Un motiv de optimism #1

Nu, n-am de gand sa va povestesc ceva despre McDonald’s, daca la asta va ganditi. Dar da, de acolo mi-a venit ideea…oarecum, pentru ca eu n-o sa va prezint nici un fel de cartofi prajiti, prajiturele sau alte chestii :).
M-am gandit sa fac o noua categorie, care de data asta nu are nici o legatura cu cartile. Si o data la…nu stiu..cateva zile probabil, voi posta la aceasta categorie un citat/filmulet/imagine care sa ne faca sa zambim, sa ne ridice putin moralul. Nu stiu daca functioneaza si la voi, dar la pesimista de mine chiar are efect; daca ma trezesc dimineata si aud/vad ceva ce incearca sa ma faca putin mai optimista *asta de obicei fiind sfatul zilei de la Magic FM :)* si zambesc, parca ziua aia e mai buna :).

Asa ca n-o mai lungesc si va spun vizionare placuta si sper sa va placa ideea acestei rubrici :).

Poate stiti filmuletul. Eu il stiu de ceva vreme si inca imi place foarte mult. Oricat de sadic ar suna, intr-o zi imi doresc sa am si eu o inima plina de gauri si bucati ce nu se potrivesc :)…deocamdata n-am dat nimanui nici o bucata din ea, e doar putin sifonata :).

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Rosaline
    Dec 21, 2011 @ 21:39:56

    cred ca designul de Craciun al blogului tau este cel mai frumos pe care l-am vazut pana acum. Pur si simplu adorabil! Felicitari!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

