Rapture, Fallen in Love si Altfel de Ingeri 2

Au fost in sfarsit dezvaluite copertile pentru volumul 4 al seriei Damnare de Lauren Kate si al volumului Fallen in Love, de aceeasi autoare.

Click pentru a le mari. Voua cum vi se par? Mie imi plac ambele, dar mai ales cea de la Rapture mi se pare foarte frumoasa.

Cat despre Tradari, Altfel de Ingeri 2, a fost adaugata in sfarsit descrierea si coperta pe sit-ul Leda (numai eu stiu de cate ori am verificat asta in ultimile 2 saptamani @.@ ).

DRU ANDERSON

Departe de a fi vreun înger


Gata! Până aici cu fetiţa drăguţă!

Lumea Reală e un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Sărmana Dru… Părinţii ei au dispărut cu multă vreme în urmă. Graves, prietenul ei cel mai bun (şi singurul!), a fost muşcat de un vârcolac. Şi tocmai a aflat că sângele care îi circulă şi ei prin vene nu este în totalitate uman. Christophe, misteriosul şi chipeşul ei salvator, o ţine ascunsă la o şcoală secretă pentru djamphiri şi vârcolaci adolescenţi. O problemă ar fi că Dru este singura fată de acolo. Vestea proastă: instinctul ucigaş îi spune că unul dintre colegi vrea să o vadă moartă.

Cu toţi ochii aţintiţi asupra ta, să descoperi un trădător în Ordin nu e tocmai un lucru care poate rămâne fără urmări…

Sincer, sunt foarte dezamagita de coperta. Ma asteptam sa fie tot cea din strainatate, care chiar imi placea. Asa ca atunci cand am vazut-o pe asta am inceput sa ma revolt pentru ca nu-mi place nimic la ea, pentru ca e mov, pentru ca nici culoarea scrisului nu se asorteaza nici cu movul si nici cu primul volum, pentru ca….uh, o sa ma opresc. O sa-mi treaca, nu-i chiar asa oribila coperta, dar mie tot imi placea cea originala, mai ales ca era rosie… Daca vor schimba coperta si la volumul 4, atunci ma duc sa vandalizez sediul editurii :)).

Edit:
Gata, m-am mai linistit :). Coperta e de fapt cea originala. Cea rosie care imi place mie a fost creata mai tarziu.
Link-ul de precomanda:

Photobucket

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

