Un motiv de optimism #2 Viseaza!

Pentru ca e prima zi din 2012 si trebuie sa incepem anul cu bine, am zis ca un post in categoria ce vrea sa ne faca sa zambim ar fi numai bun. Si de data asta am ales ca motivul de optimism sa fie visele.
Viseaza! Pentru ca visele sunt gratis si sunt infinite. Pentru ca viata fara sa visezi mi se pare oribila si lipsita de sens (si aici ma refer atat la ce visezi sa faci in viata asta, ce-ti doresti tu cel mai mult, cat si la reverii, adica visele alea cu ochii deschisi in care sunt eu experta *nici nu stiti cat imi place sa fac asta :))* ) Si nu in ultimul rand, pentru ca poti :).

Si sa nu uitati ca nici un vis nu este imposibil!

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

