Happy random post

Pentru inceput, ignorati titlul, e doar primul lucru care mi-a trecut prin cap si acum sunt un pic *poate un pic mai mult* cam euforica din diverse motive (mi-am salvat media la fizica: am reusit sa am un 8 tras de par :), am 9 la mate, 10 la sport *fericire maxima, anul trecut pe timpul asta aveam 9 :))* mi-a venit o carte la posta, am castigat alta carte, ploua :3..si alte motive strict secrete :)) ). Si am chef sa fac un post „ghiveci” <3.

In sfarsit e libertateee :D. Neoficial, dar nu conteaza, azi a fost ultima zi din anul asta in care a mai trebuit sa fac ceva pentru la scoala *vezi partea cu salvarea mediei la fizica* si acum in sfarsit nu ma mai tine nimeni din citit si postat pe blog si desenat <333 si facut alte chestii care-mi plac.

Am inceput sa recitesc Fior <3. N-am putut sta departe de baiatul-lup prea mult timp. E prima data cand recitesc o carte..si au trecut doar 3 luni de cand am citit-o prima data. Sper ca se intelege cat de mult ador cartea asta <3.
Si vorbind de cartea lui Maggie Stiefvater, uitati peste ce filmulet am dat:

Chiar nu m-am gandit ca ar fi cineva in stare sa-i trimita unui autor o soseta prin posta =)). Si eu sunt aia care cica traieste intr-o lume unde totul e posibil…

Si tot legat de Fior, mama m-a facut sa ma simt ca o tradatoare dupa ce mi-am schimbat tonul de apel de la telefon din Jonas and Plunkett- Summer girl (adica melodia pe care i-o canta Sam lui Grace in Fior si pe care o ador) in Christina Perri – A thousand years (adica melodia din Breaking Dawn). S-a uitat mirata la mine si mi-a zis ca ce-am facut?; l-am lasat pe baiatul-lup (Sam) pentru baiatul-vampir (Edward)? Nuuuuuuuuu…..uuuuuuu!!!….!!! Nu l-as lasa niciodata pe Sam pentru nici un alt personaj, d-apoi pentru Edward xD. Asa ca am schimbat melodia inapoi cam la jumatate din contacte, asa, ca sa impac si lupul si vampirul si sa nu ma mai simt o tradatoare :)

Ascultati, ascultati!

Nu-i asa ca e cea mai frumoasa melodie pe care ati auzit-o vreodata? :)
Nu raspundeti daca nu sunteti de acord cu mine. Lasati-ma sa visez! Ziceti-mi ca-i oribila si am sa va rup capetele!
Sunt usor *mai mult* excentrica, stiu :). Asa ajung cand imi propun de dimineata sa am o zi in care sa zambesc mult, de asta de obicei stau si vegetez in pesimismul meu, dar sadica sunt din fire :)

Se pare ca "ghiveciul" asta incepe sa devina un post doar despre Fior, asa ca inchei acum subiectul :).
Am noutati de la Leda, legate de Micutele Mincinoase:

INCREDIBIL
În curând, cartea a patra din seria Micuţele mincinoase la Editura LEDA

New York Times bestseller


VIAŢA MINUNATĂ A CELOR PATRU MICUŢE MINCINOASE S-A TRANSFORMAT ÎNTR-UN COŞMAR CÂT SE POATE DE REAL

La şcoala Rosewood Day, nimic nu este ceea ce pare a fi.

Cinci prietene foarte bune îşi spuneau cândva totul – până şi cele mai importante şi întunecate secrete! Totul părea să fie un vis devenit realitate… până când Alison, conducătoarea grupului, dispare subit.

Acum, o persoană misterioasă care semnează „A.” face ca vieţile lor minunate să se transforme într-un coşmar. Emily a fost trimisă în Iowa, să stea la unchiul şi mătuşa ei, nişte persoane extrem de conservatoare. Iubitul Ariei a ajuns după gratii… din cauza ei. Spencer se teme să nu fie implicată în asasinarea lui Ali. Dar soarta Hannei e de departe cea mai rea: ajunsă la spital – din pricina faptului că ştia prea multe –, se luptă să supravieţuiască.

