3 in 1

1. Mai intai vreau sa va anunt ca, dupa luuuu..uuungi incercari de a crea o categorie noua, ideea a venit mai usor decat ma asteptam, si anume din faptul ca am auzit multa lume spunand ca iti trebuie o gramada de imaginatie ca sa scri o carte fantasy. Apoi am priceput ca multi se refereau la faptul ca autorul inventeaza tot felul de denumiri ca moroi, strigoi, poltergeist si alte cele. Si eu incercam sa le explic ca nu autorul a inventat toate denumirile alea, ca ele exista in mitologie, dar nimeni nu pricepea ce tot vorbeam eu acolo si eu ma enervam si incepeam sa tip si..uh @.@
Asa ca m-am hotarat sa creez pe blog o noua categorie in care sa prezint in fiecare saptamana cate un mit/o legenda/o creatura fantastica, mitologica. Sper ca va place ideea :). Inca nu m-am gandit la numele rubricii, dar voi stabili o zi a saptamanii in care voi posta in aceasta categorie (da, doar un post pe saptamana, ca eu cand ma pun pe facut sapaturi, apoi uit sa ma mai opresc; si ma trezesc cu pagini intregi de material din care trebuie sa selectez cateva chestii mai importante, sa nu va plictisesc aici :) ).
Va spun de pe acum ca pentru primul post am ales vampirii, desigur :). Vom vedea si o alta fata a lor, fata de cea pe care o cunoastem si o iubim din cartile noastre.

2. La punctul 2 am noutati de la Leda :).
A aparut link-ul de precomanda pentru Paranormal *tot imi vine sa-i spun Paranormalcy..*

*click pe imagine pentru precomanda* Eu una abia astept sa pun mana pe ea, dar din pacate mai am de asteptat, ca momentan nu mai am banuti TT^TT…

A doua surpriza este editia de chiosc pentru Nu plange sub clar de luna de Heather Davis care va aparea cu revista Bravo. Inca nu stiu data, presupun ca undeva in luna decembrie.
Eu am citit-o de la biblioteca si a fost draguta; nu senzationala, dar draguta. Cred ca o voi lua pentru biblioteca personala :).

Lumina lunii îţi poate schimba radical viaţa.
Şi totul începe atât de simplu…
Tu. El. Luna.
Te-ai ars!

De acord, poate că în ultima vreme Shelby a făcut câteva greşeli în relaţiile cu băieţii (dar de unde să ştie că Wes „împrumutase” acel Porsche?). Însă mama ei vitregă reacţionează de-a dreptul exagerat când o prinde sărutându-se cu un coleg de liceu.

Urmarea? Toate planurile de vară ale fetei sunt anulate, iar ea se vede nevoită să-şi facă bagajele şi să plece într-o tabără de reeducare.
Adio rochie de bal! Adio bocanci de mers în drumeţii!

Dar Tabăra Semilunii devine un loc interesant când în cale îi apare fermecătorul Austin Bridges al III-lea. Tânărul ascunde însă un teribil secret, pe care i-l dezvăluie noii sale prietene: este vârcolac! Shelby ştie limpede că nu ar trebui să se încurce cu el, dar nu poate întoarce spatele unui tip aflat la greu, mai ales când acesta arată atât de bine!

De aici nu mai este decât un pas până la o poveste de iubire, din care nu lipseşte magia clarului de lună…

3. Si, in final vroiam sa va spun ca….stai…imi amintesc imediat xD…

O da, mi-am amintit :))..
Mai aveam o idee pentru o noua categorie, dar nu sunt sigura daca este si o idee buna.. Ma gandeam la ceva gen „Un minut artistic” in care sa postez desene/fotografii/compuneri si alte cele, orice tine de domeniul artistic, facute de voi sau de mine si care pot avea sau nu legatura cu cartile noastre. Ei, ce ziceti? Ar fi cineva interesat de asa ceva?

Photobucket

5 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Noi 30, 2011 @ 10:50:16

    Noile categorii sunt foarte interesante. Abia astept posturile! :)

    Răspunde

  2. DORICE
    Noi 30, 2011 @ 13:10:52

    Yo deja ţi-am trimis o creaţie, dar nu ştiu dacă vreau să o postezi… Cât despre chestia cumiturile, mi se pare fantastică!
    Să-ţi spun şi ceva funny: m-au sunat ieri, de la librăria Cărtureşti pentru un interviu pentru postul de librar. Mi-am zis în gând: „Moamă, Raiul pe pământ”
    DIn păcate, când am ajuns acolo mi-au dat de completat un „chestionar” aşa l-au numit ei, eu îl numesc test cu nişte întrebări de m-au făcut să mă gândesc mai bine la ideea cu postul de librar şi ce preupune asta! @.@

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 30, 2011 @ 22:36:11

      Daca vrei sa o postez, imi zici, daca nu, nu :)
      Inca nu am apucat sa citesc nimic, saptamana asta avem 4 zile de scoala, in fiecare zi cate o teza sau un test… Mai am saptamana viitoare si apoi chiar scap, promit ca ma apuc atunci de citit :)

      Răspunde

  3. DORICE
    Dec 01, 2011 @ 09:27:21

    Nu am vrut sa te simti presata… Ocupa-te de teste si teze ca e important! Succes!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

