Sacrificiu Final ~ Academia Vampirilor 6

Nu imi vine sa cred ca am terminat seria… De la inceputul anului tot treceam pe la biblioteca sa verific daca nu cumva a aparut urmatorul volum din serie, ca de obicei d-na bibliotecara zice ca se dau ca painea calda, inainte sa apuce sa le puna inapoi pe raft. Si acum ce? Nu mai exista urmatorul volum…nici nu mai am motiv sa merg la biblioteca, am o gramada de carti cumparate si inca necitite, uh.

Desi imi pare rau ca s-a terminat, acest ultim volum al Academiei Vampirilor *uf, ce oribil suna* a reusit sa salveze seria; cel putin parerea mea despre serie. Primul volum a fost ok, 2 si 3 au fost superbe, printre cartile mele preferate, dar 4 si 5 m-au cam dezamagit. Ma bucur sa spun ca si Sacrificiu Final mi-a placut, nici chiar asa de mult ca volumele 2 si 3, dar indeajuns de mult :).

La inceput m-a cam plictisit, pentru ca lectura dadea pe-afara de descrieri de-ale lui Rose despre tehnici de lupta si alte chestii de genul, cu care eu nu ma prea impac, dar in apropiere de jumatate chiar a inceput sa-mi placa. In volumele anterioare am vazut ca eroii nostri s-au confruntat pe rand fie cu strigoi, fie cu alti dhampiri sau moroi, fie cu efectele spiritului sau cu chestia aia care poate asa usor sa te distruga pe dinauntru si care se cheama iubire. Ei bine, de data asta ei trebuie sa se confrunte cu toate la un loc. Si nici macar nu mai sunt strigoii cea mai mare amenintare, caci lui Rose, fata dhampir, ii este inscenata o crima si ajunge sa fie cea mai cautata criminala din lumea moroilor. Si, desi toti prietenii ei o ajuta, indirect insa, cine credeti ca ii este alaturi si fuge impreuna cu ea, ajutand-o sa scape de gardienii ce o urmaresc? Chiar Dimitri!

Cine era de fapt adevaratul criminal? Raspunsul mi s-a parut de-a dreptul socant si n-am reusit sa banuiesc nimic pana nu i-am vazut numele scris acolo, negru pe alb. La un moment dat, inainte sa aflu, nu mai aveam mult si incepeam sa tip la carte, sa-mi zica si mie cine era, pentru ca Rose stia, Dimitri stia, Adrian stia, Mihail stia…doar eu nu stiam, iar ei nu vroiau sa-mi spuna [-(.

In general, sfarsitul a fost unul fericit *si destul de neasteptat, mai ales daca stau sa compar situatia in care erau Rose si Lisa in inceputul primului volum cu situatia in care sunt la sfarsitul ultimului volum* dar au fost si destule personaje pentru care s-a terminat prost. Nu vreau sa intru in mai multe detalii, cred ca am spus destul deja :). Dar, oricum, am ajuns la concluzia ca toata seria chiar merita citita, asa ca nu ezitati!

Photobucket

30 comentarii (+add yours?)

  1. DORICE
    Dec 01, 2011 @ 09:29:30

    Culmea e ca yo m-am prins cine e criminalul exact inainte sa scrie pe foaie cu vreo doua pagini, desi daca stau bine sa ma gandesc cred ca a fost mai mult un lucky guess! :D in 2012 iese primul volum din Bloodlines, d-abia astetp!:D

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 01, 2011 @ 11:48:08

      Eu am ramas cam dezamagita cand am aflat…adica…probabil la fel de dezamagita ca restul personajelor…
      Si eu abia astept Bloodlines..o astept inca dinainte sa apara in strainatate :))

      Răspunde

  2. Rose
    Dec 01, 2011 @ 10:42:45

    Si eu am inceput ieri, seara, „Sacrificiu final”, si nu ma pot impaca (,) cu faptul ca e ultima carte a seriei! Am stat atat de mult timp alaturi de Rose, inima batandu-mi la unison cu a ei… si am capatat o mica… obsesie pentru AV. Abia astept sa apara Bloodlines si la noi!
    Nu reusesc sa-mi dau seama cine ar putea fi criminalul. Il banuiesc pe Victor… dar presupun ca e o persoana la care ma astept mai putin, nu? Ah, misterul asta ma chinue! o.o

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 01, 2011 @ 11:51:11

      E trist cand se termina o serie pe care o iubesti…
      Nu, nu Victor e criminalul, vei vedea cand mai inaintezi putin cu lectura :). Ar fi fost cam banal totul daca el era criminalul, toata lumea s-ar fi asteptat la asta..

