Recenzie~ Predestinati de Josephine Angelini

Desi actiunea se desfasoara in prezentul insulei Nantuchet, intreaga poveste incepe in antichitate si are la baza razboiul Troian. Asa cum in alte carti ne-am obisnuit ca personajele sa fie oameni si vampiri/varcolaci/vanatori de umbre, etc., aici avem semizei :). Dar nu e doar atat, ci intram intr-o adevarata lume a zeilor de pe muntele Olimp, plina cu blesteme, obiecte magice si legende ce se pare ca au mai mult decat un sambure de adevar. Pe tot parcursul cartii gandul mi-a tot zburat la vremea cand citeam Legendele Olimpului

Povestea a inceput cand Elena din Troia a fugit impreuna cu Paris, refuzand sa renunte la dragostea lor si declansand astfel razboiul la care au luat parte atat oamenii si semizeii, cat si zeii. Iar acum, intorcandu-ne in prezent, pare ca istoria e pe cale sa se repete. Desi la inceput Helen simtea nevoia de a-l omori pe Lucas, fiind controlata de Furii, cei doi reusesc sa se elibereze de ele, dar consecintele pot fi dezastruoase.

Legat de personaje, nu prea mi-a placut ca a trebuit sa ajung pana pe la jumatatea cartii si abia atunci au inceput sa-mi placa personajele principale. In schimb, m-am atasat imediat de Jason si Ariadne, verii gemeni ai lui Lucas si de Claire, sau Giggles, cea mai buna prietena a lui Helen, care mi se pare tare amuzanta ; iata si cateva replici de-ale ei :) :
«Ah, la naiba ! Chiar esti un vampir, spuse Claire cu o expresie dezamagita, dar deloc surprinsa. »
« Stiam ca poti sa zbori de cand eram mici. Chiar te-am impins de pe acoperis la un moment dat ca sa fiu sigura. »
« Ne-am certat in legatura cu tine si cu Lucas si apoi ne-am impacat, si… Era pe jumatate gol, ud leoarca si e semizeu ! Cum naiba sa nu te cuplezi cu el ? »
« Crezi ca ai putea sa-l tii pe Lucas ocupat in noaptea de dinainte de examene ? intreba Claire pregatita sa se apere de palmele in gluma ale lui Helen. Chiar nu stiu de ce te abtii, Len. In primul rand, e al naibii de frumos. In al doilea rand, este atat de al naibii de frumos, incat de pune de doua ori. In al treilea rand, te-a vazut cazand si a plecat de la antrenament ca sa se asigure ca esti teafara. Asta e chiar devotament. »

Recunosc ca la inceput nu mi-a placut cartea, dar in final i-am dat 4 din 5 stelute, deci chiar mi-a placut :). Nu ezitati sa o cititi, mai ales daca v-au placut Legendele Olimpului.

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Ian 05, 2012 @ 10:20:38

    Pare foarte interesant :) . Ideea cu semizeii e tare draguta, dar m-ai convins complet cu replicile lui Helen. Abia astept sa o cunosc si eu mai bine.
    O zi frumoasa! ^_^

    Răspunde

  2. Rose
    Ian 05, 2012 @ 10:21:18

    Am vrut sa spun Claire*

    Răspunde

  3. Sayoco
    Ian 05, 2012 @ 12:32:24

    Putem sa devenim bloguri partenere…sau asa ceva ?! Pt ca am observat ca scriem despre aproape aceleasi carti si ne intereseaza acelasi tip de carti.Eu sunt la inceput si nu ma prea descurc poate ma poti tu indruma
    http://sayco-yourdream.blogspot.com/
    te rog sa imi raspunzii…( sau sa imi lasi un com :) )

    Răspunde

  4. DORICE
    Ian 05, 2012 @ 12:38:51

    Nu era foarte hotarata daca vreau sa o citesc, dar pana la urma cred ca am s-o trec pe lista cea luuuuuunga!! :))
    Multumim ca ne tii informati!

    Răspunde

  5. Lexie
    Ian 11, 2012 @ 21:13:25

    Foarte buna cartea XD Am citit-o :x

    Răspunde

  6. Lexie
    Ian 11, 2012 @ 21:14:30

    N-o sa regreti nimic nici in volumul doi ;) Eu abia astept sa fie publicat volumul trei :-w

    Răspunde

  7. Ioana Rosu
    Sep 14, 2012 @ 15:05:21

    cea mai tare si mai grozava carte :<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3)))

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

