Si a mai trecut inca un an….

Anul trecut pe timpul asta spuneam ca a mai trecut un an, unul care nu mi-a placut si pe care il consider unul dintre cei mai urati ani ai mei. Ma bucur ca nu e nevoie sa spun si acum acelasi lucru, pentru ca 2011 chiar a fost un an…dragut?… In fine, l-as descrie mai degraba ca un an „nebun”, in care m-am schimbat mult…sau sa nu spun chiar schimbat, ci cred ca am reusit in mare parte sa ma descopar pe mine insami, sa aflu cine sunt si sa accept asta :) *adica, amestecand ce cred eu cu ce cred ceilalti, sa stiu ca sunt o rockeritza pesimista, sadica *mda, matematica a contribuit la descoperirea chestiei asteia :))* foarte sensibiloasa, visatoare, vampir *hi hi, chiar mi s-a spus asta ;3 * si lista poate continua…marog, eu ma consider ciudata, si imi place asta :) *.

Nu ma simt pregatita sa ma despart de anul asta, dar niciodata nu am fost si probabil nici nu voi fi. Nu mi-au placut niciodata sfarsiturile, chiar de stiu ca dupa asta urmeaza un nou inceput. Dar asta inseamna schimbare; iar eu nu suport schimbarile @.@
In fine, nu pot opri eu timpul in loc si nici nu pot mari anul, asa ca am sa fac lucrul care imi place cel mai mult sa il fac la fiecare sfarsit de an: liste (da, eu si pasiunea mea pentru liste :)), am ajuns sa le lipesc pana si pe peretii camerei…).

Am facut asta si anul trecut, asa ca pastrez traditia:
Top 10 carti citite in 2011:
1. Fior de Maggie Stiefvater
2. Seria Damnare de Lauren Kate (Damnare, Ratacire)
3. Seria Academia Vampirilor de Richelle Mead (toate cele 6 volume, dar mai ales vol. 2, Initierea si vol.3 , Atingerea umbrei)
4. Ingerul noptii de Becca Fitzpatrick
5. Seria Jurnalele Vampirilor de L. J. Smith (si cu asta ma refer doar la primele 4 volume, ciclul Intoarcerea nu intra in top; iar preferatele mele au fost vol. 3, Furia si vol. 4, Reuniunea)
6. A 16-a Luna de Kami Garcia & Margaret Stohl
7. P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern
8. Trandafiri de Leila Meacham
9. ~
10.~

Mentiuni: Altfel de Ingeri de Lili St. Crow, Vampirii din Morganville de Rachel Caine, Vampire Kisses de Ellen Schreiber, Invocarea de Kelley Armstrong
Nici titlurile din top, nici cele de la mentiuni nu sunt puse intr-o ordine anume, cu exceptia primului loc, Fior, despre care sunt sigura ca e cartea mea preferata <3.

Mda, am lasat goale pozitiile 9 si 10 pentru ca am considerat ca acestea 8 sunt cartile care mi-au placut cel mai mult pe anul asta, si desi mi-au placut foarte mult si cele de la mentiuni, totusi nu le pot baga pe toate in aceeasi cratita :).

Intrbare-ntrebatoare: ce spuneam anul trecut ca vreau sa citesc anul asta?
• Cimitirul animalelor – Stephen king,
• Damnare – Lauren Kate
• Academia Vampirilor – Richelle Mead
• Jurnalele Vampirilor – L.J.Smith
• Invoacrea – Kelley Armstrong
Ei bine, le-am citit pe toate, mai am doar 100 de pagini ca sa termin volumul 7 din Jurnelel Vampirilor si sa intregesc toate seriile. Dar sigur o termin pana in 2012 :).