Dacă cele patru fete nu încep să-mi dea ascultare, atunci Hanna o să pară cea mai norocoasă dintre ele.

Cum ameninţările lui A. devin tot mai periculoase, fetele trebuie să dezlege misterele din Rosewood. Dar va însemna acest lucru sfârşitul întâmplărilor îngrozitoare care se petrec aici…. sau va fi doar începutul?

„Fermecătoare, surprinzătoare şi sexy!” – HEAT

Eu sunt in urma rau cu seria asta. Am citit abia primul volum si al doilea ma asteapta in biblioteca sa-l citesc. Serialul mi s-a parut dragut, dar din ce am citit in primul volum, nu prea m-a impresionat…

Gata, inchei „ghiveciul”! Daca imi aduc mai tarziu aminte de ceva, revin cu un edit :)

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Dec 20, 2011 @ 10:12:49

    Ce n-as da sa fii din Bucuresti, ca sa pot face schimb de carti cu tineeeeee :(((((((! Vreau si eu sa citesc FIOR! Dar bineinteles ca nu am bani sa o cumpar. Mmm, de fapt asa avea, dar daca ii cheltui pe carti nu mai pot sa iau cadouri de craciun. Decizii, decizii…
    Poate vii la facultate in Buc??

    Răspunde

  2. Sayuki
    Dec 20, 2011 @ 12:22:35

    Asta intentionez, ca slabe sanse sa ajung prin Marea Britanie, desi tare mi-as dori <3. Dar mai avem de asteptat, ca abia sunt in a 10-a :).

    Răspunde

  3. Alecsa All
    Dec 20, 2011 @ 15:43:04

    Siii eu visez sa ajung prin Marea Britanie :X
    La mine-i tocmai invers :)) Mi-a pus azi o nota mica la fizica..sa se asigure ca nu-mi mai iese media pentru care am invatat tot semestrul..Mi-a stricat total toata ziua :|

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 20, 2011 @ 18:35:23

      Daca te face sa te simti mai bine, afla ca aproape jumatate din clasa mea (11 elevi mai exact) sunt corigenti la fizica. Cel putin pe mine ma face sa ma simt geniu cu 8-ul meu :))

      Răspunde

  4. Alex
    Dec 20, 2011 @ 17:36:03

    Esti a 10-a?? Ca mine. La ce profil esti? Si noi de azi am cam terminat, adica ne-au incheiat mediile la aproape toate materiile si ma rog neoficial suntem in vacanta plus ca scoala noastra mai organizeaza si un targ de Craciun, iar elevii toti numai la ore nu o sa fie.

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 20, 2011 @ 18:31:03

      Sunt la mate-info :)
      Mda, si la noi au cam terminat, dar tot cica trebuie sa venim ca pun abesnte… In fine, acum e momentul sa profit de faptul ca am dreptul la 9 absente nemotivate, asa ca ajungem tarziu la ore si plecam devreme. Cat imi place scoala dinainte de vacante <33

      Răspunde

  5. DORICE
    Dec 20, 2011 @ 22:25:39

    Mda… Si eu o sa incep acum cu expresia mea preferata: PE VREMEA MEA, cand eram eu la liceu…:))))
    Cel putin semestrul meu era pana in ianuarie. Ca, da, aveam totusi semestre, nu sunt chiar asa batrana.
    Dar succes la toti cu liceul, bacul, facultatea…
    V-astept in Buciharest!:)))

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 20, 2011 @ 22:32:02

      Semestru pana in ianuarie aveam si noi, pana anul asta, cand cineva se pare ca n-a avut ceva mai bun de facut decat sa ne faca un semestru de 15 saptamani (dintre care vreo 5 au fost pierdute cu tampeniile alea de teste initiale) si altul de 20 de saptamani…mda..ce sa le cerem?
      Si ne-au mai modificat si vacantele, si cica avem exact acelasi numar de zile de scoala ca si anul trecut… Pe naiba! Avem o saptamana in plus de scoala…Da’ ce cred ei ca ne fraieresc asa usor cand e vorba de vacante? >.<
      Uh..
      ….
      Gata, m-am calmat :).

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

