, cei ce inca nu aveti in biblioteci Jurnalele Vampirilor, ca incepand de pe 17 ianuarie puteti lua impreuna cu revista Bravo/Bravo Girl in fiecare marti cate un volum al acestei serii :) Click pe imagine pentru datele de aparitie ale fiecarui volum si alte detalii.

Hmm..si a doua parte din titlu se refera la pc-ul meu, al carui al 7-lea sau al 8-lea (nici eu nu mai stiu sigur) deces din ultimile 6 luni l-am constatat joi dupa-amiaza. Am incercat sa-l resuscitez mai intai promitandu-i ca fac curat pe desktop apoi, pentru ca nu a vrut sa se trezeasca, uitandu-ma urat la el. Dar nimic. E mort de-a binelea. Iar. Si asa ajung sa stau iar la batrana unitate de nadejde care tocmai a implinit de Craciun 9 ani. Eh, hai ca nu-i asa batrana, nu? :)) Si ea se presupune ca a murit cand avea vreo 6 ani, dar vad ca la mine pc-urile se tot strica si apoi invie mai ceva decat Elena Gilbert, ca tot vorbeam mai sus de Jurnalele Vampirilor :).
De-asta am cam lipsit de pe aici zilele astea. Ei, defapt nu de asta, am stat fara pc doar joi si vineri, dar parca nu-i asa frumos sa postezi cand unitatea n-are placa de retea si esti nevoit sa stai cu un stick infipt in ea, cu netu’ la viteza de 7.2 Mbps, asteptand 7 ani sa se incarce pagina, apoi sa-ti spuna ca pagina nu s-a putut incarca, sa-ti insire 7 motive pentru care e posibil sa se fi intamplat asa nenorocire planetara, apoi sa te apuci sa dai refresh-uri pana binevoieste a se incarca pagina (culmea ar fi ca dupa atata asteptare sa iti dai seama ca defapt nu aia era pagina pe care o cautai xD )

Photobucket

16 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Ian 10, 2012 @ 10:10:29

    Pai, nu le am in biblioteca, dar le-am citit, oare chiar merit sa le mai cumpar. Prefer sa cumpar o carte pe care nu am citit-o, nu?
    Tu ce parere ai?

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 10, 2012 @ 14:13:34

      Pai asa ar fi normal. Dar nu ma intreba pe mine, eu le-am citit la inceputul anului si mi le-am cumparat prin vara pentru ca le-am prins la oferta de 17 lei (parca) toate 4, asa ca nu m-am putut abtine :)).
      Acum depinde, daca ti-au placut mult, cred ca merita sa le ai in biblioteca. Mie-mi place sa am cat mai multe dintre cartile preferate in biblioteca, poate intr-o zi voi vrea sa le recitesc :).

      Răspunde

  2. Dee.
    Ian 10, 2012 @ 10:24:47

    De-abia astept cartile!<3 Condoleante pentru PC'ul tau:]].

    Răspunde

  3. Rose
    Ian 10, 2012 @ 22:00:52

    Abia aştept să apară cărţile! Mai e doar o săptămână :)
    Îmi pare rău pentru PC-ul tău. R.I.P. :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 10, 2012 @ 22:28:51

      Nuuu, nu nu nu, nu R.I.P! El trebuie sa invie, asa-i legea naturii, un pc moare, acelasi pc merge la doctorul de pc-uri si apoi invie, nu se odihneste in pace :)

      Răspunde

  4. Dee
    Ian 11, 2012 @ 16:32:02

    Am deja toata seria, nu mai are rost sa le iau cu revista :D

    Răspunde

  5. Niahara
    Ian 13, 2012 @ 19:12:50

    Imi pare rau pentru PC-ul tau, sper sa-si revina repede. Al meu saracul este grav bolnav si el :)

    Cred ca voi lua si eu cartile, macar prima sa vad cum e. Imi pare rau acum ca am pierdut Nu plange sub clar de luna, dar poate o mai gasesc pe undeva.

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 13, 2012 @ 20:18:45

      Posibil sa o gasesti, dar oricum, sa nu-ti para asa rau, ca n-ai ratat cartea secolului; nici macar pe-aproape :)… E oarecum draguta, dar cam atat. Si nu te uita pe blog la Leda, oricum acolo toate cartile sunt ridicate in slavi in comentarii @_@

      Răspunde

      • Niahara
        Ian 13, 2012 @ 20:47:38

        Ca la majoritatea editurilor, trebuie sa-si vanda si oamenii cartile. Nu ma voi chinui foarte tare sa o caut, daca o gasesc inseamna ca are noroc si va fi citita, daca nu, nu.

  6. Cristina
    Ian 28, 2012 @ 13:14:34

    Am cumparat primele doua volume si abia astept urmatoarele ^^ ma deranjeaza putin faptul k nu seamana.cu serialul sau cu jurnalele lui stefan in rest e super cool

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 28, 2012 @ 17:31:02

      Uof, sa nu mai zici asta! Nici de-ar fi vrut autoarea sa le faca sa semene cu serialul, tot n-ar fi putut! Serialul e aparut acum, de curand si el este facut dupa cartile asta, scrise in anii ’90.
      Asta-i motivul pentru care nu suport eu serialul asta, ca e atata lumea care l-a vazut inainte sa citeasca seria si apoi cand dau de carti stramba din nas, ca nu-i aceeasi actiune si ca trebuiau sa semene mai mult cu serialul…

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

