P.S. I love you

Acum ceva vreme (nu prea mult, prin vara) am vazut filmul facut dupa cartea Ceceliei Ahern, P.S. I love you, aparuta si la noi cu titlul P.S. Te iubesc, desigur. Recenzia cartii o gasiti aici. Am tot zis ca voi scrie putin si despre film, dar uite ca am uitat si a trecut vara…a trecut aproape si toamna chiar…



O vaduva indurerata gaseste sprijin chiar din partea sotului ei mort in momentul in care descopera ca acesta i-a lasat o serie de mesaje si sarcini ce i se descopera in mesaje lunare.

Holly Kennedy e o femeie frumoasa si de succes al carei sot Gerry a fost intotdeauna alaturi de ea. In momentul in care Gerry e rapus de o boala devastatoare, viitorul lui Holly pare dintr-o data nesigur. Nimeni nu o cunostea mai bine decat sotul ei, nici macar propria mama sau cele doua bune prietene Sharon si Denise.

Insa in timp ce Holly se intreaba daca poate continua singura, Gerry a planuit dinainte. In ziua in care aceasta implineste 30 de ani, primeste un tort si o caseta chiar de la sotul sau in care acesta o implora sa iasa in lume si sa se simta bine in loc sa stea izolata in casa si sa planga dupa el.

Pe parcurs ce lunile trec, din ce in ce mai multe mesaje din partea lui Gerry ajung la Holly, fiecare cu o noua sarcina si fiecare terminandu-se cu urmatoarele cuvinte: „P.S. I love you”.

Filmul a fost dragut, dar nici nu se compara cu cartea. In primul rand, in film sunt multe, foate multe chestii schimbate fata de carte. Multe intamplari amuzante din carte au fost inlocuite in film cu altele… E schimbat felul in care Holly primeste scrisorile lui Gerry, locul in care ea si prietenele ei isi petrec vacanta (inclusiv felul in care isi petrec vacanta) iar ceea ce s-a intamplat de ziua lui Holly nu a fost nici pe departe la fel de amuzant precum in carte.
Actorii, in general, au fost ok, dar parca nu prea mi-a placut de Holly. In special ca actrita care a jucat-o avea gura prea mare. Holly din mintea mea arata altfel, dar macar Gerry a fos unul nimerit :).
Ce mi-a ramas in minte dintre chestiile care nu sunt si in carte e scena in care Holly si Daniel se saruta, apoi se stramba si Daniel spune ceva in genul „Parca as fi sarutat-o pe sora-mea” :))
Daca vreti, va puteti uita la film indiferent ca ati citit sau nu cartea, eu zic ca merita. Dar si mai mult merita sa cititi cartea, care e superba, genul de carte care intr-o pagina te face sa plangi si in urmatoarea sa razi aproape in hohore :).

Photobucket

3 comentarii (+add yours?)

  1. Dayana Nicoleta Popa
    Noi 09, 2011 @ 08:41:06

    Eu intai am vaxzut filmul, care mi s-a parut sublim…. insa cand mi-a luat mama cartea cadou, si cand am inceput sa o citesc am realizat, ca nici un film nu poate egala cartea dupa care a fost regizat ! Imi face placere sa iti citesc recenziile :) imi aduce aminte de cartile pe care le-am citit cu drag :*:*

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 09, 2011 @ 21:10:30

      Ma bucur ca iti plac recenziile mele :).
      Ma face sa ma simt asa bine cand vad ca sunt si oameni care imi apreciaza munca :)

      Răspunde

    • Larisa Lazăr
      Feb 01, 2013 @ 11:33:55

      Așa este ,Daiana.. am terminat de curând de citit cartea și în timp ce o citeam îmi dădeam seama că a fost greuț să regizeze filmul si deasemenea cartea este minunată.

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