Si acum, ce vreau sa citesc anul asta?
Buna intrebare, pentru ca nici nu se compara situatia in care eram acum un an, cand eram abia la poarta paranormalului, nu citisem inca nimic de acest gen si aveam atatea din care puteam alege, cu situatia de acum, cand lista mea de cumparaturi e relativ scurta, fata de cat a fost candva. Dar sigur ca pot gasi si carti pe care tin neaparat sa le citesc, si acestea sunt:

1. Pasiune de Lauren Kate, pe care abia astept sa pun mana (mda, si mai sunt si mama, o colega de-a mamei, o colega de-a mea si mama acestei colege care asteapta la fel de mult sa pun eu mana pe carea asta :)) )
2. Paranormal de Kiersten White ~ o Doamne, dar de cat timp vreau eu sa citesc cartea asta! Cu multe luni inainte sa aflu ca va fi publicata la noi…
3. Seria Harry Potter de J. K. Rowling ~gata, m-am hotarat sa-mi inving cosmarul din generala :). Nu ca as avea ceva cu Harry (defapt, nici macar n-am vrut sa ma uit la filmele cu el, v-am spus eu ca sunt o ciudata), dar aveam ceva *okay, aveam mai multe..* cu profa de romana care ne batea la cap *okay, era mai mult decat atat, incepeam sa cred ca e un monstru care se hraneste cu groaza bietilor copchii atunci cand in clasa se crea atmosfera aia de inmormantare xD* sa citim cartile astea; normal ca nu le-am citit!

Ar mai fi Divergent de Veronica Rith, Daca as ramane de Gayle Forman, Legaminte de Alley Condie, Tunele de Roderick Gordon & Brian Williams, continuarile seriilor pe care le-am inceput si in jur de 10 carti necitite care mi s-au adunat in biblioteca, dar cele 3 de mai sus sunt principalele :).

Anul asta a fost unul foarte bogat in carti pentru mine, cel mai bogat pe care l-am avut si ma laud cu 75 de carti citite, in curand 76, ca termin azi si Miez de noapte :).Imi puteti vedea lista aici. Oh, chiar sunt mandra de mine, daca adun restul cartilor pe care le-am citit in toti anii precedenti, nu prea cred ca ajung la 75…

Gata, tocmai am observat cat am scris *oh oamne, cat pot sa palavragesc, bine ca nu fac asa si cand vorbesc in viata de zi cu zi, ca murea omu’ langa mine si eu nu observam xD *.
Deeeeci, eu v-am lasat; va urez La Multi Ani! si un an bun in 2012, sa va distrati la noapte si sper sa parasiti acest an fara sa aveti regrete, ca asa-i frumos :). Si am eu un sentiment de cateva saptamani incoace ca si anul care vine va fi, cel putin pentru mine, macar la fel de frumos ca 2011; na ca sunt si eu macar o data optimisa! :)

Sper sa ne-auzim si la anul, de preferat cu si mai multe carti in biblioteci :)

Photobucket

10 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Dec 31, 2011 @ 11:18:59

    Un an nou fericit si tie! ^.^

    Răspunde

  2. giddusadik
    Dec 31, 2011 @ 12:43:16

    ====MEGA-FELICITAREA DE AN NOU===== LA MULTI ANI 2012========

    Salutare si bine te-am gasit! Ai un gand bun, o urare pe care vrei s-o adresezi blogosferei? Atunci completeaza aceasta felicitare si trimite-o mai departe la 10(zece) bloggeri pe care-i apreciezi!
    -Preia prin copy&paste felicitarea din acest comentariu, adauga gandurile tale, urarea ta, numele si linkul tau, apoi inchide felicitarea si trimite-o mai departe, tot prin comentariu, catre 10 bloggeri pe care-i apreciezi!
    Daca esti unul din bloggerii la care felicitarea se va afla sambata 31 decembrie 2011, intre orele 17.00 si 18.00 atunci te rugam, inapoiaza felicitarea echipei Mostwantedblog.org pentru a fi publicata si aratata la toata blogosfera! Daca nu stii cui s-o trimiti mai departe inapoiaza felicitarea catre mostwantedblog.org! Te rugam, lasa aceasta parte de text, nealterata, te rugam vino alaturi de noi sa uram tuturor un An Nou fericit si plin de realizari!

