Blestemul din Swoon de Nina Malikn

Da, ceea ce vedeti mai sus chiar e o recenzie :). M-am gandit ca, pe astfel de timpuri de criza, daca tot am scrise de mana recenziile si nu am timp sa le transcriu, nu ar fi o idee sa le scanez? Si sa incerc sa le transcriu cand am mai mult timp, in vacanta probabil?
Spuneti-mi cum vi se pare ideea :). Si spuneti-mi si daca scriu urat si nu intelegeti, ca sa stiu si sa nu mai fac chestia asta :).
Click pe imagine pentru a vedea scrisul mai bine. Si pentru ca uneori i si e arata la fel: daca are punct desupra e i, daca nu, atunci sigur este e. Intr-un timp fie ca scriam n, fie re, tot asa arata :).

Photobucket

4 comentarii (+add yours?)

  1. Alex
    Noi 10, 2011 @ 18:32:33

    Ce idee tare de a posta o recenzie! Ai un scris foarte frumos si lizibil!

    Răspunde

    • Sayuki
      Noi 10, 2011 @ 21:25:45

      Mersi :) Trebuie sa-i spui asta colegului meu care de cand il stiu imi zice ca scriu urat… Recunosc ca a fost si o vreme cand chiar aveam scris foarte urat, dar au trecut vreo 8 ani de atunci :))

      Răspunde

  2. BuburuzaBia
    Apr 17, 2012 @ 20:01:30

    Scrii caligrafic! Colegul tau nu s-ar plange atata daca i-ai da la teste sa copieze :))

    Răspunde

    • Sayuki
      Apr 17, 2012 @ 22:47:28

      Ehe, a copiat destul in generala, ca am fost de destule ori colegi de banca. Acum doar pe la teme, dar tot urat scriu :)) De atatia ani…m-am obisnuit :))

      Răspunde

Lasă-mi o părere :) Comentariul tău va fi vizibil după aprobare.

