Roşu de Rubin de Kerstin Gier

Roşu de Rubin se afla printre primele titluri în lista mea de cumpărături. Datorită librăriei online Libris o am în sfârşit în bibliotecă (Mulţumesc mult :) ).

Legat de conţinut, nu ştiam mai nimic despre carte aşa că nu prea ştiam nici la ce să mă aştept… Dar chiar m-a luat prin surprindere.

De-a lungul secolelor, gena călătoriei în timp se transmitea, făcându-şi apariţia o dată la câteva generaţii în două familii. Dar toate acestea nu erau la nimereala, ci data de naştere a fiecărui viitor călător în timp era calculată cu precizie cu mult timp înainte, fiecăruia urmând să i se atribuie şi câte o piatră preţioasă.


În prezent, Gwendolyn Shepherd se aştepta ca în orice clipă verişoara ei să dispară undeva în trecut, rămânând uimită atunci când află că în realitate ea însăşi este călătoarea în timp a acestei generaţii şi întreaga ei viaţă se dă peste cap. Gwendolyn ajunge peste noapte –la propriu- să fie aruncată la întâmplare prin trecut, să fie implicată în mai multe secrete pe care nici ea nu le cunoaşte, să fie introdusă în cronograf şi trimisă în trecut pentru a îndeplini anumite misiuni şi, poate cel mai rău dintre toate, să se îndrăgostească.

Sincer, nu mă aşteptam la nimic din ce am întâlnit în această carte, poate doar la călătorii în timp. Dar, chiar dacă latura mea romantică nu a fost deloc satisfăcută (am un sentiment că în volumul 2 va fi :D ) Roşu de Rubin tot mi-a plăcut. Ca şi la Eve, nu îi pot da un punctaj maxim, dar a devenit foarte interesantă spre sfârşit, îndeajuns cât să mă facă să aştept cu nerăbdare volumul următor :).

Photobucket

9 comentarii (+add yours?)

  1. Trackback: Nou in biblioteca…(10) « Sayuki's blog
  2. Andreea
    Iul 23, 2012 @ 20:36:21

    Citesc si eu cartea,in prezent,si mi s-a parut foarte interesanta,ma rog,sunt cam pe la jumatate.Am sentimentul ca volumul al doilea va fi o surpriza placuta…

    Răspunde

  3. Ami
    Feb 18, 2013 @ 20:04:40

    Am citit, pardon, am devorat cele 3 volume cu multă pasiune şi nerăbdare şi vreau să spun că această serie este seria mea favorită de cărţi! Volumele au avut de toate, de la dragoste şi amuzament până la acţiune şi suspans. Recomand cărţile cu căldură! În curând va apărea şi filmul, eu am văzut trailer-ul pe YouTube. Scrieţi Rubinrot şi veţi găsi. :)

    Răspunde

  4. Ann
    Sep 16, 2013 @ 19:57:41

    „Culorile dragostei” este cumva o trilogie? Daca „DA” care este primul si al doilea volum? ;))

    Răspunde

    • Sayuki
      Oct 29, 2013 @ 19:43:26

      Da, este o trilogie. Volumele sunt, in ordine: Rosu de rubin, Albastru de safir, Verde de smarald.
      Imi pare rau pentru raspunsul foarte intarziat :-s

      Răspunde

  5. Andreea
    Dec 10, 2013 @ 14:48:17

    Cate capitole au cartile ? :)

    Răspunde

  6. Andreea
    Dec 10, 2013 @ 16:54:48

    Multumesc mult ! :) .Si foarte fain blogul.Am citit multe carti dupa ce le-am vazut aici.:).Sa nu te opresti:)

    Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

