Mijloc de noiembrie

Cat de repede trece timpul, parca ieri era inceput de toamna si acum uite, e aproape decembrie… S-a deschis sezonul tezelor si toata lumea e la invatat (cel putin teoretic :) ). Dar, in fine, nu despre asta am de gand sa scriu, ci despre alte chestii legate de blogusorul meu.

Mai intai, vreau sa schimb aspectul si stiu exact cum vreau sa arate cel nou. O singura problema: desteptul meu pc tot are 75349 de probleme si dupa ce ca abia merge, nici nu ma lasa sa instalez nimic. Asta inseamna fara Photoshop, deci fara astept nou deocamdata TT^TT…

Apoi, in legatura cu sondajul din dreapta, cei ce au votat pana acum ca vor sa postez mai des sper ca acum sunt multumiti, pentru ca eu postez cat de des pot (adica cat de des am si timp si idei de postari). Avand in vedere ca nu am postari copy/paste de pe blogurile editurilor care sa mai umple pe aici, eu cred ca e destul de ok sa postez o data la 1-2-3 zile. Voua cum vi se pare?:)

Si, in al treilea rand, vreau sa spun ca m-am hotarat in sfarsit si am cerut editurii Leda sa ma treaca pe lista din care vor alege urmatoarele bloguri sponsorizate. Problema e ca pe aici a devenit cam pustiu si tind sa cred ca asta e si din cauza scolii, dar si din cauza ca un timp blogul a fost cam inactiv, adica atunci cand pc-ul meu era complet mort… Inainte de asta, adica toata vara, posturile mele aveau destule comentarii. Si pentru ca o astfel de sponsorizare ar fi profitabila si pentru voi, dar si pentru mine, va cer aici un pic de ajutor la comentat :).

Siii…pe final va las cu o melodie care mie imi place foarte mult. Sper ca si voua :).

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. giorgiana turcu
    Noi 17, 2011 @ 11:12:43

    eu stiu, nu mai sunt in tema,ai putea discuta cu ceilalti prieteni ai blogului despre scoala, teze, cartile pe care le-ai citit, tot ce tine de varsta asta frumoasa care trece repede(striu ce spun, eu am 33 de ani, dar mi-as dori sa fiu iar in liceu, dar cu increderea in mine de acum, nu de atunci….
    si nu cred neaparat ca e pustiu pe aici fiinca n-ai concursuri sau ceva…in ceea ce priveste copy-paste de pe blogurile eidturilor, cred ca sunt necesare in urma sponsorizarii, nu?

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 17, 2011 @ 11:17:42

      Nu am vrut sa spun ca e pustiu pentru ca nu am concursuri, ci ca este pustiu pur si simplu. Sponsorizarea de la Leda nu am cerut-o neaparat ca sa pot avea concursuri si, prin urmare mai multe vizualizari si comentarii.
      Da, cam sunt necesare, dar eu incerc sa le adun pe mai multe intr-unul sau sa le includ in alt post (asa cum am facut cu link-ul de precomanda la Tradari), pentru ca pur si simplu nu ma simt eu bine daca nu fac altceva decat sa dau un copy/paste… Pentru ca asta gasesti pe toate blogurile si cel putin mie mi se pare de-a dreptul enervant sa vezi peste tot, in aceeasi zi, acelasi post…

      Răspunde

  2. Rose
    Noi 19, 2011 @ 21:44:21

    Salut. Pai, in primul rand succes la toate testele si tezele cu care ne tortureaza in fiecare semestru dascalii – care cred ca nu avem ce face acasa :| . De atata invatat nici nu mai avem timp sa ne bucuram de adolescenta. Abia astept sa vina vacanta de Craciun.
    Imi place mult blogul tau si ma bucur ca in ziua de azi mai sunt si tineri care pretuiesc cititul. Iar faptul ca nu dai un simplu copy&paste e un lucru bun, ceea ce iti face blogul sa fie mai valoros decat celelalte. Si sigur, e destul de bun incat sa adune o gramada de comentarii, dar cred ca e mai pustiu acum din cauza scolii.
    Apropo, cum reusesti sa te inscrii pe lista blogurilor sponsorizate de editura Leda? Si eu m-as inscrie (bineinteles, dupa ce as trece de statul de „invatacel” pe blogspot) si nu stiu cum.
    Multumesc si la 1000 de postari! :)

    Rose.

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 19, 2011 @ 22:43:59

      Intri pe blog si il rogi pe admin intr-un comentariu sa iti adauge blogul pe lista de bloguri monitorzate, din care le vor alege mai tarziu pe cele ce vor primi sponsorizare :)

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

