Vreau sa o citesc #11 ~ Legaminte

Gata, s-a dus Craciunul, e timpul sa revin la chestii mai…livresti *okay, a trebuit sa folosesc google translate pentru bookish, ca mai dura ceva pana mi se lumina mie mintea..dar nu-i nimic, si lui i-a luat ceva timp sa se gandeasca la traducere :))*..ca in ultima vreme parca simt ca am cam lenevit… Dar a fost sarbatoare, imi permit :)).
Sper ca ati avut un Craciun frumos si ca v-ati bucurat de cadourile de la mosu’ :).
Mie mi s-a parut totul foarte sec. In ziua de Craciun m-am trezit pe la 12 si am stat de la 12:30 pana pe la 23:30 la tv cu ochii in filme…ca printr-o minune, exact cand se termina ceva, incepea altceva ce vroiam sa vad. Vreo 5 ore nici n-am schimbat canalul :)). N-am fost nicidecum un Craciun frumos, dar nu-mi pasa. Niciodata nu mi-au placut sarbatorile in sine, ci doar zilele dinaintea lor, care mi se par pline de farmec si spirit de sarbatoare si pe care le ador, spre deosebire de ziua de sarbatoare in sine, care nu mi se pare decat o zi in care nu fac nimic…dar chiar nimic.
Oricum, mie mi-e bine si asa, mai ales ca anul asta soarta s-a gandit si la mine si mi-a dat un cadou tare frumos in saptamana dinaintea Craciunului; adica vreo 2-3 zile in care chiar am fost fericita :) A fost o combinatie de miros de libertate, o medie chiar mai mare decat ma asteptam, inghetata, iesiri cu trupa in loc de ore, caldura din autobuz si frigul de afara, parul meu portocaliu si starea de somnolenta :).

Gata, am terminat..sper..acum chiar revin la chestii livresti *incepe sa-mi placa cum suna :)* si laaaa…da, Legaminte, cartea pe care vreau sa o citesc.

In lumea In care traieste Cassia, nimic nu este lasat la voia Intamplarii. Cineva – Societatea – hotaraste pentru toti: ce sa manance, cu ce sa se Imbrace, cu cine sa se casatoreasca sau unde sa lucreze. Cand Cassia afla ca cel mai bun prieten al ei Ii va fi Pereche, considera aceasta alegere perfecta. Nu pentru mult timp Insa, caci imaginea care-i apare pentru o fractiune de secunda pe microcardul ce contine date despre Perechea ei apartine unui alt baiat… Viata ei de pana acum, atat de atent randuita, este complet data peste cap, iar consecintele actiunilor ei nu se lasa mult asteptate.

Legaminte este prima carte dintr-o trilogie despre riscurile asumate In numele iubirii, despre prietenie, speranta si curaj.

„O poveste de dragoste distopica, scrisa de un suflet de poet… In sfarsit, o minunata lume noua de care fanii seriilor Amurg sau Jocurile foamei o vor adopta ca fiind a lor.” Kami Garcia si Margaret Stohl, autoarele romanului Cronicile Casterilor

Voua cum vi se pare cartea? :)

Photobucket

1 comentariu (+add yours?)

  1. Dee
    Ian 09, 2012 @ 23:59:45

    Imi place descrierea si coperta :D cred ca o voi adauga la lista mea luuunga de cumparaturi :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