    *Gandurile lor merg catre tine!

    -La Multi Ani si un 2012 asa cum il visati! Liviu R. – balantza.com

    -Sa aveti un 2012 cu sanatate, fericire si realizari! LA MULTI ANI!
    RobertN – http://acrilice-pointpen.blogspot.com/

    -Fie ca acest Nou An, sa va aduca in viata multa bucurie, implinire sufleteasca si multa dragoste, LA MULTI ANI! Lavi H.
    http://lavii-osperanta.blogspot.com/

    Fie ca 2012 sa va aduca de 2012 ori mai multe bucurii si impliniri. La multi ani!! !!! Flyerboy
    http://gabyzmb.blogspot.com

    2012 Sa va aduca tot ce va doriti,sa fie un an plin de fericire,sperante si mangaiere din partea celor dragi!
    Raisa
    http://www.newcomiclife.blogspot.com

    Fie ca anul 2012 ca va aduca numai fericire, implinirea dorintelor, sanatate si familia aproape, alaturi de cele mai dragi persoane. La multi ani!!!
    Gabriela
    http://angelfrommyheart.blogspot.com/
    Fie ca anul 2012 sa fie de 12 ori mai frumos si de 12 ori mai multe bucurii de 12 ori mai multi vizitatori si mai multi membri pe blog, de 12 ori mai bogat si de 12 ori mai mult cum vreti voi La multi Ani!!!
    APY
    http://apyblog.blogspot.com/
    Sa aveti un an imbelsugat, cu multe bucurii, impliniri!
    Cel mai mult iti doresc sa fii fericit/a
    La multi ani!
    -Claudiu http://cartialese.blogspot.com/

    Fie ca anul 2012 sa va implineasca toate visele si sa fie plin de bucurii.
    La multi ani, Andruska & Ghanda
    http://povesti-intunecate.blogspot.com

    Fie ca anul 2012 sa fie mult mai bun ca anul 2011,sa si fie plin de bucurii si de dragostea tuturor celor din jur.
    -Monika
    http://stepintoanewworld.wordpress.com/

    Sper ca anul care vine sa va umple inima de bucurie si iubire si viata de noroc si prietenie! La Multi Ani si La Multi Bani!
    -Nadia
    http://inabookshelf.wordpress.com/

    Răspunde

  3. Andreea Cristina
    Dec 31, 2011 @ 13:43:01

    Un An Nou Fericit! Felicitari cu cele 76 de carti citite!!

    Răspunde

  4. mmada
    Dec 31, 2011 @ 15:44:44

    Un an nou Fericit!! La multi ani!!

    Sincer te apreciez foarte mult pentru lista ta lungaaaaa de carti citite! Cred ca dintre bloggerisi cititori esti undeva printre primii din lista cu cele mai multe carti citite. CChiar nu stiu cati au apucat sa citeasca cat ai citit tu!

    :*

    Răspunde

  5. DORICE
    Dec 31, 2011 @ 19:23:58

    Mie nu imi pari ciudata!
    LA MULTI ANI! Sa auzim numai de bine!
    Apropo: Mos Craciun a venit anu’ asta la mine cu doua carti: FIOR si A 16-A LUNA! Sun suuper incantata de ele, vreau sa spun ca le-am devorat deja!
    Dar, nu imi vine sa cred ca spun asta, mi-a placut mai mult A 16-A LUNA!
    Ceea ce mi s-a parut reusit la ea este ca autoarele au reusit sa scrie din punctul de vedere al unui baiat, ceea ce cred ca e destul de dificil. Si in FIOR autoarea scrie din punctul de vedere a lui Sam da’ parca nu i-a iesit la fel de bine.
    Ca veni vorba, stii cand apare urmatorul volum dupa FIOR? Culmea e ca, desi mi-a placut mai putin, imi doresc mai mult sa citesc continuarea de la FIOR decat pe cea de la A 16-A LUNA!
    Wow, ma mir ca nu ai citit Harry Potter! Pacat ca filmele ti-au cam stricat surpriza din carti. Ma rog, cand am citit eu nu iesisera nici macar toate volumele. Ultima carte cred ca am citit-o in clasa 12-a! :))
    Sa te distrezi in seara asta!
    bye bye!

