Sub lupa: Cecelia Ahern

Nu am mai postat de foaaarte multa vreme la categoria asta. M-am gandit s-o dezgrop azi :)
Data trecuta am vorbit(scris) despre E. Rose Sabin, acum spun despre Cecelia Ahern, care e cu siguranta una dintre autoarele mele preferate.

De la Wikipedia am aflat ca:
Cecelia Ahern (n. 1981, Dublin, Irlanda) este o scriitoare irlandeză. A absolvit Facultatea de Jurnalism și Media și a debutat la vârsta de douăzeci și unu de ani cu romanul P.S. Te iubesc (2004 – Editura Allfa, 2005), bestseller internațional. S-a căsătorit la data de 9 decembrie 2009 cu David Keoghan și a născut o fiica, Robin Keoghan.

Pana in prezent Cecelia a scris 8 carti, dintre care 7 sunt publicate si la noi. A 8-a, The time of my life este cea mai recenta carte a autoarei si sper ca va fi publicata si la noi :)

*Click pe imagini pentru a vedea descrierile cartilor*

Lucy Silchester has an appointment with her life – and she’s going to have to keep it.

Lying on Lucy Silchester’s carpet one day when she returns from work is a gold envelope. Inside is an invitation – to a meeting with Life. Her life. It turns out she’s been ignoring itand it needs to meet with her face to face.

It sounds peculiar, but Lucy’s read about this in a magazine. Anyway, she can’t make the date: she’s much too busy despising her job, skipping out on her friends and avoiding her family.

But Lucy’s life isn’t what it seems. Some of the choices she’s made – and stories she’s told – aren’t what they seem either. From the moment she meets the man who introduces himself as her life, her stubborn half-truths are going to be revealed in all their glory – unless Lucy learns to tell the truth about what really matters to her.

Eu am citit P.S. Te iubesc, Cartea viitorului si Suflete pereche si urmeaza sa citesc si Multumesc pentru amintiri, pe care o am deja in biblioteca :). Recenziile si alte chestii legate de autoare gasiti aici.
Voi ce parere aveti despre Cecelia Ahern? Eu una ador felul in care scrie, atat de profund, si nu ma mai satur sa-i citesc cartile.

Photobucket

2 comentarii (+add yours?)

  1. Diana
    Ian 10, 2012 @ 11:45:49

    Si eu sunt foarte nerabdatoare sa citesc ultima sa carte. Sper sa apara si la nou cat de curand.

    Răspunde

  2. Diana
    Ian 10, 2012 @ 11:46:09

    noi*

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

