Leapsa

Hi hi, am furat o leapsa de la Roxana pentru ca mi-a placut si pentru ca mi-era dor de o leapsa :)


1. Imi poti spune: Sayuki sau Alexandra *da, asa ma cheama :)*, Alex *asta chiar imi place <3*, Al, Ale, dar in nici un caz Alexa, chiar nu-mi place cum suna…

2. Mi-ar placea sa ma numesc: imi place numele meu, dar de-ar fi sa-mi aleg un alt nume, ar fi probabil Raluca sau Gabriela sau, de-as fi englezoaica sau americanca, Meredith sau Alice

3. Daca as fi un personaj de carte, as fi: o combinatie intre Grace *oh, ce n-as da sa fiu in locui ei <3* din Fior (motivul e unul simplu: Sam <3 ) si Alice *in Tara Minunilor* pe de o parte pentru ca am o obsesie pentru acest personaj si pe de alta parte pentru ca mi se potriveste, ca multi mi-au zis ca seman cu ea ca am parul lung si blond si port fustite cu volane si ciorapi tot timpul de alta culoare si in aparenta am un aer de fetita inocenta care doar ce-a coborat de pe un nor; pacat ca imaginea asta de Alice incepe sa dispara cand ma cunosti mai bine :)), n-oi fi eu asa de inocenta, dar coborata de pe un nor tot sunt, la figurat, desigur.

4. Melodia mea preferata este: nu stiu, nu pot sa aleg o melodie preferata. Dar, pot alege una care imi place foarte mult si pe care as asculta-o le nesfarsit <3

5. Ziua preferata a saptamanii pentru mine: Joi? Asta imi placea cand eram mai mica, acum nu cred ca am o zi preferata…

6. Imi e dor de: vremea cand totul era atat de simplu, cand cel mai important lucru era sa stai cat mai mult la joaca si nu-ti pasa de nimic altceva…

7. Dintre actorii din intreaga lume, azi il plac pe: pass, nu prea ma uit la filme, asa ca abia daca sunt in stare sa spun cateva nume de actori

8.Urasc scoala pentru ca: imi mananca din timpul pentru citit. Si se-nfrupta calumea, nu doar gusta!

9.Imi place scoala pentru ca: ma mentine oarecum pe linia de plutire. De obicei in vacante moralul meu o ia in jos…si uita sa se mai opreasca. Scoala nu-mi mai lasa timp sa ajung asa deprimata…

10.Culoarea mea preferata e: rosu

11.Partea preferata a zilei pentru mine e: noaptea, pentru ca sunt fata-vampir

12.Vampiri, varcolaci, fantome sau extraterestri? Vampiri cu siguranta. Pe locul 2 as agauga ingerii :)

13.Mi-ar placea sa locuiesc: Anglia(probabil Londra), Irlanda sau Scotia(Edinburgh)

14.Azi sunt fericit pentru ca: am luat la ECDL examenul la Word cu 94% :D Si pentru ca in sfarsit pc-ul meu merge un pic mai bine si am putut instala Photoshop-ul. Cat de dor mi-a fost de el <33 *uf, ce groaznic e sa te indragostesti de un program xD *

15.A fost un cosmar sa vad: in cosmarurile mele cum moare cineva drag. Asta se intampla in toate visele mele urate, parca deja au un tipar. Oh, asta da cosmaruri oribile, din care ma trezesc plangand si nu ma mai pot opri, ca imi ia cateva minute sa-mi dau seama ca a fost doar un vis… Cel mai oribil a fost cand mi-am visat moartea @.@

16.As vrea sa: nu doara atat de tare cand imi da realitatea cate o palma si ma trezeste din lumea mea

17.Mi-ar placea sa existe: …chiar n-am idee de ceva care sa-mi doresc cu adevarat sa existe… Vroiam sa scriu vampiri, dar stai, am zis ca sunt fata-vampir, deci vampirii exista, nu? :)

18.As vrea sa lucrez in domeniul: graficii. Meseria mea de vis e sa fac grafica jocurilor RPG <333

19.Daca as avea o putere ar fi: calatoria in timp

20.Imi place numele: Gabriel, atat in romana cat si in engleza

21.Cred ca prietenii adevarati sunt cei care: …cand voi afla, promit ca va spun si voua…

22.Citatul meu preferat este: Zambeste, maine poate fi mai rau. *ma reprezinta: e ceva pesimist mascat in ceva ce vrea sa para optimist, exact ca mine :)*

23.Cred ca cel mai frumos sentiment e: dragostea.

24.As vrea sa pot: controla timpul

25.Viata e frumoasa pentru ca: e scurta. Tot ce e frumos trece repede.

26.Planul meu secret e sa: imi fac parul rosu (ca portocaliu l-am tot facut cu nuantator, dar nu gasesc nuantator rosu si nu vreau vopsea..) sa ma mut in Marea Britanie, sa ajung un geniu al informaticii, sa vizitez cat mai multe tari si orase …toate astea pana la 25 de ani :))…apoi sa ma marit cu un englez dragut care printr-o coincidenta deloc dubioasa seamana extrem de mult cu Sam din Fior, sa stam intr-o casuta la marginea unei paduri in ploioasa Anglie, sa citesc 1000 de carti in viata asta, sa am o camera speciala pentru carti, cu rafturi pline cu sute de volume. Nu cer prea mult de la viata, nu-i asa? :)

27. Imi place serialul: Doctor Who? Desi am vazut doar vreo 5-6 episoade, le-am vazut pe toate in aceeasi zi la tv, si erau chiar ultimile din sezon…dar…dragoste la prima vedere; se mai intampla :)

28. As vrea sa scriu despre: …nemurirea sufletului, nu stiu xD

29.Vreau sa iti va spun ca: citesc o carte care chiar ma plictiseste…desi a avut o pagina la care am ras in hohote..

30.Cele 7 persoane care vor primi leapsa sunt: cine o vrea

Photobucket

8 comentarii (+add yours?)

  1. Rose
    Noi 27, 2011 @ 17:44:34

    Foarte dragute raspunsurile! :)
    Sper ca nu te superi daca preiau si eu leapsa…

    Răspunde

  2. DORICE
    Noi 28, 2011 @ 19:22:28

    DORICE zice… ca ii place noul aspect al blogului, dar cred ca e putin copilaros desi daca te asemeni cu Alice se potriveste, dar i-ar trebui mai mult rosu! :D Draguta leapsa, nu m-am jucat niciodata, dar as incerca: Exista un inceput pentru toate!
    http://bluevenus.weblog.ro/2011/11/28/leapsa/#axzz1f16a72I8

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 28, 2011 @ 21:41:56

      Ma bucur ca iti place :). Stiu ca e cam copilaros, dar eu sun copilaria in persoana. Seman cu mama: la 40 de ani inca e aproape la fel de copilaroasa ca mine :)
      Mie imi place mult cum mi-a iesit fundalul, dar de banner nu-s prea multumita…

      Răspunde

  3. Denysuk
    Dec 08, 2011 @ 20:38:12

    Frumoasa leapsa . O s-o preiau si eu :*

    Răspunde

  4. Elena Boiangiu
    Dec 12, 2011 @ 21:14:26

    Buna..o voi prelua si eu..o voi personaliza putin si pe urma..link..si te voi mentiona in post :* OK? te pup!

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