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 01, 2012 @ 21:55:30

      Uuu, ma bucur ca ai reusit sa le citesti pe amandoua :D
      Eh, haide ca nu-i asa incredibil ca ti-a placut mai mult A 16-a Luna. Eu ma bucur ca ti-au placut amandoua, dar mai ales Fior <3. Pana acum am intalnit o singura persoana care mi-a zis ca nu i-a placut Fior, si aia e colega mea de banca. Imi venea sa-i bag cartea pe gat cand mi-a zis asta, dar naaah, nu stric eu frumusete de carte pentru asta!
      Nu am nici o idee cand va aparea, Rao se misca …nu, defapt chiar stau pe loc cu seriile astea… Volumul 2 din a 16-a Luna aparea in catalogul de vara al editurii, am si eu copertile puse intr-un post, si spunea ca e in curs de aparitie. Pe naiba!
      Eu am zis ca daca nu apare volumul 2 din Fior pana in vara, mi-o iau in engleza si gata.

      Nu, nu, nu, nu mi-a stricat nimeni surpriza din carti! Mai citeste o data; am zis ca n-am vrut sa ma uit la filme, deci tot ce stiu eu despre seria asta sunt cateva nume arhicunoscute si alte chestii marunte.

      Hmm, merci ca nu ma consideri ciudata :). Mi s-a mai spus asta, dar nu conteaza, eu tot asa ma consider si n-am de gand sa ma razgandesc. Dar nu ma consider ciudata in sensul rau al cuvantului. La mine cuvantul asta nici nu mai are un sens rau, eu l-am folosit dintotdeauna ca pe un sinonim pentru diferit :). Deci cand am spus ca ma consider ciudata, am vrut sa spun ca ma consider diferita de majoritatea cunoscutilor mei. Adica inca n-am intalni pe nimeni care sa fie macar pe-aproape de felul in care ma imbrac eu, de cum ma port uneori sau de pasiunile mele.

      Răspunde

  6. DORICE
    Ian 02, 2012 @ 17:16:44

    Merci de informatii! Sper ca te-ai distrat de revelion!
    Din punctul meu de vedere toata lumea e ciudata si asta pentru ca toti suntem foarte diferiti in general. Adica, cuvantul asta ciudat nu prea se potriveste la oameni! :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 03, 2012 @ 12:55:04

      N-ai pentru ce!
      Dar m-am distrat de revelion, nu gluma! Am stat acasa si m-am uitat cu mama la Breaking Dawn :)). Am ratat revelionul asta, aproape ca nu mi-am dat seama cand a venit si a trecut. Pe mine oricum in mod normal ma apuca dimineata treaza, asa ca singura diferenta a fost ca era si mama treaza cu mine :))

      Ei, in lumea mea „ciudat” e un cuvant ce se foloseste doar pentru oameni :)). Asa am apucat-o de mica si n-am de gand sa ma schimb acum :).

      Răspunde

  7. DianaT
    Ian 09, 2012 @ 18:17:07

    Bravo pentru cartile citite!! Eu cu greu imi fac timp (scoala asta)… Am citit Divergent si a fost extraordinara!!!! Prima carte pe anul 2012 pe care am „devorat-o” :))) Seria Tunele mi s-a parut interesanta la inceput, dar nu stiu de ce m-am oprit la a 4-a carte si dusa a fost. Si nu esti o ciudata:))) ador filmele harry potter dar nu am vrut sa ma apuc de carti deoarece toti erau inebuniti dupa serie si intr-un fel am vrut sa fiu altfel :))) acum insa imi pare rau , vreau sa ma apuc de carti dar nu e la fel dupa ce vezi filmele. Un nou an fericit :p

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

