“Breaking Prawn”

Nu, nu am gresit titlul, e vorba despre o parodie a papusilor Muppets dupa Breaking Dawn :).

Mie imi place cea cu broscoiul Kermit, celelalte nu mi se par chiar asa reusite. In schimb, imi place mult trailer-ul *sau cel putin bucatica de trailer -in video-ul de mai jos, de la 1:08- *

Click pentru trailer-ul cu subtitrare. Sa crape crevetii! :))

Sursa

Si ca tot veni vorba de Breaking dawn, mergeti sa vedeti filmul? Eu era vorba sa merg duminica, dar pana la urma ajung abia weekend-ul viitor…

Si, ca sa sarbatorim lansarea filmului, si Leda are o promotie pentru noi :)

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

