Vreau sa o citesc #10 Emily the Strange: Zilele Pierdute


Emily nu e o fata ca oricare alta. Poarta in fiecare zi aceeasi rochie neagra. E moarta dupa matematica si stiinta. Cele mai bune prietene ale ei sunt patru pisici negre si se da in vant dupa muzica rock si punk.

Iar acum Emily sufera de amnezie: nu mai stie nimic din ce s-a intamplat in zilele pierdute din memoria ei. Habar nu are cine este, de ce se afla in orasul Blackrock si ce legatura are cu fondatoarea lui, Emma LeStrande. Noroc cu acest caiet negru in care-si noteaza tot ce i se intampla, deseneaza pisici vagaboande si harti, lipeste fotografii si face liste care au intotdeauna 13 puncte.
Derutata de faptul ca stie cum sa calculeze viteza finala si sa repare un espressor, dar n-are idee cum o cheama, cati ani are si cum se numeste un pui de pisica, Emily aduna indicii despre identitatea ei si se trezeste in toiul unui conflict in care e mai implicata decat crede.

13 lucruri pe care le vei gasi in primul roman Emily the Strange:

1. Mister


2. Un golem frumos

3. Prastii imbunatatite

4. Patru pisici negre

5. Amnezie

6. poker-calamitate


7. Ponei furiosi

8. Un inspector dubios care urmareste chiulangii

9. Liste cu 13 puncte

10. Un generator de furtuni de nisip

11. Dubluri-fantoma


12. O misiune secreta

13. Urechelnite

De ce vreau eu sa citesc cartea asta? Pentru ca are pisici si muzica rock. Ce-as putea cere mei mult? :))
Glumesc…desi si alea sunt niste motive. Dar pur si simplu ma atrage. La inceput am pus ochii pe coperta, apoi am citit si descrierea si imi suna destul de interesanta :). Sper sa ajung sa o citesc candva, desi mi se pare un pic cam scumpa, mai ales in raport cu cate pagini are…
Cartea a aparut la noi la editura Leda. Mai multe detalii aici.

Aruncati o privire si pe sit-ul lui Emily :)

Photobucket

7 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Dec 09, 2011 @ 09:57:14

    Chiar sună foarte bine… :))!
    Vine ziua mea curând, poate o conving pe sorumea să mi-o facă (,) cadou.

    Răspunde

  2. DORICE
    Dec 11, 2011 @ 09:14:47

    Macar iti cumpara! Parintii mei mi-au cumparat toata colectia de 100 de carti de la adevarul si ceva din cea de la jurnalul national. Acum am biblioteca full, iar ai mei nu vor sa mai auda de cuparat carti. Sorumea nu e prea pasionata de carti si prefera sa imi ia bijuterii sau haine, doar daca ii cer eu bani de carti, imi da banii, nu cumpara ea cartea! :)) In ultima vreme mai castig din meditatii, si ca sa nu afle ai mei ca iau carti de pe net, le trimit la iubitul meu acasa. Aproape i-am umplut si lui biblioteca! :))

    Răspunde

  3. DORICE
    Dec 12, 2011 @ 22:46:56

    Stiu, dar mama se sperie de fiecare data cand spun ca imi cumpar carti. Si mama citeste, dar nu cred ca i-ar placea VA! :)))))

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 12, 2011 @ 23:16:50

      VA citeste mama acum :)). Si zice ca nu i se pare cine stie ce… Si dupa cat m-am zbatut sa-i fac rost de primel 4 volume, ba ca le-am pandit la biblioteca, ba ca le-am imprumutat de pe la altii, ea imi zice ca o cam plictiseste seria…uh :))

      Răspunde

  4. DORICE
    Dec 13, 2011 @ 17:29:50

    :((! Imi pare rau pentru ea, dar daca a citit atatea volume, tot trebuie sa ii placa ceva, nu?

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

