Nou in biblioteca…(10)

Dar stiu ca a trecut ceva vreme de cand n-am mai postat la rubrica asta…inca o saptamana si se faceau 2 luni…Nu ca n-am avut ce posta, dar tot ziceam hai ca mai astept cateva zile pana imi ajunge coletul x si apoi inca putin pana ajunge si y si tot asa m-am lalait… Inca mai trebuie sa primesc 3 carti, da’ nu-i bai, pot sa le pun in postul viitor.

De la Libris am primit in octombrie Rosu de Rubin (recenzia aici), in noiembrie O zi (recenzia aici) si luna asta Predestinati, pe care inca n-am apucat sa o citesc…

Pe la sfarsit de noiembrie am prins o super oferta pe Elefant.ro si mi-am mai luat Albastru de Safir, volumul 2 dupa Rosu de Rubin, A 16-a Luna, Ingerul Noptii si Fata cu Picioare de Sticla.

Si de la Carte pentru mine am primit Miez de noapte, ultimul volum din Jurnalele Vampirilor, pe care am castigat-o la un concurs de desen :).


*Stiu ca in poza de final lipseste Ingerul noptii iar A 16-a Luna e doar supracoperta, dar amandoua au ajuns lectura de vacanta pentru colege :)
Si da, stiu si ca unele poze chiar se vad oribil, dar n-am cei face daca telefonul meu nu s-a nascut pentru facut poze, mai ales la lumina artificiala xD *

Photobucket

6 comentarii (+add yours?)

  1. mmada
    Dec 22, 2011 @ 18:44:33

    ma bucur ca ti-a ajuns cartea!!..Spor la citit!

    Răspunde

  2. Lexie
    Ian 06, 2012 @ 15:31:15

    Hm, stii care e must-read-ul din imaginile de mai sus? Ingerul noptii, asta da serie, crede-ma! Pariez ca te vei indragosti de Nora, si daca nu de Nora, macar de Patch… *sigh*

    Răspunde

    • Sayuki
      Ian 07, 2012 @ 19:20:40

      Stiu, am citit pe la inceput de decembrie cartea si mi-a placut mult…mult mai mult decat ma asteptam, pentru ca nu ma asteptam la mare lucru de la ea…
      Acum trebuie sa-mi soseasca volumul 2 saptamana asta si abia astept sa ma apuc de citit <3

      Răspunde

      • Lexie
        Ian 11, 2012 @ 21:15:58

        Repetandu-ma, chiar n-o sa regreti nimic nici in volumul doi ;) Eu abia astept sa fie publicat volumul trei :-w

      • Sayuki
        Ian 11, 2012 @ 22:38:32

        Termin in seara asta si volumul 2, mai am 30 de pagini :). Mi-a placut..mult, dar nu chiar la fel de mult ca primul. Romantica din mine nu a fost deloc satisfacuta…si incepuse asa de frumos..uf…

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