      Răspunde

  3. Bonnie Ithil
    Dec 04, 2011 @ 10:16:34

    Hey, Buna! Sunt noua pe aici asa ca trebuie sa iti zic ca ai un blog foarte frumos.
    Eu am citit Bloodlines in engleza si mi-a placut foarte mult mai ales ca sunt si fana Adrian iar in Bloodlines il intalnesti destul de des :D si tot din cauza la Bloodlines am ajuns sa recitesc Av pt ca imi era tare dor de personaje. Cred ca e ce-a mai frumoasa serie tradusa la noi :X

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 04, 2011 @ 12:32:39

      Mersi :)
      Dupa parerea mea e doar una dintre cele mai frumoase, pentru ca primul loc in topul meu e ocupat de Fior si probabil asa va fi pentru mai multa vreme de acum incolo <3

      Răspunde

  4. laura8402
    Dec 04, 2011 @ 12:28:28

    Academia vampirilor este cu siguranta una dintre seriile mele preferate si imi pare rau ca s-a terminat.Abia astept sa apara Bloodlines si sper ca va fi la fel de buna :)

    Răspunde

  5. Bonnie Ithil
    Dec 04, 2011 @ 17:28:42

    Pe Fior nu am pus mana inca dar sper sa o fac cat mai curand :D

    Răspunde

  6. medeea
    Dec 28, 2011 @ 21:09:40

    la mne in oras nu este ultimul volum:( imi puteti spune cum se termina macar un rezumat sa stiu:)?

    Răspunde

    • Sayuki
      Dec 29, 2011 @ 20:23:10

      Nu are cum sa nu aiba ultimul volum la tine in oras, mai ales daca le-a avut pe celelalte. Poate nu e pe stoc la libraria la care ai fost, sau ceva de genul.
      Daca tot nu are, ai putea sa o comanzi online, dar eu zic ca mai bine mai astepti pana reusesti sa pui mana pe ea decat sa iti povesteasca cineva, ar strica tot farmecul povestii :)

      Răspunde

      • medeea
        Dec 29, 2011 @ 20:32:45

        stiu asa am zis si eu da la biblioteca nu este si chiar nu stiu de ce si pe multi cunoscuti iam intrebat si nu au auzit de carte:|,incerc sa ma mai interesez..mrs oricum:* in orice caz is foarte interesante cartile si m.au tinut cu sufletul la gura la fiecare capitol:)

  7. medeea
    Dec 29, 2011 @ 15:18:33

    sau macar sa stiu cu cine ramane rose :o3?

    Răspunde

  8. Andi
    Feb 26, 2012 @ 00:04:29

    Hei buna eu sunt la volumul 2 si deja am capatat o mica obsesie :)) din pacate am stricat suspansul si nu am mai rezistat am cautat pe net ce se intampla in cartea a 6-a oricum sunt sigura ca in continuare seria va ramane la fel de geniala chiar daca stiu cum se termina .

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 00:06:43

      Huh, si eu am facut ceva de genul, dar din greseala… Am citit descrierea la Bloodlines fara sa-mi dau seama ca acolo zice si ce se intampla in volumul 6…

      Răspunde

  9. Andi
    Feb 26, 2012 @ 00:08:27

    Si dupa te-a mai prins cartea ?

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 00:11:14

      Sigur ca da, dar ideea e ca stiam dinainte ce se va intampla dupa unele puncte culminante, chestii pe care as fi preferat sa nu le stiu, sa nu stric surpriza..

