Eve de Anna Carey

Am mai citit până acum şi alte câteva cărţi distopice, dar niciuna nu a fost ca Eve. Şi nu spun asta în sensul că mi-a plăcut extraordinar de mult faţă de celelalte. Volumul Annei Carey este diferit deoarece în acest viitor creat de ea încă sunt prezente urmele trecutului care, deşi pentru eroina noastră nu înseamnă chiar aşa de mult, pe mine cel puţin nu m-a lăsat deloc indiferentă. Ceea ce cu ani în urmă fusese un oraş plin de viaţă, acum nu e decât o pustietate invadată de sălbăticie. Imaginaţi-vă o junglă, apoi un oraş aglomerat. Acum scoateţi toţi oamenii din oraş, distrugeţi-l şi suprapuneţi imaginile; cam aşa arată în mintea mea lumea în care ajunge Eve.

Dar înainte de a fugi în această sălbăticie despre care vorbesc, ea mergea la o şcoală pentru fete, ca tot restul femeilor tinere rămase în viaţă. Mai avea doar un pas până la absolvire. Ce s-a întâmplat atunci, de ce a fugit de la şcoală, cum şi-a întâlnit dragostea şi prin ce aventuri a mai trecut Eve? Nu, nu am de gând să vă spun! Aş strica toată frumuseţea cărţii…

Chiar dacă mi-a plăcut destul de mult, nu îi pot da decât 4 din 5 steluţe pentru că abia spre sfârşit a reuşit să mă facă să nu mai vreau să o las din mână. Şi restul cărţii a fost frumos, dar merită citită chiar şi doar pentru ultimele 100 de pagini. Sfârşitul aproape că m-a lăsat plângând şi aştept cu nerăbdare următorul volum al trilogiei.

La cartea asta s-a întâmplat şi chestia ce se întâmplă foarte rar la mine, adică să reţin un citat care deşi pe moment nici nu îi dau atenţie, mai târziu îmi răsare în minte şi nu mai pot scăpa de el. Eve spunea Fericirea e un moment. Nu ştiu cum vedeţi voi asta, dar mie îmi sugerează că fericirea durează prea puţin în comparaţie cu altele pentru a fi considerată o adevărată stare de spirit. Fericirea poate fi doar acum, nu ieri, nu mâine. Fericirea e un moment de care trebuie să profiţi!

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. daria
    Noi 16, 2011 @ 19:38:07

    Frumos zis!

    Răspunde

  2. DORICE
    Noi 20, 2011 @ 13:13:47

    Mda, fericirea e un moment… din pacate tristetea nu…nu-i asa?

    Răspunde

  3. Ralu
    Ian 21, 2012 @ 21:29:52

    am citit si eu eve,recunosc ca mi-a placut enorm:X:X.dar stie cineva cand apare al doilea volum???:D:D

    Răspunde

  4. twilightpurple
    Iun 02, 2012 @ 17:24:12

    Vai Doamne pe 3 iulie?! Abia astept! Ai dreptate cartea asta te face sa nu mai vrei sa o lasi jos din mana! Nu cred ca mai rezist pana atunci, finalul m-a lasat praf. Am plans cam o ora si ceva gandindu-ma la finalul ala nenorocit! Faceam dialoguri singura si incercam sa ma conving ca nu e asa rau ! =))

    Răspunde

  5. Patricia's Blog
    Iun 26, 2012 @ 22:22:15

    Acum o citesc .. sunt pe la pagina 100 si pana acum imi place mult :D

    Răspunde

  6. carmen
    Mai 11, 2014 @ 15:37:09

    Eve
    de Anna Carey
    “Fericirea e un moment.”
    “Aveau sa fie mereu pe urmele mele.In spatele fiecarei lanterne erau ei. In spatele fiecarui zgomot de motor erau ei. Ei erau fiecare silueta neclara pandind din spatele copacilor.”
    “Zile intregi in salbaticie,doar pasarile imi vorbeau .Paraul era singura mana care ma alina , vantul era singura suflare care-mi dadea praful din ochi “
    “In loc sa spun cum ma simteam , nu i-am vorbit timp de doua saptamani .Am lasat rana sa se infecteze sa se mareasca prin alimentarea tacerii dintre noi.Am invatat atunci un adevar crucial :ca o relatie poate fi judecata dupa lista de lucruri nespuse dintre doua personae “
    “Va trebui sa regretam pe parcursul acestei generatii nu doar cuvintele pline de ura si actiunile oamenilor rai,ci si tacerea infricosatoare a oamenilor buni”
    “A iubi pe cineva înseamnă a şti că viaţa ta ar fi mai rea fără acea persoană!”

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