      Răspunde

  10. Andi
    Feb 26, 2012 @ 00:13:40

    Eu ma urasc pe mine pentru chestile astea ,pentru ca le fac intentionat adica la mine nu e doar o simpla greseala .Am capatat un obicei prost trebuie sa stiu ca totul se termina cu bine …nu stiu cum sa scap de el…

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 00:17:36

      Eu am obiceiul ca atunci cand incep o carte sa dau intai la sfarsit si a citesc ultimele cateva cuvinte :)). Hmm…gandeste-te ca intotdeauna se termina totul cu bine, asa e in cartile astea :). Sau intra pe un blog la o recenzie, cum e aici, si intreaba pur si simplu daca se termina cu bine sau nu, cel putin pe mine nu m-ar deranja sa raspund la intrebari d-astea…e mai bine decat sa rapesti din farmecul lecturii :)

      Răspunde

  11. Andi
    Feb 26, 2012 @ 00:20:31

    Multumesc <3

    Răspunde

    • Sayuki
      Feb 26, 2012 @ 00:21:07

      N-ai pentru ce :)

      Răspunde

      • Andi
        Feb 26, 2012 @ 00:25:14

        Sti ce serie am mai citit eu de aceasi scriitoare si iti spun ca e fenomenala ?georgiana kincaid chiar ti-o recomand <3

      • Sayuki
        Feb 26, 2012 @ 00:27:33

        Am citit si eu primele 2 volume… Al treilea zace in biblioteca de asta-vara :)) Pe mine nu m-a atras asa tare seria..Academia Vampirilor mi-a placut mult mai mult <3

      • Andi
        Feb 26, 2012 @ 00:31:52

        Da e adevarat nu e una dintre cele mai bune serii ale ei nu ajuns bestseller ,dar pe mine m-a prins destul de mult subiectul.Oricum sunt de acord cu tine A.V. pare mai tare

      • Sayuki
        Feb 26, 2012 @ 00:34:10

        Stai sa vezi :3 Daca zici ca esti la volumul 2, inseamna ca acum intri in partea cea mai interesanta. Mie volumele 2 si 3 mi-au placut cel mai mult din toata seria…au fost..woah O.o <333

      • Andi
        Feb 26, 2012 @ 00:36:16

        Aproape am terminat volumul doi sunt la partea aia cand fug Mason ci ceilalti :X de abia astept sa citesc volumul 3:X:X

      • Sayuki
        Feb 26, 2012 @ 00:37:42

        Uuu, atunci a ajuns la partea cea mai interesanta a volumului 2 :). Stai sa vezi aici ce rasturnare de situatie…

      • Andi
        Feb 26, 2012 @ 00:40:14

        Maine cred ca il termin :X De abia astept .Si luni mi-a promis o prietena ca imi aduce volumul 3.Desi nu pres stiu cand o sa am timp sa il citesc cu scoala….

  12. legaturi primejdioase
    Aug 10, 2012 @ 20:33:17

    Faina recenzia:) Eu sunt tristuta azi ca am terminat seria…unde mai pui ca am trecut de mult de liceu si tot mi-a placut enorm:)). Fata de tine, pot sa spun ca mi-a placut f mult ultimul volum din pct de vedere al modului cum a fost scris si al evolutiei personajelor.(dar probabil tot 2 si 3 CEL MAI MULT) Si imi pare teribil de rau ca am aflat dinainte de pe net cine era asasinul…no comment !!!!!!!!
    apropo, si eu fac treaba cu uitatul la ultimile cuvinte :)). Funny.

    Răspunde

  13. liv7AV
    Sep 19, 2012 @ 10:33:47

    Buna sunt noua pe aici si as vrea daca se poate sa-mi spui si mie daca rose ramane cu dimitri. Eu sunt la capitolul 6 din ultimul volum si mie cam frica de deznodământ. Multumesc anticipat! :D Funny

    Răspunde

  14. elena
    Mar 14, 2013 @ 21:35:34

    heiii !!!! eu am citit vol 1,2,3,4,5…
    si mai am de citit vol 6…dar as vrea sa stiu, la ce ma pot astepta ..:) :)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

